Головне меню Сервісного центру

Сервісний центр
  • В полі «Підрозділ» - спливаючому списку вибираємо підрозділ, до якого належить даний сервісний центр. Наприклад «Київський регіон».
  • В полі «Розташування» - в спливаючому списку вибираємо розташування сервісного центру. Наприклад «м Київ пр-т. Перемоги 63».
  • В полі «Опис» - вказується назва сервісного центру. Наприклад «Відділення №3-1».
  • В полі «Послідовність чеків» в спливаючому списку необхідно вибрати послідовність чеків, яка буде використовуватися при реєстрації клієнтів в системі. Наприклад «Main Sequence- Основні послідовності» має діапазон від 1-9999.
  • В полі «Основний шаблон чеку» в ви спливаючому списку вибираємо шаблон чеку який буде використовуватися в цьому сервісному центрі.
  • В полі «Домен» слід вказати ім'я домену, в якому розташовані робочі місця операторів, і встановлені точкиреєстрації клієнтів.
  • Прапор «Активний» даний прапор вказує активність сервісного центру.
  • Заповнивши поля потрібно натиснути кнопку «Додати» або відмовитися від створення натиснувши кнопку «Скасування» .
Зв'язки та налаштування
Блок Зв’язки

 

Цей блок відповідає за зв'язок послуг, категорій, користувачів, послідовностей чеків, шаблонів чеків, до поточного сервісного центру. Розглянемо блок детальніше. 

Додавання послуги

Пріоритет - Призначити пріоритет обслуговування даної послуги в рамках сервісного центру . (УВАГА: для того що б даний пріоритет використовувався в системі необхідно у вкладці Налаштування → Сервісний центр → (вибрати необхідний сервісний центр), і в параметрах пріоритету операція пріоритету, виставити «використовувати пріоритети рівня сервісного центру...»). Послуга з високим значенням пріоритету буде оброблена раніше ніж послуга з меншим пріоритетом.

Послідовність чеків - Призначити певну послідовність чеків, для тієї чи іншої операції. У спливаючому списку вибрати послідовність чеків, доступних в рамках поточного сервісного центру.

Попередня реєстрація - Встановити ознаки доступності операції для попередньої реєстрації. 

Інформаційні включення додаткової інформації за послугою

Додатково в полі вказується ключ локалізації, значення якого несе інформацію про послугу.

Відображення послуг - Доступно три режими

Усюди - відображається на точці реєстрації і на робочому місці оператора

Внутрішня - послуга доступна лише у операторів

Відображається лише на точці реєстрації

Види реєстрації
Глобальна реєстрація - відбувається згідно правил настройки сервісного центру

До співробітника - після вибору послуги відобразиться вікно вибору. співробітника до якого буде проведена особистісна реєстрація.
До Активного аналогія вгору «відображаються тільки ті оператори які можуть надати дану операцію»
Без особисто' реєстрація не включає в себе налаштування сервісного центру

Ліміт в полі вказано ліміт на день, параметр 0 за замовчуванням вважається безлімітним. Кількість попередніх реєстрацій дозволяє встановити ознака доступності операції для попередньої реєстрації.

Розклад - Призначити розклад для операції в рамках сервісного центру. Для цього слід навпроти послуги натиснути на кнопку календаря, відобразитися вікно з налаштуванням розкладу для послуги.

Конфігурація Послуги

У вікні можна зробити наступні дії, а також отримати інформацію

Шаблон чека – дозволяє обрати шаблон із списку створених шаблонів.

Шаблон дії - дозволяє структурувати послідовність кроків відображається у вигляді сторінок.

Наступна послуга - в полі вказується подальша послуга яка буде зареєстрована за клієнтом після надання поточної «в даному полі не може бути обрана послуга для якої виконується конфігурація»

Ознака повернення «дання опція активна тільки при обранні наступної послуги» при використанні даної опції і надання подальшої послуги відбувається повернення відвідувача до оператора який надавав попередню послугу.

