Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Expand
titleЗв'язки та налаштування
Panel
borderStylesolid
titleЗв'язки та налаштування
Panel
borderStylesolid
titleБлок Зв’язки
Section
Column
width500px

 

Column
Panel
borderStylesolid

Цей блок відповідає за зв'язок послуг, категорій, користувачів, послідовностей чеків, шаблонів чеків, до поточного сервісного центру. Розглянемо блок детальніше. 

Panel
borderStylesolid
titleДодавання послуги

Panel

Пріоритет - Призначити пріоритет обслуговування даної послуги в рамках сервісного центру . (УВАГА: для того що б даний пріоритет використовувався в системі необхідно у вкладці Налаштування → Сервісний центр → (вибрати необхідний сервісний центр), і в параметрах пріоритету операція пріоритету, виставити «використовувати пріоритети рівня сервісного центру...»).  Послуга Послуга з високим значенням пріоритету буде оброблена раніше ніж послуга з меншим пріоритетом.

Послідовність чеків - Призначити певну послідовність чеків, для тієї чи іншої операції. У спливаючому списку вибрати послідовність чеків, доступних в рамках поточного сервісного центру.

Попередня реєстрація - Встановити ознаки доступності операції для попередньої реєстрації. 

Інформаційні включення додаткової інформації за послугою

Додатково в полі вказується ключ локалізації, значення якого несе інформацію про послугу.

Відображення послуг - Доступно три чотири режими

  • Усюди - відображається на точці реєстрації і на робочому місці оператора
  • Внутрішня - послуга доступна лише у операторів
  • Відображається лише на точці реєстрації
  • Відображення тільки для попередньої реєстрації

Види реєстрації
Глобальна реєстрація - відбувається згідно правил настройки сервісного центру

До співробітника - після вибору послуги відобразиться вікно вибору. співробітника до якого буде проведена особистісна реєстрація.
До Активного аналогія вгору «відображаються тільки ті оператори які можуть надати дану операцію»
Без особисто' реєстрація не включає в себе налаштування сервісного центру

Ліміт в полі вказано ліміт на день, параметр 0 за замовчуванням вважається безлімітним. Кількість попередніх реєстрацій дозволяє встановити ознака доступності операції для попередньої реєстрації.

Розклад - Призначити розклад для операції в рамках сервісного центру. Для цього слід навпроти послуги натиснути на кнопку календаря, відобразитися вікно з налаштуванням розкладу для послуги.

Panel
borderStylesolid
titleКонфігурація Послуги

У вікні можна зробити наступні дії, а також отримати інформацію

Panel
borderStylesolid

Panel
borderStylesolid

Шаблон чека – дозволяє обрати шаблон із списку створених шаблонів.

Шаблон дії - дозволяє структурувати послідовність кроків відображається у вигляді сторінок.

Наступна послуга - в полі вказується подальша послуга яка буде зареєстрована за клієнтом після надання поточної «в даному полі не може бути обрана послуга для якої виконується конфігурація»

Ознака повернення «дання опція активна тільки при обранні наступної послуги» при використанні даної опції і надання подальшої послуги відбувається повернення відвідувача до оператора який надавав попередню послугу.

Час відстрочки - в даному підлоги полі вказується час надання наступної послуги

Норма часу - норма часу на виконання послуги, формату HH.MM

Panel
borderStylesolid
titleПакетні послуги

Panel
borderStylesolid
Section
Column

Column
Panel
borderStylesolid

У цьому розділі є можливість прив’язувати пакет послуг, до конкретної послуги.
При реєстрації послуги з пакетом, за відвідувачем буде закріплений весь список послуг з включеного списку.

Panel
borderStylesolid
titleПрофілі послуг

*

Panel
borderStylesolid
titleКатегорія клієнтів

Panel
borderStylesolid

В цьому меню можливо прив’язати конкретні групи клієнтів до сервісного центру, налаштувати пріоритет, послідовність чеків, шаблони чеків. “за аналогією зазначеною вище”
Для прив'язки «Категорії клієнтів» до сервісного центру, необхідно натиснути на напис «Категорії клієнтів», після відобразиться вікно з переліком категорій клієнтів в рамках організації

