Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.
Panel
borderStylesolid
titleГоловне меню Сервісного центру
Panel
borderStylesolid
Section
Column
width500px

Column
Panel
borderStylesolid
titleСервісний центр
  • В полі «Підрозділ» - спливаючому списку вибираємо підрозділ, до якого належить даний сервісний центр. Наприклад «Київський регіон».
  • В полі «Розташування» - в спливаючому списку вибираємо розташування сервісного центру. Наприклад «м Київ пр-т. Перемоги 63».
  • В полі «Опис» - вказується назва сервісного центру. Наприклад «Відділення №3-1».
  • В полі «Послідовність чеків» в спливаючому списку необхідно вибрати послідовність чеків, яка буде використовуватися при реєстрації клієнтів в системі. Наприклад «Main Sequence- Основні послідовності» має діапазон від 1-9999.
  • В полі «Основний шаблон чеку» в ви спливаючому списку вибираємо шаблон чеку який буде використовуватися в цьому сервісному центрі.
  • В полі «Домен» слід вказати ім'я домену, в якому розташовані робочі місця операторів, і встановлені точкиреєстрації точки реєстрації клієнтів.
  • Прапор «Активний» даний прапор вказує активність сервісного центру.
  • Заповнивши поля потрібно натиснути кнопку «Додати» або відмовитися від створення натиснувши кнопку «Скасування» .

...

Expand
titleЯк створити «Робочі місця»
Panel
borderStylesolid
Section
Column
width230px

 

Column
Panel
borderStylesolid
titleПараметри

«Параметри» в даному меню вказані налаштування сервісного центру, які були отримані при його створенні.

Panel
borderStylesolid
Section
Column
width500px

 

Column
Panel
borderStylesolid
titleРобочі місця

Тут можна передивитись робоче місце, або створити нові

Щоб додати нове робоче місце до системи.

Натисніть кнопку

 

Після чого відобразитися анкета створення нового робочого місця, додавати нові робочі місця можуть тільки користувачі з правами адміністратора безпеки і системного адміністратора.

Також тут можна редагувати () або видалити ()

Та кількість записів на сторінку від 10 до 150 
Panel
borderStylesolid
Section
Column
width500px

Column
Panel
borderStylesolid
titleБлок «Основне»

Поле «№»- задається номер робочого місця.
Поле «Опис» - вводимо назву робочого місця.
Поле «Автоматична авторизація» за замовчуванням не використовується.
При виборі одного із пунктів авторизація проходить автоматично «необхідно провести вхід в систему з вказанням Імені і пароля»

Panel
borderStylesolid
Section
Column
width500px

Column
Panel
borderStylesolid
titleБлок «Індіфікатор»

Кнопка «Пуск» - кнопка отримання ИП адреси і хост-ім'я комп'ютера за яким закріплюється даний номер робочого місця.
Поле «ИП-адреса» - ИП задається адреса комп'ютера, за яким закріплено робоче місце оператора, за умови того що для сервісного центру ідентифікація відбувається за ІП адресою.
Поле «Ім'я хоста» - задається ім'я комп'ютера, за яким закріплено робоче місце оператора, за умови того що для сервісного центру ідентифікація відбувається по імені комп'ютера.

Panel
borderStylesolid
Section
Column
width500px

Column
Panel
borderStylesolid
titleБлок «Устаткування»

Вказується наявність малого інформаційного табло за наявності Номер обладнання.

  • Тип робочого місця «за замовчуванням програмне забезпечення»
    • Пульт оператора –використовується при наявності пульту оператора
    • Програмне забезпечення - використовує віртуальне робоче місце оператора «Клерк»

Ідентифікатор пульта –дана опція активна якщо в меню вище зазначений «пульт оператора» Необхідно 
вказати ідентифікатор пульта. «обов’язкова фізична наявність устаткування»

Panel
borderStylesolid
Section
Panel
borderStylesolid
titleБлок «Зв'язки»
Section
Column
width230px

Column

В полі вводиться додаткова інформація про робоче місце.
Виставляється параметр актив\не активне робоче місце за потребою.
По завершенні заповнення полів і вибору тих чи інших параметрів, необхідно натиснути кнопку «Додати», або «Відміна» Після додавання робочого місця, буде здійснено повернення, до списку робочих місць сервісного центру.

Panel
borderStylesolid
titleБлок «Додатково»
Section
Column

Column

У разі якщо сервісний центр використовує велике табло «інформаційне», необхідно додати його і відредагувати. Для редагування існуючих «Олівець»
Щоб додати «Великих табло» до сервісного-центру, слід натиснути на напис «Сервісний центр» → «Редагувати олівець» → «Сервісний центр» → «Великі табло» → Натиснути «+Додати». 
Для редагування існуючих «Олівець»
По завершенні налаштування в меню «додавання табло» ви автоматично перейдете до меню «редагування табло» в якому відбувається більш детальне налаштування.