Час відстрочки - в даному полі вказується час надання наступної послуги

Норма часу - норма часу на виконання послуги, формату HH.MM

Пакетні послуги

У цьому розділі є можливість прив’язувати пакет послуг, до конкретної послуги.
При реєстрації послуги з пакетом, за відвідувачем буде закріплений весь список послуг з включеного списку.

Профілі послуг

*

Категорія клієнтів

В цьому меню можливо прив’язати конкретні групи клієнтів до сервісного центру, налаштувати пріоритет, послідовність чеків, шаблони чеків. “за аналогією зазначеною вище”
Для прив'язки «Категорії клієнтів» до сервісного центру, необхідно натиснути на напис «Категорії клієнтів», після відобразиться вікно з переліком категорій клієнтів в рамках організації

  • Пріоритет - призначити пріоритет обслуговування категорії клієнта в рамках сервісного центру (УВАГА: для того що б даний пріоритет використовувався в системі необхідно у вкладці Налаштування → Сервісний центр → обрати необхідний сервісний центр), і в параметрах пріоритету категорія клієнта виставити «використовувати пріоритети рівня сервісного центру...»). Клієнт з високим значенням пріоритету буде обслужений раніше ніж клієнт з меншим пріоритетом.
  • Послідовність чеків - призначити певну послідовність чеків для тієї чи іншої категорії клієнта. У спливаючому списку вибрати послідовність чеків, доступних в рамках поточного сервісного центру.
  • Прив'язати категорію клієнта до сервісного центру для це потрібно навпаки обраної категорії встановити прапори.
  • Також в таблиці відображений статус активності категорії клієнта.
  • Після завершення налаштування, навпаки обраних категорій клієнтів будуть встановлені прапори.

Тепер вікно прив'язки можна закрити натиснувши, «хрестик»,() або натиснувши кнопку «ESC».

Користувачі

В меню є можливість прив’язати – відв’язати користувачів.

У вікні можна зробити наступні дії, а також отримати інформацію.

  • Прив'язати користувачів до сервісного центру - необхідно напроти обраного користувача встановити прапорець 
  • Логін користувача «Логін»
  • Роль користувача в системі «Посада»
  • Також в таблиці відображений статус активності користувача.

Вибравши всі параметри, вікно прив'язки можна закрити натиснувши, «хрестик» або натиснувши кнопку 
«ESC»

 

 Послідовність чеків

В меню є можливість обрати послідовність чеків.
Для прив'язки «Послідовності чеків» до сервісного центру, необхідно натиснути на напис «Послідовності чеків», після відобразиться вікно з переліком послідовностей чеків в рамках організації. (УВАГА: до сервісного центру завжди повинна бути прив'язана хоча б одна послідовність чеків)

Блок

У вікні Локалізація можна виставити мову яка буде використовуватися на консолі реєстрації клієнтів.

  • Якщо вибрана мова «за замовчуванням» то, інші мови будуть не доступні, даний підхід використовується для сервісних центрів з однією мовою

 

Параметри

«Параметри» в даному меню вказані налаштування сервісного центру, які були отримані при його створенні.

 

Робочі місця

Тут можна передивитись робоче місце, або створити нові

Щоб додати нове робоче місце до системи.

Натисніть кнопку

 

Після чого відобразитися анкета створення нового робочого місця, додавати нові робочі місця можуть тільки користувачі з правами адміністратора безпеки і адміністратора.

Також тут можна редагувати () або видалити ()

Та кількість записів на сторінку від 10 до 150 

Блок «Основне»

Поле «№»- задається номер робочого місця.
Поле «Опис» - вводимо назву робочого місця.
Поле «Автоматична авторизація» за замовчуванням не використовується.
При виборі одного із пунктів авторизація проходить автоматично «необхідно провести вхід в систему з вказанням Імені і пароля»

Блок «Індіфікатор»

Кнопка «Пуск» - кнопка отримання ИП адреси і хост-ім'я комп'ютера за яким закріплюється даний номер робочого місця.
Поле «ИП-адреса» - ИП задається адреса комп'ютера, за яким закріплено робоче місце оператора, за умови того що для сервісного центру ідентифікація відбувається за ІП адресою.
Поле «Ім'я хоста» - задається ім'я комп'ютера, за яким закріплено робоче місце оператора, за умови того що для сервісного центру ідентифікація відбувається по імені комп'ютера.

