Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.
Panel
borderStylesolid
titleГоловне меню Сервісного центру
Panel
borderStylesolid
Section
Column
width500px

 

Column
Panel
borderStylesolid
titleСервісний центр
  • В полі «Підрозділ» - спливаючому списку вибираємо підрозділ, до якого належить даний сервісний центр. Наприклад «Київський регіон».
  • В полі «Розташування» - в спливаючому списку вибираємо розташування сервісного центру. Наприклад «м Київ пр-т. Перемоги 63».
  • В полі «Опис» - вказується назва сервісного центру. Наприклад «Відділення №3-1».
  • В полі «Послідовність чеків» в спливаючому списку необхідно вибрати послідовність чеків, яка буде використовуватися при реєстрації клієнтів в системі. Наприклад «Main Sequence- Основні послідовності» має діапазон від 1-9999.
  • В полі «Основний шаблон чеку» в ви спливаючому списку вибираємо шаблон чеку який буде використовуватися в цьому сервісному центрі.
  • В полі «Домен» слід вказати ім'я домену, в якому розташовані робочі місця операторів, і встановлені точкиреєстрації клієнтів.
  • Прапор «Активний» даний прапор вказує активність сервісного центру.
  • Заповнивши поля потрібно натиснути кнопку «Додати» або відмовитися від створення натиснувши кнопку «Скасування» .
Блок Зв’язкиsolid
Expand
titleЗв'язки та налаштування
Panel
borderStylesolid
title
borderStyle
Зв'язки та налаштування
Panel
borderStylesolid
titleБлок Зв’язки
Section
Column
width500px

 Image Modified

Column
Panel
borderStylesolid

Цей блок відповідає за зв'язок послуг, категорій, користувачів, послідовностей чеків, шаблонів чеків, до поточного сервісного центру. Розглянемо блок детальніше. 

Panel
borderStylesolid
titleДодавання послуги
Panel
borderStylesolid

Image Modified

Panel

Пріоритет - Призначити пріоритет обслуговування даної послуги в рамках сервісного центру . (УВАГА: для того що б даний пріоритет використовувався в системі необхідно у вкладці Налаштування → Сервісний центр → (вибрати необхідний сервісний центр), і в параметрах пріоритету операція пріоритету, виставити «використовувати пріоритети рівня сервісного центру...»).

 Послуга

Послуга з високим значенням пріоритету буде оброблена раніше ніж послуга з меншим пріоритетом.

Послідовність чеків - Призначити певну послідовність чеків, для тієї чи іншої операції. У спливаючому списку вибрати послідовність чеків, доступних в рамках поточного сервісного центру.

Попередня реєстрація - Встановити ознаки доступності операції для попередньої реєстрації. 

Інформаційні включення додаткової інформації за послугою

Додатково в полі вказується ключ локалізації, значення якого несе інформацію про послугу.

Відображення послуг - Доступно

три

чотири режими

  • Усюди - відображається на точці реєстрації і на робочому місці оператора
  • Внутрішня - послуга доступна лише у операторів
  • Відображається лише на точці
реєстрації 
  • реєстрації
  • Відображення тільки для попередньої реєстрації

Види реєстрації
Глобальна реєстрація - відбувається згідно правил настройки сервісного центру

До співробітника - після вибору послуги відобразиться вікно вибору. співробітника до якого буде проведена особистісна реєстрація.
До Активного аналогія вгору «відображаються тільки ті оператори які можуть надати дану операцію»
Без особисто' реєстрація не включає в себе налаштування сервісного центру

Ліміт в полі вказано ліміт на день, параметр 0 за замовчуванням вважається безлімітним. Кількість попередніх реєстрацій дозволяє встановити ознака доступності операції для попередньої реєстрації.

Розклад - Призначити розклад для операції в рамках сервісного центру. Для цього слід навпроти послуги натиснути на кнопку календаря, відобразитися вікно з налаштуванням розкладу для послуги.