  • Пріоритет - призначити пріоритет обслуговування категорії клієнта в рамках сервісного центру (УВАГА: для того що б даний пріоритет використовувався в системі необхідно у вкладці Налаштування → Сервісний центр → обрати необхідний сервісний центр), і в параметрах пріоритету категорія клієнта виставити «використовувати пріоритети рівня сервісного центру...»). Клієнт з високим значенням пріоритету буде обслужений раніше ніж клієнт з меншим пріоритетом.
  • Послідовність чеків - призначити певну послідовність чеків для тієї чи іншої категорії клієнта. У спливаючому списку вибрати послідовність чеків, доступних в рамках поточного сервісного центру.
  • Прив'язати категорію клієнта до сервісного центру для це потрібно навпаки обраної категорії встановити прапори.
  • Також в таблиці відображений статус активності категорії клієнта.
  • Після завершення налаштування, навпаки обраних категорій клієнтів будуть встановлені прапори.

Тепер вікно прив'язки можна закрити натиснувши, «хрестик»,() або натиснувши кнопку «ESC».

Panel
borderStylesolid
Section
Column
width500px

Column
Panel
borderStylesolid
titleКористувачі

В меню є можливість прив’язати – відв’язати користувачів.

У вікні можна зробити наступні дії, а також отримати інформацію.

  • Прив'язати користувачів до сервісного центру - необхідно напроти обраного користувача встановити прапорець 
  • Логін користувача «Логін»
  • Роль користувача в системі «Посада»
  • Також в таблиці відображений статус активності користувача.

Вибравши всі параметри, вікно прив'язки можна закрити натиснувши, «хрестик» або натиснувши кнопку 
«ESC»

Panel
borderStylesolid
Section
Column
width500px

 

Column
Panel
borderStylesolid
title Послідовність чеків

В меню є можливість обрати послідовність чеків.
Для прив'язки «Послідовності чеків» до сервісного центру, необхідно натиснути на напис «Послідовності чеків», після відобразиться вікно з переліком послідовностей чеків в рамках організації. (УВАГА: до сервісного центру завжди повинна бути прив'язана хоча б одна послідовність чеків)

Panel
borderStylesolid
Section
Column
width500px

Column
Panel
titleБлок

У вікні Локалізація можна виставити мову яка буде використовуватися на консолі реєстрації клієнтів.

  • Якщо вибрана мова «за замовчуванням» то, інші мови будуть не доступні, даний підхід використовується для сервісних центрів з однією мовою
Як створити «Велике Табло»
Expand
titleЯк створити «Робочі місця»
title
Panel
borderStylesolid
Section
Column
width230px

 

Column
Panel
borderStylesolid
titleПараметри

«Параметри» в даному меню вказані налаштування сервісного центру, які були отримані при його створенні.

Panel
borderStylesolid
Section
Column
width500px

 

Column
Panel
borderStylesolid
titleРобочі місця

Тут можна передивитись робоче місце, або створити нові

Щоб додати новий сервісного центра нове робоче місце до системи.

Натисніть кнопку

 

Після чого відобразитися анкета створення нового робочого місця, додавати нові робочі місця можуть тільки користувачі з правами адміністратора безпеки і адміністратора.

Також тут можна редагувати () або видалити ()

Та кількість записів на сторінку від 10 до 150 
Panel
borderStylesolid
Section
Column
width500px

Column
Panel
borderStylesolid
titleБлок «Основне»

Поле «№»- задається номер робочого місця.
Поле «Опис» - вводимо назву робочого місця.
Поле «Автоматична авторизація» за замовчуванням не використовується.
При виборі одного із пунктів авторизація проходить автоматично «необхідно провести вхід в систему з 
з вказанням Імені і пароля»

Panel
borderStylesolid
Section
Column
width500px

Column
Panel
borderStylesolid
titleБлок «Індіфікатор»

Кнопка «Пуск» - кнопка отримання ИП адреси і хост-ім'я комп'ютера за яким закріплюється даний номер робочого місця.
Поле «ИП-адреса» - ИП задається адреса комп'ютера, за яким закріплено робоче місце оператора, за умови того що для сервісного центру ідентифікація відбувається за ІП адресою.
Поле «Ім'я хоста» - задається ім'я комп'ютера, за яким закріплено робоче місце оператора, за умови того що для сервісного центру ідентифікація відбувається по імені комп'ютера.

