Опис

В даному розділі викладені швидкі інструкції з налаштування електронної черги. 

Включає в себе такі пункти:

  • Створення Облікового запису
  • Створення Груп і послуги
  • Створення робочого місця
  • Прив’язка до сервісного центру послуг і персоналу.
Додавання Персоналу

Для створення нового співробітника «Облікового запису» і його додавання його до СЦ необхідно

  1. Перейти в розділ «Адміністрування -«Облікового запису»
  2. Натиснути додати співробітника «+Додати» 
  3. Заповнити поле логіна, має бути унікальне значення
  4. Вказати пароль і повторити його
  5. Вибрати посаду для запису.
  6. Заповнити інші поля якщо необхідно. 
  7. Вказати ПІБ - якщо необхідно
  8. Натиснути додати
  9. Після створення запису її необхідно прив'язати до СЦ
  10. Зайти в редагування запису (якщо вийшли з неї) кнопка «олівець»
  11. Зліва в зв'язках вибрати СЦ
  12. Обрати необхідні СЦ поставивши навпроти необхідного галочку(запис буде відразу прив'язана до вибраному СЦ)
  13. Натиснути кнопку зберегти


Запис створений і прив'язана до СЦ. За більш дитальною інформаціею дивись розділ «Облікові записи»

Створення груп

Для створення груп в редагованому сервісному центрі, необхідно

  1. Перейти в розділ «Об'экти системи»
  2. Створити необхідну кількість груп натиснувши кнопку «додати» плюс, навпроти назви нашого сервісного центру.
  3. Заповнити поле опис – назва групи
  4. В групі локалізація заповнити необхідні поля за 
  5. Натиснути «додати»
  6. Для створення підгрупи необхідно обрати із списку, батьківську групу в якійбуде знаходитись наша підгрупа і навпроти неї натиснути «Додати» плюс, виконати ідентичні налаштування вказані вище.

Група-підгрупа була створена. За більш детальною інформацією дивись розділ «Групи послуг»

Створення послуг

Для створення послуги і прив’язки їх до створених груп необхідно 

  1. Перейти в меню «Об'экти системи – Послуги»
  2. Натиснути кнопку «+Додати»
  3. Групі «основне» заповнити поля Опис, в полі група, обрати групу до якої буде прив’язана послуга. 
  4. В групі локалізація заповнити необхідні поля
  5. Натиснути «Додати»

Послуга була створена і прив’язана до необхідної групи. За більш детальною інформацією дивись розділ «Послуги»

Створення робочого місця

Для створення робочого місця і прив’язки послуг до нього необхідно.

  1. Перейти в меню «Налаштування– сервісний центр»
  2. Навпроти необхідного сервісного центру натиснути кнопку редагувати «олівець»
  3. В групі параметри натиснути «робочі місця»
  4. У з'явившомуся меню натиснути «+Додати»
  5. В групі основне заповнити поле «опис» за необхідності у спливаючому списку автоматична авторизація обираємо персонал закріплений за робочим місцем
  6. Заповнити поле IP адреса і Ім’я хоста за необхідності
  7. В групі устаткування заповнити поля «наявність малого табло» за наявності і обрати тип робочого місця
  8. За необхідністю заповнити поля в групі «Додатково»
  9. Натисніть «додати»
  10. У з'явившомуся меню, зліва натисніть «Послуги» і навпроти необхідних послуг виставіть галочки і пріоритет за необхідністю
  11. Натисніть на «хрестик» або кнопку «ESC» на клавіатурі.
  12. Послуги були закріплені за робочим місцем
  13. За аналогією в меню зліва натисніть «Категорія клієнтів» і оберіть необхідну категорію клієнтів, які будуть обслуговуватись на даному робочому місці – За необхідності, не обов’язково.
  14. Якщо на робочому місці використовується інформаційне табло, за аналогією в меню зліва натисніть «Великі табло» галочкою закріпіть табло за робочим місцем. 
  15. Натисніть на «хрестик» або кнопку «ESC» на клавіатурі.
  16. Натисніть кнопку «Зберегти»

Робоче місце було створене і за ним були закріплені послуги та інше. За більш детальною інформацією дивись розділ Сервісний центр - створення робочого місця

Пріоритизація

Пріоритет обробки послуги/розкладу відображає, як часто та наскільки важливо потрібно обробляти цю послугу або розклад. Нижче наведено опис пріоритетів:

  1. Одноразово (найвищий пріоритет): Цей тип пріоритету вказує на те, що послуга або подія має найвищий пріоритет і повинна бути оброблена або відбутися один раз, без повторень.

  2. Щорічно по даті: Цей тип пріоритету означає, що послуга або подія повинна відбуватися або оброблятися щорічно, визначеною датою, і має високий пріоритет.

  3. Щомісяця по даті: Послуга або подія з цим пріоритетом повинна відбуватися або оброблятися щомісяця у визначену дату, що вказує на середній рівень важливості.

  4. Щомісяця за днем: Цей тип пріоритету означає, що послуга або подія повинна відбуватися або оброблятися щомісяця, у визначений день тижня (наприклад, кожної другої середи місяця), що вказує на середній рівень важливості.

  5. Щотижня: Послуга або подія з цим пріоритетом повинна відбуватися або оброблятися щотижня, що вказує на помірний рівень важливості.

  6. Щодня (найнижчий пріоритет): Цей тип пріоритету означає, що послуга або подія повинна відбуватися або оброблятися щодня, і має найнижчий рівень важливості.