Panel
Пакетні послуги
borderStylesolid
title

Panel
borderStylesolid
titleКонфігурація Послуги

У вікні можна зробити наступні дії, а також отримати інформацію

Panel
borderStylesolid

Image Modified

Panel
borderStylesolid

Шаблон чека – дозволяє обрати шаблон із списку створених шаблонів.

Шаблон дії - дозволяє структурувати послідовність кроків відображається у вигляді сторінок.

Наступна послуга - в полі вказується подальша послуга яка буде зареєстрована за клієнтом після надання поточної «в даному полі не може бути обрана послуга для якої виконується конфігурація»

Ознака повернення «дання опція активна тільки при обранні наступної послуги» при використанні даної опції і надання подальшої послуги відбувається повернення відвідувача до оператора який надавав попередню послугу.

Час відстрочки - в даному підлоги полі вказується час надання наступної послуги

Panel

Норма часу - норма часу на виконання послуги, формату HH.MM

Panel
borderStylesolid
titleПакетні послуги

Panel
borderStylesolid
Section
Column

Column
Panel
borderStylesolid

У цьому розділі є можливість прив’язувати пакет послуг, до конкретної послуги.
При реєстрації послуги з пакетом, за відвідувачем буде закріплений весь список послуг з включеного списку.

Panel
borderStylesolid
titleПрофілі послуг

Image Modified

 

*

Panel
borderStylesolid
titleКатегорія клієнтів
Panel
borderStylesolid

Panel
borderStylesolid

В цьому меню можливо прив’язати конкретні групи клієнтів до сервісного центру, налаштувати пріоритет, послідовність чеків, шаблони чеків. “за аналогією зазначеною вище”
Для прив'язки «Категорії клієнтів» до сервісного центру, необхідно натиснути на напис «Категорії клієнтів», після відобразиться вікно з переліком категорій клієнтів в рамках організації

  • Пріоритет - призначити пріоритет обслуговування категорії клієнта в рамках сервісного центру (УВАГА: для того що б даний пріоритет використовувався в системі необхідно у вкладці Налаштування → Сервісний центр → обрати необхідний сервісний центр), і в параметрах пріоритету категорія клієнта виставити «використовувати пріоритети рівня сервісного центру...»). Клієнт з високим значенням пріоритету буде обслужений раніше ніж клієнт з меншим пріоритетом.
  • Послідовність чеків - призначити певну послідовність чеків для тієї чи іншої категорії клієнта. У спливаючому списку вибрати послідовність чеків, доступних в рамках поточного сервісного центру.
  • Прив'язати категорію клієнта до сервісного центру для це потрібно навпаки обраної категорії встановити прапори.
  • Також в таблиці відображений статус активності категорії клієнта.
  • Після завершення налаштування, навпаки обраних категорій клієнтів будуть встановлені прапори.

Тепер вікно прив'язки можна закрити натиснувши, «хрестик»,() або натиснувши кнопку «ESC».

Panel
borderStylesolid
Section
Column
width500px

Image Modified

Column
Panel
borderStylesolid
titleКористувачі

В меню є можливість прив’язати – відв’язати користувачів.

У вікні можна зробити наступні дії, а також отримати інформацію.

  • Прив'язати користувачів до сервісного центру - необхідно напроти обраного користувача встановити прапорець 
  • Логін користувача «Логін»
  • Роль користувача в системі «Посада»
  • Також в таблиці відображений статус активності користувача.

Вибравши всі параметри, вікно прив'язки можна закрити натиснувши, «хрестик» або натиснувши кнопку 
«ESC»

Panel
borderStylesolid
Section
Column
width500px

 Image Modified

Column
Panel
borderStylesolid
title Послідовність чеків

В меню є можливість обрати послідовність чеків.
Для прив'язки «Послідовності чеків» до сервісного центру, необхідно натиснути на напис «Послідовності чеків», після відобразиться вікно з переліком послідовностей чеків в рамках організації. (УВАГА: до сервісного центру завжди повинна бути прив'язана хоча б одна послідовність чеків)

Panel
borderStylesolid
Section
Column
width500px

Image Modified

Column
Panel
titleБлок

У вікні Локалізація можна виставити мову яка буде використовуватися на консолі реєстрації клієнтів.