Блок «Устаткування»

Вказується наявність малого інформаційного табло за наявності Номер обладнання.

  • Тип робочого місця «за замовчуванням програмне забезпечення»
    • Пульт оператора –використовується при наявності пульту оператора
    • Програмне забезпечення - використовує віртуальне робоче місце оператора «Клерк»

Ідентифікатор пульта –дана опція активна якщо в меню вище зазначений «пульт оператора» Необхідно 
вказати ідентифікатор пульта. «обов’язкова фізична наявність устаткування»

Блок «Зв'язки»

В полі вводиться додаткова інформація про робоче місце.
Виставляється параметр актив\не активне робоче місце за потребою.
По завершенні заповнення полів і вибору тих чи інших параметрів, необхідно натиснути кнопку «Додати», або «Відміна» Після додавання робочого місця, буде здійснено повернення, до списку робочих місць сервісного центру.

Блок «Додатково»

У разі якщо сервісний центр використовує велике табло «інформаційне», необхідно додати його і відредагувати. Для редагування існуючих «Олівець»
Щоб додати «Великих табло» до сервісного-центру, слід натиснути на напис «Сервісний центр» → «Редагувати олівець» → «Сервісний центр» → «Великі табло» → Натиснути «+Додати». 
Для редагування існуючих «Олівець»
По завершенні налаштування в меню «додавання табло» ви автоматично перейдете до меню «редагування табло» в якому відбувається більш детальне налаштування.

Основне та параметри відображення

 

Можна задати номер обладнання і назву 
Тип – У випадаючему меню ви можете обрати тип пристрою для відображення інформацій.  Це може буті світлодіодне табло, плазмова панель або ad_box


Стиль та поведінка великого табло залежить вид схем шо були зроблені для вашого "СЦ" за більш детальною інформацію як отримати необхідні стилі та поведінку зверніться до вашого адміністратора.

«Таблиця викликів»

 

Дозволяє створювати і конфігурувати інформаційну таблицю яка буде відображатися на заданому табло.

  • Назва над таблицею викликів
  • Назва 1-ої колонки 
  • Назва 2-ої колонки 
  • Назва 3-ої колонки 
  • Назва 4-ої колонки 
    (warning) Назви колонок мають буті відповідні до послідовності колонок у випадаючому списку.
  • Кількість рядків в таблиці "виклику"
  • Тип стовбців в таблиці "виклику" 
    • 2 колонки - (Номер чека, номер робочого місця)
    • 2 колонки - (Номер чека з літерою, номер робочого місця)
    • 2 колонки - (Номер чека, опис робочого місця)
    • 3 колонки - (Номер чека, номер робочого місця, номер кабінету/поверху)
    • 3 колонки - (Номер чека, зображення, номер робочого місця)
    • 3 колонки - (Номер чека, додаткова інформація, номер робочого місця)
    • 3 колонки - (Номер чека з літерою, номер робочого місця, номер кабінету/поверху)
    • 4 колонки - (Номер чека, номер робочого місця, номер кабінету/поверху, колір робочого місця)
    • 4 колонки - (Номер чека, номер робочого місця, додаткова інформація, колір робочого місця)
  • Кількість таблиць - може буті від 1 до 3 це кількість. 

