Якщо були виконані всі умови зазначені в розділі «Підключення та авторизація в системі»

При натисканні на меню «Модуль Оператора» відбувається перехід до вікна оператора з можливістю обрати робоче місце і запам’ятати вибір

Ця програма, призначена для виклику клієнтів з черги, реєстрації часу надання послуг, а також виконувати операції з управління послугами.

Для переходу в даний пункт необхідно клацнути по пункту «Модуль оператора»

Ваша роль в електронній черзі може мати більше можливостей і автоматичного старту може не відбутися, для запуску модуля оператора необхідно перейти в розділ програми та натиснути на посилання «Модуль оператора»

Якщо обліковий запис зареєстрована за декількома сервісними центрами, то при підключенні відобразити повідомлення з пропозицією обрати необхідний у спливаючому списку.

Також через особливості Вашої мережі або обмежень, система не зможе про ідентифікувати ваше робоче місце, відобразиться діалог з пропозицією вибрати робоче місце, а також запам'ятати вибір.

Програма має такі стани:

  • Простий
  • Виклик оператора
  • Обслуговування клієнта
  • Перерва
  • Вихід з системи

Робоче місце - Назва (опис) робочого місця


ПІБ - Прізвище ім'я по батькові оператора

Клієнтів у черзі - кількість клієнтів (чеків), яких може обслужити поточний оператор.

Кількість сервісів - кількість послуг які може обслужити оператор. Кількість послуг і клієнтів можуть різнитися.

Особисто до Вас - кількість клієнтів (чеків) з особистісної реєстрацією до оператора.

Номер чека- номер викликаного чека, може бути, як арифметичний, так і з літер та цифр

Клієнт очікував - час очікування клієнта від моменту реєстрації до виклику

Зображення кнопки

Опис дії

Зображення кнопки

Опис дії

right arrow  Кнопка завершення обслуговування

right arrow Кнопка відкладання надання послуги на час з поверненням в чергу.

right arrow Кнопка редагування інформації про клієнта

right arrow Кнопка перенаправлення клієнта на інше робоче місце

right arrow Кнопка видалення клієнта з черги

right arrow  Кнопка пере направлення клієнта до оператора.

right arrow Кнопка відкладання надання послуги в персональний ящик.

right arrow Кнопка виклику послуги з персонального ящика.

right arrow Кнопка зміни послуги, для клієнта

right arrow Кнопка видалення послуги для клієнта.

right arrow Кнопка виходу з програми.

right arrow Реєстрація нового клієнта на робочому місці

right arrow Повторний виклик клієнта з черги

right arrow Початок та завершення перерви

right arrow Список доступних реєстрацій для робочого місця

right arrow Підключене обкладення

right arrow Кнопка додавання додаткової послуги для поточного клієнта.



Назва обслуговується / спричиненої послуги.

 

Категорія клієнта - категорія клієнта, яка виставляється при реєстрації клієнта.
Ім'я клієнта - ПІБ клієнта.
Інформація про клієнта - Додатковий опис про клієнта.
Телефон - контактний номер телефону клієнта.
Email - контактний email клієнта
Номер документа - номер або назва документа що використовуються у СЦ