  • Якщо вибрана мова «за замовчуванням» то, інші мови будуть не доступні, даний підхід використовується для сервісних центрів з однією мовою
.«робочі
Expand
titleЯк створити
«Робочі місця»
Panel
borderStylesolid
Section
231px
Column
width
230px

 

Image Removed

Image Added

Column
Panel
borderStylesolid
titleПараметри

«Параметри» в даному меню вказані налаштування сервісного центру, які були отримані при його створенні.

Panel
borderStylesolid
Section
Column
width500px

Image Modified 

Column
Panel
borderStylesolid
titleРобочі місця

Тут можна передивитись робоче місце, або створити нові

Щоб додати

новий сервісного центра

нове робоче місце до системи.

Натисніть кнопку

 Image Modified

Після чого відобразитися анкета створення нового робочого місця, додавати нові робочі місця можуть тільки користувачі з правами адміністратора безпеки і адміністратора.

Також тут можна редагувати (Image Modified) або видалити (Image Modified)

Та 
Та кількість записів на сторінку від 10 до 150 
Panel
borderStylesolid
Section
Column
width500px

Image Modified

Column
Panel
borderStylesolid
titleБлок «Основне»

Поле «№»- задається номер робочого місця.
Поле «Опис» - вводимо назву робочого місця.
Поле «Автоматична авторизація» за замовчуванням не використовується.
При виборі одного із пунктів авторизація проходить автоматично «необхідно провести вхід в систему

з 

з вказанням Імені і пароля»

Panel
borderStylesolid
Section
Column
width500px

Image Modified

Column
Panel
borderStylesolid
titleБлок «Індіфікатор»

Кнопка «Пуск» - кнопка отримання ИП адреси і хост-ім'я комп'ютера за яким закріплюється даний номер робочого місця.
Поле «ИП-адреса» - ИП задається адреса комп'ютера, за яким закріплено робоче місце оператора, за умови того що для сервісного центру ідентифікація відбувається за ІП адресою.
Поле «Ім'я хоста» - задається ім'я комп'ютера, за яким закріплено робоче місце оператора, за умови того що для сервісного центру ідентифікація відбувається по імені комп'ютера.

Panel
borderStylesolid
Section
Column
width500px

Image Modified

Column
Panel
borderStylesolid
titleБлок «Устаткування»

Вказується наявність малого інформаційного табло за наявності Номер обладнання.

  • Тип робочого місця «за замовчуванням програмне забезпечення»
    • Пульт оператора –використовується при наявності пульту оператора
    • Програмне забезпечення - використовує віртуальне робоче місце оператора «Клерк»

Ідентифікатор пульта –дана опція активна якщо в меню вище зазначений «пульт оператора» Необхідно 
вказати ідентифікатор пульта. «обов’язкова фізична наявність устаткування»

Panel
borderStylesolid
500px
Section
Column
width

Image Removed

Column
Panel
borderStylesolid
titleБлок «Зв'язки»
Section
Column
width230px

Image Modified

Column

В полі вводиться додаткова інформація про робоче місце.
Виставляється параметр актив\не активне робоче місце за потребою.
По завершенні заповнення полів і вибору тих чи інших параметрів, необхідно натиснути кнопку «Додати», або «Відміна» Після додавання робочого місця, буде здійснено повернення, до списку робочих місць сервісного центру.

Expand
titleЯк створити «Велике Табло»
Panel
Panel
borderStylesolid
Section
Column
width500px

Image Removed

Column
Panel
borderStylesolid
borderStylesolid
titleБлок «Додатково»
Section
Column

Image Modified

Column

У разі якщо сервісний центр використовує велике табло «інформаційне», необхідно додати його і відредагувати. Для редагування існуючих «Олівець»
Щоб додати «Великих табло» до сервісного-центру, слід натиснути на напис «Сервісний центр» → «Редагувати олівець» → «Сервісний центр» → «Великі табло» → Натиснути «+Додати». 
Для редагування існуючих «Олівець»
По завершенні налаштування в меню «додавання табло» ви автоматично перейдете до меню «редагування табло» в якому відбувається більш детальне налаштування.