Expand
titleЯк створити «Велике Табло»
Panel
borderStylesolid
Section
Column
width500px

Column

Тут можна передивитись вже створені велики табло, або створити нові

Щоб додати нове "Табло" до системи.

Натисніть кнопку

 

Після чого відобразитися анкета створення нового табло, додавати нові табло можуть тільки користувачі з правами адміністратора безпеки і системного адміністратора.

Також тут можна редагувати () або видалити ()

Та кількість записів на сторінку від 10 до 150 
Panel
borderStylesolid
titleОсновне та параметри відображення
Section
Column
width500px

 

Column

Можна задати номер обладнання і назву 
Тип – У випадаючому меню ви можете обрати тип пристрою для відображення інформацій.  Це може буті світлодіодне табло, плазмова панель або ad_box


Стиль та поведінка великого табло залежить вид схем шо були зроблені для вашого "СЦ" за більш детальною інформацію як отримати необхідні стилі та поведінку зверніться до вашого системного адміністратора.

Panel
borderStylesolid
title«Таблиця викликів»
Section
Column
width500px

 

Column

Дозволяє створювати і конфігурувати інформаційну таблицю яка буде відображатися на заданому табло.

  • Назва над таблицею викликів
  • Назва 1-ої колонки 
  • Назва 2-ої колонки 
  • Назва 3-ої колонки 
  • Назва 4-ої колонки 
    (warning) Назви колонок мають буті відповідні до послідовності колонок у випадаючому списку.
  • Кількість рядків в таблиці "виклику"
  • Тип стовбців в таблиці "виклику" 
    • 2 колонки - (Номер робочого місця, код реєстрації) (SecretCode)
    • 2 колонки - (Номер чека, номер робочого місця)
    • 2 колонки - (Номер чека з літерою, номер робочого місця)
    • 2 колонки - (Номер чека, опис робочого місця)
    • 3 колонки - (Номер чека, номер робочого місця, номер кабінету/поверху)
    • 3 колонки - (Номер чека, зображення, номер робочого місця)
    • 3 колонки - (Номер чека, додаткова інформація, номер робочого місця)
    • 3 колонки - (Номер чека з літерою, номер робочого місця, номер кабінету/поверху)
    • 4 колонки - (Номер чека, номер робочого місця, номер кабінету/поверху, колір робочого місця)
    • 4 колонки - (Номер чека, номер робочого місця, додаткова інформація, колір робочого місця)
  • Кількість таблиць - може буті від 1 до 3 це кількість. 

Майте на увазі що ці параметри та їх відображення залежить від обраної поведінки та стилю великого табло

Panel
titleТаблиця "Очікують виклику"
Section
Column
width500px

Column
  • Назва над таблицею очікують виклику 
  • Назва 1-ої колонки 
  • Назва 2-ої колонки 
  • Назва 3-ої колонки 
  • Назва 4-ої колонки 
    (warning) Назви колонок мають буті відповідні до послідовності колонок у випадаючому списку.
  • Кількість рядків в таблиці "очікують виклику"
  • Тип стовбців в таблиці "очікують виклику"
    • 1 колонка - (Зображення послуги та номер чека)
    • 1 колонка - (Виводиться тільки номер чека)
    • 2 колонки - (Номер чека, та статус)
    • 2 колонки - (Номер чека, орієнтовне робоче місце)
    • 2 колонки - (Номер чека, орієнтовне час виклику)
    • 3 колонки - (Номер чека, орієнтовне робоче місце, орієнтовний час виклику)
    • 3 колонки - (Номер чека, статус, орієнтовний час виклику)
    • 3 колонки - (Номер чека, статус, орієнтовний робоче місце)
    • 4 колонки - (Номер чека, статус, орієнтовний робоче місце, орієнтовний час виклику)
  • Кількість таблиць - може буті від 1 до 3 це кількість. 

Майте на увазі що ці параметри та їх відображення залежить від обраної поведінки та стилю великого табло

Warning
titleСистема розрахунку часу

Розрахунок орієнтовного часу очікування залежить від кількості людей у черзі перед поточним клієнтом, норм обслуговування послуг цих клієнтів та кількості активних операторів що можуть надати ці послуги.