Panel
borderStylesolid
Section
Column
width500px

Column
Panel
borderStylesolid
titleБлок «Устаткування»

Вказується наявність малого інформаційного табло за наявності Номер обладнання.

  • Тип робочого місця «за замовчуванням програмне забезпечення»
    • Пульт оператора –використовується при наявності пульту оператора
    • Програмне забезпечення - використовує віртуальне робоче місце оператора «Клерк»

Ідентифікатор пульта –дана опція активна якщо в меню вище зазначений «пульт оператора» Необхідно 
вказати ідентифікатор пульта. «обов’язкова фізична наявність устаткування»

Panel
borderStylesolid
Section
Column
width500px

Image Removed

Column
Panel
borderStylesolid
titleБлок «Зв'язки»
Section
Column
width230px

Image Modified

Column

В полі вводиться додаткова інформація про робоче місце.
Виставляється параметр актив\не активне робоче місце за потребою.
По завершенні заповнення полів і вибору тих чи інших параметрів, необхідно натиснути кнопку «Додати», або «Відміна» Після додавання робочого місця, буде здійснено повернення, до списку робочих місць сервісного центру.

Expand

Panel
borderStylesolid
titleБлок «Додатково»
Image Removed
Section
Column
width500px

Image Added

Column
Panel
borderStylesolid
titleБлок «Додатково»
У разі

У разі якщо сервісний центр використовує велике табло «інформаційне», необхідно додати його і відредагувати. Для редагування існуючих «Олівець»
Щоб додати «Великих табло» до сервісного-центру, слід натиснути на напис «Сервісний центр» → «Редагувати олівець» → «Сервісний центр» → «Великі табло» → Натиснути «+Додати». 
Для редагування існуючих «Олівець»
По завершенні налаштування в меню «додавання табло» ви автоматично перейдете до меню «редагування табло» в якому відбувається більш детальне налаштування.

Section
Column

Image Removed

Column
Expand
titleЯк створити «Велике Табло»
Panel
borderStylesolidtitleОсновне та параметри відображення
Section
Column
width500px

Image Removed Image Added

Column

Тут можна передивитись вже створені велики табло, або створити нові

Щоб додати нове "Табло" до системи.

Натисніть кнопку

 Image Added

Після чого відобразитися анкета створення нового табло, додавати нові табло можуть тільки користувачі з правами адміністратора безпеки і адміністратора.

Також тут можна редагувати (Image Added) або видалити (Image Added)

Та кількість записів на сторінку від 10 до 150 

Можна задати номер обладнання і назву 
Тип – У випадаючему меню ви можете обрати тип пристрою для відображення інформацій.  Це може буті світлодіодне табло, плазмова панель або ad_box

Стиль та поведінка великого табло залежить вид схем шо були зроблені для вашого "СЦ" за більш детальною інформацію як отримати необхідні стилі та поведінку зверніться до вашого адміністратора.
Panel
borderStylesolid
title«Таблиця викликів»Основне та параметри відображення
Section
Column
width500px

Image Added Image Removed

Column

Можна задати номер обладнання і назву 
Тип – У випадаючому меню ви можете обрати тип пристрою для відображення інформацій.  Це може буті світлодіодне табло, плазмова панель або ad_box


Стиль та поведінка великого табло залежить вид схем шо були зроблені для вашого "СЦ" за більш детальною інформацію як отримати необхідні стилі та поведінку зверніться до вашого адміністратора.

Panel
borderStylesolid
title«Таблиця викликів»
Section
Column
width500px

 Image Added

Column

Дозволяє створювати і конфігурувати інформаційну таблицю яка буде відображатися на заданому табло.

  • Назва над таблицею викликів
  • Назва 1-ої колонки 
  • Назва 2-ої колонки 
  • Назва 3-ої колонки 
  • Назва 4-ої колонки 

Дозволяє створювати і конфігурувати інформаційну таблицю яка буде відображатися на заданому табло.