Expand
titleЯк створити «Велике Табло»
Panel
borderStylesolid
title«Опис елементів»
Section
Column
width500px
Image Removed Image Removed

Image Added

Column

 Можна задати номер обладнання і назву 
Тип – використовується пристрій «ad_box для загальної інформації» 
Робочі місця – є можливість прив’язати до табло робоче місце із вже створених, відмітивши необхідні 
галочками.
Напрямок - Напрямок розташування робочого місця відносно зони очікування клієнтів
Активний – Показує чи активне табло на даний момент

Тут можна передивитись вже створені велики табло, або створити нові

Щоб додати нове "Табло" до системи.

Натисніть кнопку

 Image Added

Після чого відобразитися анкета створення нового табло, додавати нові табло можуть тільки користувачі з правами адміністратора безпеки і адміністратора.

Також тут можна редагувати (Image Added) або видалити (Image Added)

Та кількість записів на сторінку від 10 до 150 
«Таблиця викликів»
Panel
borderStylesolid
title
Основне та параметри відображення
Section
Column
width500px

Image Added 

Image Removed

Column

Дозволяє створювати і конфігурувати інформаційну таблицю яка буде відображатися на заданому табло.

Panel
borderStylesolid
title«Повідомлення виклику клієнта»
Section
Column
width500px

 Image Removed

Column

Параметри 
{0} –Номер чеку
{1} – Буква чеку
{2} – Номер робочого місця
{3} – Номер кабінету\поверху
{4} – Назва робочого місця
{5} – Додаткова інформація
{6} – Щлях до картинки 
{7} – Імя співробітника
{8} – Прізвище співробітника
{9} – Опис співробітника
Біжучий рядок 

Можна задати номер обладнання і назву 
Тип – У випадаючому меню ви можете обрати тип пристрою для відображення інформацій.  Це може буті світлодіодне табло, плазмова панель або ad_box


Стиль та поведінка великого табло залежить вид схем шо були зроблені для вашого "СЦ" за більш детальною інформацію як отримати необхідні стилі та поведінку зверніться до вашого адміністратора.

Panel
borderStylesolid
title«Таблиця викликів»
Panel
borderStylesolid
title«Рухомий рядок»
Section
Column
width500px

 

Image Removed

Image Added

Column
Panel
borderStylesolid

Налаштування рухомого рядка у нижній частині екрану.

  • Зміст рухомого рядка
  • Напрямок руху рядка
  • Час затримки перед повтором у мілісекундах
  • Швидкість руху рядка
Panel
borderStylesolid
title«Відео»
Section
Column
width500px

 Image Removed

Column
Panel
borderStylesolid

Маркер «Повноекранний режим» дозволяє виводити відео на повний екран, якщо цей маркер не ввімкнути відео буде транслюватися в межах заданих налаштуваннями.
Час переходу в повноекранний режим – дозволяє задати час по закінченні якого відео контент виведеться на весь екран, за умови що повноекранний режим був припинений виводом на екран спливаючих повідомлень або інше.
Та вибір плейлиста. Як створити плейлист?

PanelborderStylesolidtitle«Дата та час»

Дозволяє створювати і конфігурувати інформаційну таблицю яка буде відображатися на заданому табло.