Майте на увазі що ці параметри та їх відображення залежить від обраної поведінки та стилю великого табло

Таблиця "Очікують виклику"

  • Назва над таблицею очікують виклику 
  • Назва 1-ої колонки 
  • Назва 2-ої колонки 
  • Назва 3-ої колонки 
  • Назва 4-ої колонки 
    (warning) Назви колонок мають буті відповідні до послідовності колонок у випадаючому списку.
  • Кількість рядків в таблиці "очікують виклику"
  • Тип стовбців в таблиці "очікують виклику"
    • 1 колонка - (Виводиться тільки номер чека)
    • 2 колонки - (Номер чека, та статус)
    • 2 колонки - (Номер чека, орієнтовне робоче місце)
    • 2 колонки - (Номер чека, орієнтовне час виклику)
    • 3 колонки - (Номер чека, орієнтовне робоче місце, орієнтовний час виклику)
    • 3 колонки - (Номер чека, статус, орієнтовний час виклику)
    • 3 колонки - (Номер чека, статус, орієнтовний робоче місце)
    • 4 колонки - (Номер чека, статус, орієнтовний робоче місце, орієнтовний час виклику)
  • Кількість таблиць - може буті від 1 до 3 це кількість. 

Майте на увазі що ці параметри та їх відображення залежить від обраної поведінки та стилю великого табло

Система розрахунку часу

Розрахунок орієнтовного часу очікування залежить від кількості людей у черзі перед поточним клієнтом, норм обслуговування послуг цих клієнтів та кількості активних операторів що можуть надати ці послуги.

Оператор

Оператор повинен бути у мережі перед реєстрацію клієнта для розрахунку часу

Аудіо супровід виклику

Можливі варіанти аудіо супровідну

  • Аудіосупровід усіх викликів
  • Аудіосупровід першого виклика - програвання аудіо тільки при при першому виклику за панелі оператора.
  • Аудіосупровід тільки повторних викликів - програвання аудіо тільки при повторному виклику за панелі оператора.
«Повідомлення виклику клієнта»

 

Параметри 
{0} –Номер чеку
{1} – Буква чеку
{2} – Номер робочого місця
{3} – Номер кабінету\поверху
{4} – Назва робочого місця
{5} – Додаткова інформація
{6} – Шлях до картинки 
{7} – Ім'я співробітника
{8} – Прізвище співробітника
{9} – Опис співробітника
Біжучий рядок 

Аудіо супровід тривоги

Параметри 
{0} – Сервісний центр
{1} – Місто
{2} – Район
{3} – Область
{4} – Тип тривоги

«Рухомий рядок»

 

Налаштування рухомого рядка у нижній частині екрану.

  • Зміст рухомого рядка
  • Напрямок руху рядка
  • Час затримки перед повтором у мілісекундах
  • Швидкість руху рядка
Фоновий аудіопоток

Тут потрібно додати посилання на аудіо файл формату - wav

Текст

Текстове полу для виводу простого тексту на екран.

Керування слайд-шоу

У цьому блоці можна налаштувати плейлисти (слайд-шоу) з зображенням. Як створити плейлист?

Інтервал перемикання між слайдами в секундах.

«Відео»

 

Маркер «Повноекранний режим» дозволяє виводити відео на повний екран, якщо цей маркер не ввімкнути відео буде транслюватися в межах заданих налаштуваннями.
Час переходу в повноекранний режим – дозволяє задати час по закінченні якого відео контент виведеться на весь екран, за умови що повноекранний режим був припинений виводом на екран спливаючих повідомлень або інше.
Та вибір плейлиста. Як створити плейлист?

Аудио повідомлення

Флаг Використовувати "Час програвання" - Активує аудіо повідомлення на час.

Час програвання - Час у форматі hh:mm:ss 

Трек для програвання - У випадаючому списку обрати необхідний файл, Завантаження файлу Об'єкти системи - плейлисти - управління контентом

«Дата та час»

 

