Для створення робочого місця і прив’язки послуг до нього необхідно. - Перейти в меню «Налаштування– сервісний центр»
- Навпроти необхідного сервісного центру натиснути кнопку редагувати «олівець»
- В групі параметри натиснути «робочі місця»
- У з'явившомуся меню натиснути «+Додати»
- В групі основне заповнити поле «опис» за необхідності у спливаючому списку автоматична авторизація обираємо персонал закріплений за робочим місцем
- Заповнити поле IP адреса і Ім’я хоста за необхідності
- В групі устаткування заповнити поля «наявність малого табло» за наявності і обрати тип робочого місця
- За необхідністю заповнити поля в групі «Додатково»
- Натисніть «додати»
- У з'явившомуся меню, зліва натисніть «Послуги» і навпроти необхідних послуг виставіть галочки і пріоритет за необхідністю
- Натисніть на «хрестик» або кнопку «ESC» на клавіатурі.
- Послуги були закріплені за робочим місцем
- За аналогією в меню зліва натисніть «Категорія клієнтів» і оберіть необхідну категорію клієнтів, які будуть обслуговуватись на даному робочому місці – За необхідності, не обов’язково.
- Якщо на робочому місці використовується інформаційне табло, за аналогією в меню зліва натисніть «Великі табло» галочкою закріпіть табло за робочим місцем.
- Натисніть на «хрестик» або кнопку «ESC» на клавіатурі.
- Натисніть кнопку «Зберегти»
Робоче місце було створене і за ним були закріплені послуги та інше. За більш За більш детальною інформацією дивись розділ Сервісний центр - створення робочого місця |