You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 8 Next »

Головне меню Сервісного центру

 

Сервісний центр
  • В полі «Підрозділ» - спливаючому списку вибираємо підрозділ, до якого належить даний сервісний центр. Наприклад «Київський регіон».
  • В полі «Розташування» - в спливаючому списку вибираємо розташування сервісного центру. Наприклад «м Київ пр-т. Перемоги 63».
  • В полі «Опис» - вказується назва сервісного центру. Наприклад «Відділення №3-1».
  • В полі «Послідовність чеків» в спливаючому списку необхідно вибрати послідовність чеків, яка буде використовуватися при реєстрації клієнтів в системі. Наприклад «Main Sequence- Основні послідовності» має діапазон від 1-9999.
  • В полі «Основний шаблон чеку» в ви спливаючому списку вибираємо шаблон чеку який буде використовуватися в цьому сервісному центрі.
  • В полі «Домен» слід вказати ім'я домену, в якому розташовані робочі місця операторів, і встановлені точкиреєстрації клієнтів.
  • Прапор «Активний» даний прапор вказує активність сервісного центру.
  • Заповнивши поля потрібно натиснути кнопку «Додати» або відмовитися від створення натиснувши кнопку «Скасування» .




Блок Зв’язки

 

Цей блок відповідає за зв'язок послуг, категорій, користувачів, послідовностей чеків, шаблонів чеків, до поточного сервісного центру. Розглянемо блок детальніше.




Додавання послуги

Пріоритет - Призначити пріоритет обслуговування даної послуги в рамках сервісного центру . (УВАГА: для того що б даний пріоритет використовувався в системі необхідно у вкладці Налаштування → 
Сервісний центр → (вибрати необхідний сервісний центр), і в параметрах пріоритету операція пріоритету, виставити «використовувати пріоритети рівня сервісного центру ...»). Послуга з високим значенням пріоритету буде оброблена раніше ніж послуга з меншим пріоритетом.
Послідовність - Призначити певну послідовність чеків, для тієї чи іншої операції. У спливаючому списку вибрати послідовність чеків, доступних в рамках поточного сервісного центру.

Попередня реєстрація - Встановити ознаки доступності операції для попередньої реєстрації.
Інформаційні включення додаткової інформації за послугою
Додатково в полі вказується ключ локалізації, значення якого несе інформацію про послугу.
Відображення послуг - Доступно три режими
Усюди - відображається на точці реєстрації і на робочому місці оператора
Внутрішня - послуга доступна лише у операторів
Відображається лише на точці реєстрації 


Види реєстрації
Глобальна реєстрація - відбувається згідно правил настройки сервісного центру

До співробітника - після вибору послуги відобразиться вікно вибору. співробітника до якого буде проведена особистісна реєстрація.
До Активного аналогія вгору «відображаються тільки ті оператори які можуть надати дану операцію»
Без особисто' реєстрація не включає в себе налаштування сервісного центру

Ліміт в полі вказано ліміт на день, параметр 0 за замовчуванням вважається безлімітним.Кількість попередніх реєстрацій дозволяє встановити ознака доступності операції для попередньої реєстрації.
Розклад - Призначити розклад для операції в рамках сервісного центру. Для цього слід навпроти послуги натиснути на кнопку календаря, відобразитися вікно з налаштуванням розкладу для послуги.


Шаблон чека – дозволяє обрати шаблон із списку створених шаблонів.

Шаблон дії - дозволяє структурувати послідовність кроків відображається у вигляді сторінок.

Наступна послуга - в полі вказується подальша послуга яка буде зареєстрована за клієнтом після надання поточної «в даному полі не може бути обрана послуга для якої виконується конфігурація»

Ознака повернення «дання опція активна тільки при обранні наступної послуги» при використанні даної опції і надання подальшої послуги відбувається повернення відвідувача до оператора який надавав попередню послугу.

Час відстрочки - в даному підлоги вказується час надання наступної послуги




















  • No labels