В даному розділі викладені швидкі інструкції з налаштування електронної черги. Включає в себе такі пункти:
|
Для створення нового співробітника «Облікового запису» і його додавання його до СЦ необхідно
|
Для створення груп в редагованому сервісному центрі, необхідно
Група-підгрупа була створена. За більш детальною інформацією дивись розділ «Групи послуг» |
Для створення послуги і прив’язки їх до створених груп необхідно
Послуга була створена і прив’язана до необхідної групи. За більш детальною інформацією дивись розділ «Послуги» |
Для створення робочого місця і прив’язки послуг до нього необхідно.
Робоче місце було створене і за ним були закріплені послуги та інше. За більш детальною інформацією дивись розділ Сервісний центр - створення робочого місця |
Пріоритет обробки послуги/розкладу відображає, як часто та наскільки важливо потрібно обробляти цю послугу або розклад. Нижче наведено опис пріоритетів:
|