  • Назва над таблицею викликів
  • Назва 1-ої колонки 
  • Назва 2-ої колонки 
  • Назва 3-ої колонки 
  • Назва 4-ої колонки 
    (warning) Назви колонок мають буті відповідні до послідовності колонок у випадаючому списку.
  • Кількість рядків в таблиці "виклику"
  • Тип стовбців в таблиці "виклику" 
    • 2 колонки - (Номер робочого місця, код реєстрації) (SecretCode)
    • 2 колонки - (Номер чека, номер робочого місця)
    • 2 колонки - (Номер чека з літерою, номер робочого місця)
    • 2 колонки - (Номер чека, опис робочого місця)
    • 3 колонки - (Номер чека, номер робочого місця, номер кабінету/поверху)
    • 3 колонки - (Номер чека, зображення, номер робочого місця)
    • 3 колонки - (Номер чека, додаткова інформація, номер робочого місця)
    • 3 колонки - (Номер чека з літерою, номер робочого місця, номер кабінету/поверху)
    • 4 колонки - (Номер чека, номер робочого місця, номер кабінету/поверху, колір робочого місця)
    • 4 колонки - (Номер чека, номер робочого місця, додаткова інформація, колір робочого місця)
  • Кількість таблиць - може буті від 1 до 3 це кількість. 

Майте на увазі що ці параметри та їх відображення залежить від обраної поведінки та стилю великого табло

Panel
titleТаблиця "Очікують виклику"
Section
Column
width500px
 Image Removed

Image Added

Column
Panel
borderStylesolid

Дозволяє задати час в межах 3 рядків у форматі

  • 'yyyy': 4 значне відображення року (наприклад, 1 => 0001, 2015 => 2015)
  • 'yy': 2 значне відображення року (наприклад, 2001 => 01, 2010 => 10)
  • 'y': 1 значне відображення року (наприклад, 1 => 1, 199 => 199)
  • 'MMMM': місяць у році (січень-грудень)
  • 'MMM': місяць у році (січ-груд)
  • 'MM':місяць у році (01-12)
  • 'M': місяць у році (1-12)
  • 'dd': день місяця (01-31)
  • 'd': день місяця (1-31)
  • 'EEEE': день тижня (понеділок-неділя)
  • 'EEE': день тижня (пн-нд)
  • 'HH': година (00-23)
  • 'H': година (0-23)
  • 'hh': година AM/PM (01-12)
  • 'h': година AM/PM (1-12)
  • 'mm': хвилин (00-59)
  • 'm': хвилин (0-59)
  • 'ss': сек. (00-59)
  • 's': сек. (0-59)
  • 'sss': мілісекунди (000-999)
  • 'a': AM/PM маркер
  • 'Z': 4 значне уявлення зсуву часового поясу (-1200 - +1200)
  • 'ww': тиждень року (00-53)
  • 'w': тиждень року (0-53)

Image Removed

  • Назва над таблицею очікують виклику 
  • Назва 1-ої колонки 
  • Назва 2-ої колонки 
  • Назва 3-ої колонки 
  • Назва 4-ої колонки 
    (warning) Назви колонок мають буті відповідні до послідовності колонок у випадаючому списку.
  • Кількість рядків в таблиці "очікують виклику"
  • Тип стовбців в таблиці "очікують виклику"
    • 1 колонка - (Зображення послуги та номер чека)
    • 1 колонка - (Виводиться тільки номер чека)
    • 2 колонки - (Номер чека, та статус)
    • 2 колонки - (Номер чека, орієнтовне робоче місце)
    • 2 колонки - (Номер чека, орієнтовне час виклику)
    • 3 колонки - (Номер чека, орієнтовне робоче місце, орієнтовний час виклику)
    • 3 колонки - (Номер чека, статус, орієнтовний час виклику)
    • 3 колонки - (Номер чека, статус, орієнтовний робоче місце)
    • 4 колонки - (Номер чека, статус, орієнтовний робоче місце, орієнтовний час виклику)
  • Кількість таблиць - може буті від 1 до 3 це кількість. 

Майте на увазі що ці параметри та їх відображення залежить від обраної поведінки та стилю великого табло

Warning
titleСистема розрахунку часу

Розрахунок орієнтовного часу очікування залежить від кількості людей у черзі перед поточним клієнтом, норм обслуговування послуг цих клієнтів та кількості активних операторів що можуть надати ці послуги.