  • Назва над таблицею викликів
  • Назва 1-ої колонки 
  • Назва 2-ої колонки 
  • Назва 3-ої колонки 
  • Назва 4-ої колонки 
    (warning) Назви колонок мають буті відповідні до послідовності колонок у випадаючому списку.
  • Кількість рядків в таблиці "виклику"
  • Тип стовбців в таблиці "виклику" 
    • 2 колонки - (Номер робочого місця, код реєстрації) (SecretCode)
    • 2 колонки - (Номер чека, номер робочого місця) чека, номер робочого місця)
    • 2 колонки - (Номер чека з літерою, номер робочого місця)
    • 2 колонки - (Номер чека, опис робочого місця)
    • 3 колонки - (Номер чека, номер робочого місця, номер кабінету/поверху)
    • 3 колонки - (Номер чека, зображення, номер робочого місця)
    • 3 колонки - (Номер чека, додаткова інформація, номер робочого місця)
    • 3 колонки - (Номер чека з літерою, номер робочого місця, номер кабінету/поверху)
    • 4 колонки - (Номер чека, номер робочого місця, номер кабінету/поверху, колір робочого місця)
    • 4 колонки - (Номер чека, номер робочого місця, додаткова інформація, колір робочого місця)
  • Кількість таблиць - може буті від 1 до 3 це кількість. 

Майте на увазі що ці параметри та їх відображення залежить від обраної поведінки та стилю великого табло

Panel
titleТаблиця "Очікують виклику"
Section
Column
width500px

Column
  • Назва над таблицею очікують виклику 
  • Назва 1-ої колонки 
  • Назва 2-ої колонки 
  • Назва 3-ої колонки 
  • Назва 4-ої колонки 
    (warning) Назви колонок мають буті відповідні до послідовності колонок у випадаючому списку.
  • Кількість рядків в таблиці "очікують виклику"
  • Тип стовбців в таблиці "очікують виклику"
    • 1 колонка - (Зображення послуги та номер чека)
    • 1 колонка - (Виводиться тільки номер чека)
    • 2 колонки - (Номер чека, та статус)
    • 2 колонки - (Номер чека, орієнтовне робоче місце)
    • 2 колонки - (Номер чека, орієнтовне час виклику)
    • 3 колонки - (Номер чека, орієнтовне робоче місце, орієнтовний час виклику)
    • 3 колонки - (Номер чека, статус, орієнтовний час виклику)
    • 3 колонки - (Номер чека, статус, орієнтовний робоче місце)
    • 4 колонки - (Номер чека, статус, орієнтовний робоче місце, орієнтовний час виклику)
  • Кількість таблиць - може буті від 1 до 3 це кількість. 

Майте на увазі що ці параметри та їх відображення залежить від обраної поведінки та стилю великого табло

Warning
titleСистема розрахунку часу

Розрахунок орієнтовного часу очікування залежить від кількості людей у черзі перед поточним клієнтом, норм обслуговування послуг цих клієнтів та кількості активних операторів що можуть надати ці послуги.

Warning
titleОператор

Оператор повинен бути у мережі перед реєстрацію клієнта для розрахунку часу

solid
Panel
Panel
borderStyle
titleАудіо супровід Кількість відвідувачів, що очікують виклику
Section
Column
width500px

Image RemovedImage Added

Можливі варіанти аудіо супровідну

  • Аудіосупровід усіх викликів
  • Аудіосупровід першого виклика - програвання аудіо тільки при при першому виклику за панелі оператора.
  • Аудіосупровід тільки повторних викликів - програвання аудіо тільки при повторному виклику за панелі оператора
    Column
    • Назва над таблицею 
    • Випадаюче меню обробки можна обрати відображення кількості людей у черзі по всьому Сервіс центру. Або тільки тих, хто закрепленні за цим табло (мается на увазі, робочі місця що закріплені за цим таблом у зв'язках)
    Panel
    borderStylesolid
    titleАудіо супровід виклику
    Section
    Column
    width500px

    Image Added

    Column

    Можливі варіанти аудіо супровідну

    • Аудіосупровід усіх викликів
    • Аудіосупровід першого виклика - програвання аудіо тільки при при першому виклику за панелі оператора.
    • Аудіосупровід тільки повторних викликів - програвання аудіо тільки при повторному виклику за панелі оператора.
    Section
    Column
    width500px

    Image Added

    Column

    Якщо перейти у зв'язках на сторінку аудіосупровіду викликів можна налаштувати озвучення та мову.
    (warning) Майте на увазі що після того як буде створене перше повідомлення, змінити мову та озвучання вже не можна.

    Section
    Column
    width500px

    Image Added 

    Column

    Натиснувши кнопку Image Added відкриється вікно з налаштуваннями.

