- В полі «Підрозділ» - спливаючому списку вибираємо підрозділ, до якого належить даний сервісний центр. Наприклад «Київський регіон».
- В полі «Розташування» - в спливаючому списку вибираємо розташування сервісного центру. Наприклад «м Київ пр-т. Перемоги 63».
- В полі «Опис» - вказується назва сервісного центру. Наприклад «Відділення №3-1».
- В полі «Послідовність чеків» в спливаючому списку необхідно вибрати послідовність чеків, яка буде використовуватися при реєстрації клієнтів в системі. Наприклад «Main Sequence- Основні послідовності» має діапазон від 1-9999.
- В полі «Основний шаблон чеку» в ви спливаючому списку вибираємо шаблон чеку який буде використовуватися в цьому сервісному центрі.
- В полі «Домен» слід вказати ім'я домену, в якому розташовані робочі місця операторів, і встановлені точкиреєстрації клієнтів.
- Прапор «Активний» даний прапор вказує активність сервісного центру.
- Заповнивши поля потрібно натиснути кнопку «Додати» або відмовитися від створення натиснувши кнопку «Скасування» .
Меню додавання розкладу
Період повторення
o Для кожного періоду повторення відображається свій блок налаштувань.
Приклад
При виборі «Щотижня» заявляться такі налаштування
«Вид інтервалу» – можна обрати робочій день, вихідний день.
«День тижня» – у спливаючому меню оберіть необхідний день
«Початок роботи» - Час
«Кінець роботи» -час
Налаштування роботи
o Налаштування залежать від «дня тижня» є можливість обрати конфігурацію за такими
параметрами.
«Щодня» «Щотижня» «Що місяця за днем» «щомісяця по даті» «Щорічно по даті»
«Одноразово»
Налаштування перерви
o При вибори налаштування «перерва» в меню з'явиться можливість позначити початок і кінець
перерви
Налаштування чека
o В меню можна конфігурувати «чи використовується чек для даного розкладу»
Якщо використовується необхідно виконати налаштування – Обрати шаблон чека для
конкретного розкладу, задати умови друку вибравши їх у спливаючому меню, задати значення