Warning
titleОператор

Оператор повинен бути у мережі перед реєстрацію клієнта для розрахунку часу

Panel
titleКількість відвідувачів, що очікують виклику
Section
Column
width500px

Image Added

Column
  • Назва над таблицею 
  • Випадаюче меню обробки можна обрати відображення кількості людей у черзі по всьому Сервіс центру. Або тільки тих, хто закрепленні за цим табло (мается на увазі, робочі місця що закріплені за цим таблом у зв'язках)
Panel
borderStylesolid
titleАудіо супровід виклику
Section
Column
width500px

Image Added

Column

Можливі варіанти аудіо супровідну

  • Аудіосупровід усіх викликів
  • Аудіосупровід першого виклика - програвання аудіо тільки при при першому виклику за панелі оператора.
  • Аудіосупровід тільки повторних викликів - програвання аудіо тільки при повторному виклику за панелі оператора.
Section
Column
width500px

Image Added

Column

Якщо перейти у зв'язках на сторінку аудіосупровіду викликів можна налаштувати озвучення та мову.
(warning) Майте на увазі що після того як буде створене перше повідомлення, змінити мову та озвучання вже не можна.

Section
Column
width500px

Image Added 

Column

Натиснувши кнопку Image Added відкриється вікно з налаштуваннями.

  • Звук "Увага!" - Використовується я к перше звукове повідомлення для привернення уваги відвідувача до екрану.
  • Оголошення - Використовується для оголошення повітряної тривоги (за замовчуванням є 6 типів тривоги: повітряна, невідома, артилерія, вуличні бої, хімічна та радіаційна.) Для коректного відпрацювання оголошення тривоги у "тип аудіо сповіщення" оберіть "Сповіщення про загрозу"
  • Дія - Використовуються після оголошення тривоги 
  • Де - (за замовченням для для ознаки місця, на приклад місто)
  • Привітання клієнта - Перша фраза перд викликом кліента (шановній, выкликается, наступний і тд)
  • Звернення клієнта - як звертатися до клієнта (відвідувач, клієнт, споживач і тд)
  • Тип чека - назва типу чека у вашій організації (Чек, номер, картка, талон квиток)
  • Номер чека - озвучка номеру, чеку система автоматично оголошує цифри
  • Напрями руху - інформація для відвідувача куди ідти
  • Назва робочого місця - Назва оператора у вашій організації
  • Номер робочого місця - номер робочого місяця яке закріплено за оператором що буде виконувати послугу

Таким чином для коректної роботи аудіо сповіщення при виклику клієнта мають бути такі элементы

Шановний відвідувач з чеком № {0}, підійдіть, будь ласка,  до робочого місця № {2}

Привітання клієнта → Звернення клієнта → Тип чека → Номер чека → Напрями руху → Назва робочого місця → Номер робочого місця

Note

Також майте на увазі що повідомлення на телевізорі може відображатися менше часу, ніж триває голосове оголошення, полягає це в тому, що це два окремих об'єкти в системі. Система спочатку отримує інформацію для виклику, яка відображається на екрані протягом певного фіксованого часу. Одночасно з цим формується аудіоряд, який складається з окремих аудіофайлів, і його тривалість може варіюватися залежно від довжини повідомлення та кількості файлів.

Тому ці два окремих процеси – відображення виклику на екрані та відтворення голосового виклику – можуть тривати різний час, оскільки вони працюють незалежно один від одного.

Panel
borderStylesolid
title«Повідомлення виклику клієнта»
Section
Column
width500px

 Image Added

Column

Параметри 
{0} –Номер чеку
{1} – Буква чеку
{2} – Номер робочого місця
{3} – Номер кабінету\поверху
{4} – Назва робочого місця
{5} – Додаткова інформація
{6} – Шлях до картинки 
{7} – Ім'я співробітника
{8} – Прізвище співробітника
{9} – Опис співробітника
{10} - Код реєстрації
Біжучий рядок 

Panel
borderStylesolid
titleАудіо супровід тривоги
Section
Column
width500px

Image Added

Column

Параметри 
{0} – Сервісний центр
{1} – Місто
{2} – Район
{3} – Область
{4} – Тип тривоги

Panel
borderStylesolid
title«Рухомий рядок»
Section
Column
width500px

 Image Added

Column
Panel
borderStylesolid

Налаштування рухомого рядка у нижній частині екрану.

