- Created by Danylo Kalchenko, last modified on Apr 12, 2024
В даному розділі викладені швидкі інструкції з налаштування електронної черги.
Включає в себе такі пункти:
- Створення Облікового запису
- Створення Груп і послуги
- Створення робочого місця
- Прив’язка до сервісного центру послуг і персоналу.
Для створення нового співробітника «Облікового запису» і його додавання його до СЦ необхідно
- Перейти в розділ «Адміністрування -«Облікового запису»
- Натиснути додати співробітника «+Додати»
- Заповнити поле логіна, має бути унікальне значення
- Вказати пароль і повторити його
- Вибрати посаду для запису.
- Заповнити інші поля якщо необхідно.
- Вказати ПІБ - якщо необхідно
- Натиснути додати
- Після створення запису її необхідно прив'язати до СЦ
- Зайти в редагування запису (якщо вийшли з неї) кнопка «олівець»
- Зліва в зв'язках вибрати СЦ
- Обрати необхідні СЦ поставивши навпроти необхідного галочку(запис буде відразу прив'язана до вибраному СЦ)
- Натиснути кнопку зберегти
Запис створений і прив'язана до СЦ. За більш дитальною інформаціею дивись розділ «Облікові записи»
Для створення груп в редагованому сервісному центрі, необхідно
- Перейти в розділ «Об'экти системи»
- Створити необхідну кількість груп натиснувши кнопку «додати» плюс, навпроти назви нашого сервісного центру.
- Заповнити поле опис – назва групи
- В групі локалізація заповнити необхідні поля за
- Натиснути «додати»
- Для створення підгрупи необхідно обрати із списку, батьківську групу в якійбуде знаходитись наша підгрупа і навпроти неї натиснути «Додати» плюс, виконати ідентичні налаштування вказані вище.
Група-підгрупа була створена. За більш детальною інформацією дивись розділ «Групи послуг»
Для створення послуги і прив’язки їх до створених груп необхідно
- Перейти в меню «Об'экти системи – Послуги»
- Натиснути кнопку «+Додати»
- Групі «основне» заповнити поля Опис, в полі група, обрати групу до якої буде прив’язана послуга.
- В групі локалізація заповнити необхідні поля
- Натиснути «Додати»
Послуга була створена і прив’язана до необхідної групи. За більш детальною інформацією дивись розділ «Послуги»
Для створення робочого місця і прив’язки послуг до нього необхідно.
- Перейти в меню «Налаштування– сервісний центр»
- Навпроти необхідного сервісного центру натиснути кнопку редагувати «олівець»
- В групі параметри натиснути «робочі місця»
- У з'явившомуся меню натиснути «+Додати»
- В групі основне заповнити поле «опис» за необхідності у спливаючому списку автоматична авторизація обираємо персонал закріплений за робочим місцем
- Заповнити поле IP адреса і Ім’я хоста за необхідності
- В групі устаткування заповнити поля «наявність малого табло» за наявності і обрати тип робочого місця
- За необхідністю заповнити поля в групі «Додатково»
- Натисніть «додати»
- У з'явившомуся меню, зліва натисніть «Послуги» і навпроти необхідних послуг виставіть галочки і пріоритет за необхідністю
- Натисніть на «хрестик» або кнопку «ESC» на клавіатурі.
- Послуги були закріплені за робочим місцем
- За аналогією в меню зліва натисніть «Категорія клієнтів» і оберіть необхідну категорію клієнтів, які будуть обслуговуватись на даному робочому місці – За необхідності, не обов’язково.
- Якщо на робочому місці використовується інформаційне табло, за аналогією в меню зліва натисніть «Великі табло» галочкою закріпіть табло за робочим місцем.
- Натисніть на «хрестик» або кнопку «ESC» на клавіатурі.
- Натисніть кнопку «Зберегти»
Робоче місце було створене і за ним були закріплені послуги та інше. За більш детальною інформацією дивись розділ Сервісний центр - створення робочого місця
Пріоритет обробки послуги/розкладу відображає, як часто та наскільки важливо потрібно обробляти цю послугу або розклад. Нижче наведено опис пріоритетів:
Одноразово (найвищий пріоритет): Цей тип пріоритету вказує на те, що послуга або подія має найвищий пріоритет і повинна бути оброблена або відбутися один раз, без повторень.
Щорічно по даті: Цей тип пріоритету означає, що послуга або подія повинна відбуватися або оброблятися щорічно, визначеною датою, і має високий пріоритет.
Щомісяця по даті: Послуга або подія з цим пріоритетом повинна відбуватися або оброблятися щомісяця у визначену дату, що вказує на середній рівень важливості.
Щомісяця за днем: Цей тип пріоритету означає, що послуга або подія повинна відбуватися або оброблятися щомісяця, у визначений день тижня (наприклад, кожної другої середи місяця), що вказує на середній рівень важливості.
Щотижня: Послуга або подія з цим пріоритетом повинна відбуватися або оброблятися щотижня, що вказує на помірний рівень важливості.
Щодня (найнижчий пріоритет): Цей тип пріоритету означає, що послуга або подія повинна відбуватися або оброблятися щодня, і має найнижчий рівень важливості.