Дозволяє задати час в межах 3 рядків у форматі

  • 'yyyy': 4 значне відображення року (наприклад, 1 => 0001, 2015 => 2015)
  • 'yy': 2 значне відображення року (наприклад, 2001 => 01, 2010 => 10)
  • 'y': 1 значне відображення року (наприклад, 1 => 1, 199 => 199)
  • 'MMMM': місяць у році (січень-грудень)
  • 'MMM': місяць у році (січ-груд)
  • 'MM':місяць у році (01-12)
  • 'M': місяць у році (1-12)
  • 'dd': день місяця (01-31)
  • 'd': день місяця (1-31)
  • 'EEEE': день тижня (понеділок-неділя)
  • 'EEE': день тижня (пн-нд)
  • 'HH': година (00-23)
  • 'H': година (0-23)
  • 'hh': година AM/PM (01-12)
  • 'h': година AM/PM (1-12)
  • 'mm': хвилин (00-59)
  • 'm': хвилин (0-59)
  • 'ss': сек. (00-59)
  • 's': сек. (0-59)
  • 'sss': мілісекунди (000-999)
  • 'a': AM/PM маркер
  • 'Z': 4 значне уявлення зсуву часового поясу (-1200 - +1200)
  • 'ww': тиждень року (00-53)
  • 'w': тиждень року (0-53)
«»

 


Можна задати назву для малого табло.
Необхідно ввести Ім’я хоста і ИП адресу для ідентифікації і взаємодії з робочим місцем оператора.







Меню додавання розкладу

Період повторення 

  • Для кожного періоду повторення відображається свій блок налаштувань.


Приклад
При виборі «Щотижня» заявляться такі налаштування 
«Вид інтервалу» – можна обрати робочій день, вихідний день.
«День тижня» – у спливаючому меню оберіть необхідний день 
«Початок роботи» - Час
«Кінець роботи» - Час

Налаштування роботи

Налаштування залежать від «дня тижня» є можливість обрати конфігурацію за такими параметрами.
«Щодня» «Щотижня» «Що місяця за днем» «щомісяця по даті» «Щорічно по даті» «Одноразово»

Налаштування перерви

При виборі налаштування «перерва» в меню з'явиться можливість позначити початок і кінець перерви

Поділ на зміни

При вибори налаштування «Змін» в меню з'явиться можливість обрати від 1 до 5 змін

Налаштування чека

В меню можна конфігурувати «чи використовується чек для даного розкладу»

Якщо використовується необхідно виконати налаштування – Обрати шаблон чека для конкретного розкладу, задати умови друку вибравши їх у спливаючому меню, задати значення

Блок «Налаштування Лімітів»

Кількість реєстрацій на день - це ліміт реєстрацій послуг на цей сервісний центр.

Кількість реєстрацій на інтервал часу для попередньої реєстрації - це ліміт реєстрацій послуг за попереднім записом на цей сервісний центр.

Інтервал часу для попередньої реєстрації - ліміт часу на послугу за попередньою реєстрацією.

В даному меню є можливість налаштування розкладу для певної групи послуг і редагування їх стилю натиснувши на посилання.
Розглянемо налаштування стилю за замовчуванням встановлений стиль «Default»

Редагування «Стилю»

Для кожної групи послуг можна задати кількість кнопок які будуть відображатись на початковій сторінці.

(warning) В полі «інформація» задається необхідний текст який буде зображений на початковій сторінці над кнопками в верхній частині екрану, починаючи зліва.

По звершенні налаштування натисніть «Зберегти» або «Відміна» щоб повернутися до меню групи.


Налаштування розкладу відбувається за аналогією меню «Розклад» див тему вище.
а також дозволяє вмикати чи вимикати відображення кнопок послуг в заданий час.

Кольорове позначеня

В меню колір можна задати колір графіка.
Кольорове позначення – ця функція знаходиться в стані розробки і не використовуються.

Генератор посилань

В даному меню є можливість генерувати посилань «для браузерів» які необхідні для виводу зображення на точки доступу клієнта, табло, великі екрани та інше, в залежності від налаштувань виконаних при створенні і калібруванні сервісного центру і потреб.
Для створення посилання виконайте необхідні налаштування в меню «генератор посилань» і натисніть «генерувати».
За замовчуванням - генерується посилання до точки доступу клієнта «панель реєстрації»
Основний центр реєстрації – генерується посилання для інформаційного табло