  • Зміст рухомого рядка
  • Напрямок руху рядка
  • Час затримки перед повтором у мілісекундах
  • Швидкість руху рядка
Panel
borderStylesolid
titleФоновий аудіопоток
Section
Column
width500px

Image Added

Column

Тут потрібно додати посилання на аудіо файл формату - wav

Panel
borderStylesolid
titleТекст
Section
Column
width500px

Image Added

Column

Текстове полу для виводу простого тексту на екран.

Panel
borderStylesolid
titleКерування слайд-шоу
Section
Column
width500px

Image Added

Column

У цьому блоці можна налаштувати плейлисти (слайд-шоу) з зображенням. Як створити плейлист?

Інтервал перемикання між слайдами в секундах.

Panel
borderStylesolid
title«Відео»
Section
Column
width500px

 Image Added

Column
Panel
borderStylesolid

Маркер «Повноекранний режим» дозволяє виводити відео на повний екран, якщо цей маркер не ввімкнути відео буде транслюватися в межах заданих налаштуваннями.
Час переходу в повноекранний режим – дозволяє задати час по закінченні якого відео контент виведеться на весь екран, за умови що повноекранний режим був припинений виводом на екран спливаючих повідомлень або інше.
Та вибір плейлиста. Як створити плейлист?

Panel
borderStylesolid
titleАудио повідомлення
Section
Column
width500px

Image Added

Column

Флаг Використовувати "Час програвання" - Активує аудіо повідомлення на час.

Час програвання - Час у форматі hh:mm:ss 

Трек для програвання - У випадаючому списку обрати необхідний файл, Завантаження файлу Об'єкти системи - плейлисти - управління контентом

Panel
borderStylesolid
title«Дата та час»
Section
Column
width500px

 Image Added

Column
Panel
borderStylesolid

Дозволяє задати час в межах 3 рядків у форматі

  • 'yyyy': 4 значне відображення року (наприклад, 1 => 0001, 2015 => 2015)
  • 'yy': 2 значне відображення року (наприклад, 2001 => 01, 2010 => 10)
  • 'y': 1 значне відображення року (наприклад, 1 => 1, 199 => 199)
  • 'MMMM': місяць у році (січень-грудень)
  • 'MMM': місяць у році (січ-груд)
  • 'MM':місяць у році (01-12)
  • 'M': місяць у році (1-12)
  • 'dd': день місяця (01-31)
  • 'd': день місяця (1-31)
  • 'EEEE': день тижня (понеділок-неділя)
  • 'EEE': день тижня (пн-нд)
  • 'HH': година (00-23)
  • 'H': година (0-23)
  • 'hh': година AM/PM (01-12)
  • 'h': година AM/PM (1-12)
  • 'mm': хвилин (00-59)
  • 'm': хвилин (0-59)
  • 'ss': сек. (00-59)
  • 's': сек. (0-59)
  • 'sss': мілісекунди (000-999)
  • 'a': AM/PM маркер
  • 'Z': 4 значне уявлення зсуву часового поясу (-1200 - +1200)
  • 'ww': тиждень року (00-53)
  • 'w': тиждень року (0-53)
Expand
titleЯк створити «Малі Табло»
Panel
borderStylesolid
title«»
Section
Column
width500px

 Image Added

Column


Panel
borderStylesolid

Можна задати назву для малого табло.
Необхідно ввести Ім’я хоста і ИП адресу для ідентифікації і взаємодії з робочим місцем оператора.


Panel
borderStylesolid

Image Added

Expand
titleЯк створити «Розклад»
Panel
borderStylesolid
Section
Column
width500px

Image Added






Image Added

Column
Panel
borderStylesolid
titleМеню додавання розкладу

Період повторення 

  • Для кожного періоду повторення відображається свій блок налаштувань.


