Якщо були виконані всі умови зазначені в розділі «Підключення та авторизація в системі»

При натисканні на меню «Модуль Оператора» відбувається перехід до вікна оператора з можливістю обрати робоче місце і запам’ятати вибір

Ця програма, призначена для виклику клієнтів з черги, реєстрації часу надання послуг, а також виконувати операції з управління послугами.

Для переходу в даний пункт необхідно клацнути по пункту «Модуль оператора»

Ваша роль в електронній черзі може мати більше можливостей і автоматичного старту може не відбутися, для запуску модуля оператора необхідно перейти в розділ програми та натиснути на посилання «Модуль оператора»

Якщо обліковий запис зареєстрована за декількома сервісними центрами, то при підключенні відобразити повідомлення з пропозицією обрати необхідний у спливаючому списку.

Також через особливості Вашої мережі або обмежень, система не зможе про ідентифікувати ваше робоче місце, відобразиться діалог з пропозицією вибрати робоче місце, а також запам'ятати вибір.

Стан, структурні блоки і кнопки

Програма має такі стани:

  • Простий
  • Виклик оператора
  • Обслуговування клієнта
  • Перерва
  • Вихід з системи

Робоче місце

Робоче місце - Назва (опис) робочого місця


ПІБ - Прізвище ім'я по батькові оператора

Поточна черга

Клієнтів у черзі - кількість клієнтів (чеків), яких може обслужити поточний оператор.

Кількість сервісів - кількість послуг які може обслужити оператор. Кількість послуг і клієнтів можуть різнитися.

Особисто до Вас - кількість клієнтів (чеків) з особистісної реєстрацією до оператора.

Блок інформації про чек

Номер чека- номер викликаного чека, може бути, як арифметичний, так і з літер та цифр

Клієнт очікував - час очікування клієнта від моменту реєстрації до виклику

Блок кнопок

Зображення кнопки

Опис дії

Зображення кнопки

Опис дії

right arrow  Кнопка завершення обслуговування

right arrow Кнопка відкладання надання послуги на час з поверненням в чергу.

right arrow Кнопка редагування інформації про клієнта

right arrow Кнопка перенаправлення клієнта на інше робоче місце

right arrow Кнопка видалення клієнта з черги

right arrow  Кнопка пере направлення клієнта до оператора.

right arrow Кнопка відкладання надання послуги в персональний ящик.

right arrow Кнопка виклику послуги з персонального ящика.

right arrow Кнопка зміни послуги, для клієнта

right arrow Кнопка видалення послуги для клієнта.

right arrow Кнопка виходу з програми.

right arrow Реєстрація нового клієнта на робочому місці

right arrow Повторний виклик клієнта з черги

right arrow Початок та завершення перерви

right arrow Список доступних реєстрацій для робочого місця

right arrow Підключене обкладення

right arrow Кнопка додавання додаткової послуги для поточного клієнта.



Інфо. Про послугу і кліента

Поточна послуга

Назва обслуговується / спричиненої послуги.

 

Інфо. про кліента

Категорія клієнта - категорія клієнта, яка виставляється при реєстрації клієнта.
Ім'я клієнта - ПІБ клієнта.
Інформація про клієнта - Додатковий опис про клієнта.
Телефон - контактний номер телефону клієнта.
Email - контактний email клієнта
Номер документа - номер або назва документа що використовуються у СЦ