    • Звук "Увага!" - Використовується я к перше звукове повідомлення для привернення уваги відвідувача до екрану.
    • Оголошення - Використовується для оголошення повітряної тривоги (за замовчуванням є 6 типів тривоги: повітряна, невідома, артилерія, вуличні бої, хімічна та радіаційна.) Для коректного відпрацювання оголошення тривоги у "тип аудіо сповіщення" оберіть "Сповіщення про загрозу"
    • Дія - Використовуються після оголошення тривоги 
    • Де - (за замовченням для для ознаки місця, на приклад місто)
    • Привітання клієнта - Перша фраза перд викликом кліента (шановній, выкликается, наступний і тд)
    • Звернення клієнта - як звертатися до клієнта (відвідувач, клієнт, споживач і тд)
    • Тип чека - назва типу чека у вашій організації (Чек, номер, картка, талон квиток)
    • Номер чека - озвучка номеру, чеку система автоматично оголошує цифри
    • Напрями руху - інформація для відвідувача куди ідти
    • Назва робочого місця - Назва оператора у вашій організації
    • Номер робочого місця - номер робочого місяця яке закріплено за оператором що буде виконувати послугу

    Таким чином для коректної роботи аудіо сповіщення при виклику клієнта мають бути такі элементы

    Шановний відвідувач з чеком № {0}, підійдіть, будь ласка,  до робочого місця № {2}

    Привітання клієнта → Звернення клієнта → Тип чека → Номер чека → Напрями руху → Назва робочого місця → Номер робочого місця

    Note

    Також майте на увазі що повідомлення на телевізорі може відображатися менше часу, ніж триває голосове оголошення, полягає це в тому, що це два окремих об'єкти в системі. Система спочатку отримує інформацію для виклику, яка відображається на екрані протягом певного фіксованого часу. Одночасно з цим формується аудіоряд, який складається з окремих аудіофайлів, і його тривалість може варіюватися залежно від довжини повідомлення та кількості файлів.

    Тому ці два окремих процеси – відображення виклику на екрані та відтворення голосового виклику – можуть тривати різний час, оскільки вони працюють незалежно один від одного.

    Panel
    borderStylesolid
    title«Повідомлення виклику клієнта»
    Section
    Column
    width500px

     

    Column

    Параметри 
    {0} –Номер чеку
    {1} – Буква чеку
    {2} – Номер робочого місця
    {3} – Номер кабінету\поверху
    {4} – Назва робочого місця
    {5} – Додаткова інформація
    {6} – Щлях Шлях до картинки 
    {7} – Імя Ім'я співробітника
    {8} – Прізвище співробітника
    {9} – Опис співробітника
    {10} - Код реєстрації
    Біжучий рядок 

    Panel
    borderStylesolid
    titleАудіо супровід тривоги
    Section
    Column
    width500px

    Column

    Параметри 
    {0} – Сервісний центр
    {1} – Місто
    {2} – Район
    {3} – Область
    {4} – Тип тривоги

    Panel
    borderStylesolid
    title«Рухомий рядок»
    Section
    Column
    width500px

     

    Column
    Panel
    borderStylesolid

    Налаштування рухомого рядка у нижній частині екрану.

    • Зміст рухомого рядка
    • Напрямок руху рядка
    • Час затримки перед повтором у мілісекундах
    • Швидкість руху рядка
    Panel
    borderStylesolid
    titleФоновий аудіопоток
    Section
    Column
    width500px

    Column

    Тут потрібно додати посилання на аудіо файл формату - wav

    Panel
    borderStylesolid
    titleТекст
    Section
    Column
    width500px

    Column

    Текстове полу для виводу простого тексту на екран.

    Panel
    borderStylesolid
    titleКерування слайд-шоу
    Section
    Column
    width500px

    Column

    У цьому блоці можна налаштувати плейлисти (слайд-шоу) з зображенням. Як створити плейлист?

    Інтервал перемикання між слайдами в секундах.

    Panel
    borderStylesolid
    title«Відео»
    Section
    Column
    width500px

     

    Column
    Panel
    borderStylesolid

    Маркер «Повноекранний режим» дозволяє виводити відео на повний екран, якщо цей маркер не ввімкнути відео буде транслюватися в межах заданих налаштуваннями.
    Час переходу в повноекранний режим – дозволяє задати час по закінченні якого відео контент виведеться на весь екран, за умови що повноекранний режим був припинений виводом на екран спливаючих повідомлень або інше.
    Та вибір плейлиста. Як створити плейлист?