Приклад
При виборі «Щотижня» заявляться такі налаштування 
«Вид інтервалу» – можна обрати робочій день, вихідний день.
«День тижня» – у спливаючому меню оберіть необхідний день 
«Початок роботи» - Час
«Кінець роботи» - Час

Panel
borderStylesolid
Section
Column
width500px

Image Added

Column
Panel
borderStylesolid
titleНалаштування роботи

Налаштування залежать від «дня тижня» є можливість обрати конфігурацію за такими параметрами.
«Щодня» «Щотижня» «Що місяця за днем» «щомісяця по даті» «Щорічно по даті» «Одноразово»

Panel
borderStylesolid
Section
Column
width500px

Image Added

Column
Panel
borderStylesolid
titleНалаштування перерви

При виборі налаштування «перерва» в меню з'явиться можливість позначити початок і кінець перерви

Panel
borderStylesolid
Section
Column
width500px

Image Added

Column
Panel
borderStylesolid
titleПоділ на зміни

При вибори налаштування «Змін» в меню з'явиться можливість обрати від 1 до 5 змін

Panel
borderStylesolid
Section
Column
width500px

Image Added

Column
Panel
borderStylesolid
titleНалаштування чека

В меню можна конфігурувати «чи використовується чек для даного розкладу»

Якщо використовується необхідно виконати налаштування – Обрати шаблон чека для конкретного розкладу, задати умови друку вибравши їх у спливаючому меню, задати значення

Panel
borderStylesolid
Section
Column
width500px

Image Added

Column
Panel
borderStylesolid
titleБлок «Налаштування Лімітів»

Кількість реєстрацій на день - це ліміт реєстрацій послуг на цей сервісний центр.

Кількість реєстрацій на інтервал часу для попередньої реєстрації - це ліміт реєстрацій послуг за попереднім записом на цей сервісний центр.

Інтервал часу для попередньої реєстрації - ліміт часу на послугу за попередньою реєстрацією.

Expand
titleЯк створити «Групи послуг»
Panel
borderStylesolid
Section
Column
width500px

Image Added

Column
Panel
borderStylesolid

В даному меню є можливість налаштування розкладу для певної групи послуг і редагування їх стилю натиснувши на посилання.
Розглянемо налаштування стилю за замовчуванням встановлений стиль «Default»

Panel
borderStylesolid
Section
Column
width500px

Image Added

Column
Panel
borderStylesolid
titleРедагування «Стилю»

Для кожної групи послуг можна задати кількість кнопок які будуть відображатись на початковій сторінці.

(warning) В полі «інформація» задається необхідний текст який буде зображений на початковій сторінці над кнопками в верхній частині екрану, починаючи зліва.

По звершенні налаштування натисніть «Зберегти» або «Відміна» щоб повернутися до меню групи. Налаштування розкладу відбувається за аналогією меню «Розклад» див тему вище.
а також дозволяє вмикати чи вимикати відображення кнопок послуг в заданий час.

Expand
titleБлок «Додатково»
Panel
borderStylesolid
Section
Image Added
Column
Panel
borderStylesolid
titleКольорове позначеня

В меню колір можна задати колір графіка.
Кольорове позначення – ця функція знаходиться в стані розробки і не використовуються.

Panel
borderStylesolid
Section
Column

Image Added

Column
Panel
borderStylesolid
titleГенератор посилань
Warning
titleУвага

Майте на увазі для коректного відпрацювання в системі треба копіювати посилання що генеруються. Та не копіювати з адресної строки 


В даному меню є можливість генерувати посилань «для браузерів» які необхідні для виводу зображення на точки доступу клієнта, табло, великі екрани та інше, в залежності від налаштувань виконаних при створенні і калібруванні сервісного центру і потреб.
Для створення посилання виконайте необхідні налаштування в меню «генератор посилань» і натисніть «генерувати».
За замовчуванням - генерується посилання до точки доступу клієнта «панель реєстрації»
Основний центр реєстрації – генерується посилання для інформаційного табло

Image Removed