    Panel
    borderStylesolid
    titleАудио повідомлення
    Section
    Column
    width500px

    Column

    Флаг Використовувати "Час програвання" - Активує аудіо повідомлення на час.

    Час програвання - Час у форматі hh:mm:ss 

    Трек для програвання - У випадаючому списку обрати необхідний файл, Завантаження файлу Об'єкти системи - плейлисти - управління контентом

    Panel
    borderStylesolid
    title«Дата та час»
    Section
    Column
    width500px

     

    Column
    Panel
    borderStylesolid

    Дозволяє задати час в межах 3 рядків у форматі

    • 'yyyy': 4 значне відображення року (наприклад, 1 => 0001, 2015 => 2015)
    • 'yy': 2 значне відображення року (наприклад, 2001 => 01, 2010 => 10)
    • 'y': 1 значне відображення року (наприклад, 1 => 1, 199 => 199)
    • 'MMMM': місяць у році (січень-грудень)
    • 'MMM': місяць у році (січ-груд)
    • 'MM':місяць у році (01-12)
    • 'M': місяць у році (1-12)
    • 'dd': день місяця (01-31)
    • 'd': день місяця (1-31)
    • 'EEEE': день тижня (понеділок-неділя)
    • 'EEE': день тижня (пн-нд)
    • 'HH': година (00-23)
    • 'H': година (0-23)
    • 'hh': година AM/PM (01-12)
    • 'h': година AM/PM (1-12)
    • 'mm': хвилин (00-59)
    • 'm': хвилин (0-59)
    • 'ss': сек. (00-59)
    • 's': сек. (0-59)
    • 'sss': мілісекунди (000-999)
    • 'a': AM/PM маркер
    • 'Z': 4 значне уявлення зсуву часового поясу (-1200 - +1200)
    • 'ww': тиждень року (00-53)
    • 'w': тиждень року (0-53)

    ...

    Expand
    titleЯк створити «Групи послуг»
    Panel
    borderStylesolid
    Section
    Column
    width500px

    Column
    Panel
    borderStylesolid

    В даному меню є можливість налаштування розкладу для певної групи послуг і редагування їх стилю натиснувши на посилання.
    Розглянемо налаштування стилю за замовчуванням встановлений стиль «Default»

    Panel
    borderStylesolid
    Section
    Column
    width500px

    Column
    Panel
    borderStylesolid
    titleРедагування «Стилю»

    Для кожної групи послуг можна задати кількість кнопок які будуть відображатись на початковій сторінці.

    (warning) В полі полі «інформація» задається необхідний текст який буде зображений на початковій сторінці над кнопками в верхній частині екрану, починаючи зліва.

    По звершенні налаштування натисніть натисніть «Зберегти» або «Відміна» щоб повернутися до меню групи.Налаштування  Налаштування розкладу відбувається за аналогією меню «Розклад» див тему вище.
    а також дозволяє вмикати чи вимикати відображення кнопок послуг в заданий час.

    Expand
    titleБлок «Додатково»
    Panel
    borderStylesolid
    Section
    Column
    Panel
    borderStylesolid
    titleКольорове позначеня

    В меню колір можна задати колір графіка.
    Кольорове позначення – ця функція знаходиться в стані розробки і не використовуються.

    Panel
    borderStylesolid
    Section
    Column

    Column
    Panel
    borderStylesolid
    titleГенератор посилань
    Warning
    titleУвага

    Майте на увазі для коректного відпрацювання в системі треба копіювати посилання що генеруються. Та не копіювати з адресної строки 


    В даному меню є можливість генерувати посилань «для браузерів» які необхідні для виводу зображення на точки доступу клієнта, табло, великі екрани та інше, в залежності від налаштувань виконаних при створенні і калібруванні сервісного центру і потреб.
    Для створення посилання виконайте необхідні налаштування в меню «генератор посилань» і натисніть «генерувати».
    За замовчуванням - генерується посилання до точки доступу клієнта «панель реєстрації»
    Основний центр реєстрації – генерується посилання для інформаційного табло