Warning
titleОператор

Оператор повинен бути у мережі перед реєстрацію клієнта для розрахунку часу

Panel
titleКількість відвідувачів, що очікують виклику
Section
Column
width500px

Column
  • Назва над таблицею 
  • Випадаюче меню обробки можна обрати відображення кількості людей у черзі по всьому Сервіс центру. Або тільки тих, хто закрепленні за цим табло (мается на увазі, робочі місця що закріплені за цим таблом у зв'язках)
Panel
borderStylesolid
titleАудіо супровід виклику
Section
Column
width500px

Column

Можливі варіанти аудіо супровідну

  • Аудіосупровід усіх викликів
  • Аудіосупровід першого виклика - програвання аудіо тільки при при першому виклику за панелі оператора.
  • Аудіосупровід тільки повторних викликів - програвання аудіо тільки при повторному виклику за панелі оператора.
Section
Column
width500px

Column

Якщо перейти у зв'язках на сторінку аудіосупровіду викликів можна налаштувати озвучення та мову.
(warning) Майте на увазі що після того як буде створене перше повідомлення, змінити мову та озвучання вже не можна.

Section
Column
width500px

 

Column

Натиснувши кнопку  відкриється вікно з налаштуваннями.

  • Звук "Увага!" - Використовується я к перше звукове повідомлення для привернення уваги відвідувача до екрану.
  • Оголошення - Використовується для оголошення повітряної тривоги (за замовчуванням є 6 типів тривоги: повітряна, невідома, артилерія, вуличні бої, хімічна та радіаційна.) Для коректного відпрацювання оголошення тривоги у "тип аудіо сповіщення" оберіть "Сповіщення про загрозу"
  • Дія - Використовуються після оголошення тривоги 
  • Де - (за замовченням для для ознаки місця, на приклад місто)
  • Привітання клієнта - Перша фраза перд викликом кліента (шановній, выкликается, наступний і тд)
  • Звернення клієнта - як звертатися до клієнта (відвідувач, клієнт, споживач і тд)
  • Тип чека - назва типу чека у вашій організації (Чек, номер, картка, талон квиток)
  • Номер чека - озвучка номеру, чеку система автоматично оголошує цифри
  • Напрями руху - інформація для відвідувача куди ідти
  • Назва робочого місця - Назва оператора у вашій організації
  • Номер робочого місця - номер робочого місяця яке закріплено за оператором що буде виконувати послугу

Таким чином для коректної роботи аудіо сповіщення при виклику клієнта мають бути такі элементы

Шановний відвідувач з чеком № {0}, підійдіть, будь ласка,  до робочого місця № {2}

Привітання клієнта → Звернення клієнта → Тип чека → Номер чека → Напрями руху → Назва робочого місця → Номер робочого місця

Note

Також майте на увазі що повідомлення на телевізорі може відображатися менше часу, ніж триває голосове оголошення, полягає це в тому, що це два окремих об'єкти в системі. Система спочатку отримує інформацію для виклику, яка відображається на екрані протягом певного фіксованого часу. Одночасно з цим формується аудіоряд, який складається з окремих аудіофайлів, і його тривалість може варіюватися залежно від довжини повідомлення та кількості файлів.

Тому ці два окремих процеси – відображення виклику на екрані та відтворення голосового виклику – можуть тривати різний час, оскільки вони працюють незалежно один від одного.

Panel
borderStylesolid
title«Повідомлення виклику клієнта»
Section
Column
width500px

 

Column

Параметри 
{0} –Номер чеку
{1} – Буква чеку
{2} – Номер робочого місця
{3} – Номер кабінету\поверху
{4} – Назва робочого місця
{5} – Додаткова інформація
{6} – Шлях до картинки 
{7} – Ім'я співробітника
{8} – Прізвище співробітника
{9} – Опис співробітника
{10} - Код реєстрації
Біжучий рядок 

Panel
borderStylesolid
titleАудіо супровід тривоги
Section
Column
width500px

Column

Параметри 
{0} – Сервісний центр
{1} – Місто
{2} – Район
{3} – Область
{4} – Тип тривоги

Panel
borderStylesolid
title«Рухомий рядок»
Section
Column
width500px

 

Column
Panel
borderStylesolid

Налаштування рухомого рядка у нижній частині екрану.

  • Зміст рухомого рядка
  • Напрямок руху рядка
  • Час затримки перед повтором у мілісекундах
  • Швидкість руху рядка
Panel
borderStylesolid
titleФоновий аудіопоток
Section
Column
width500px

Column

Тут потрібно додати посилання на аудіо файл формату - wav

Panel
borderStylesolid
titleТекст
Section
Column
width500px

Column

Текстове полу для виводу простого тексту на екран.

Panel
borderStylesolid
titleКерування слайд-шоу
Section
Column
width500px

Column

У цьому блоці можна налаштувати плейлисти (слайд-шоу) з зображенням. Як створити плейлист?

Інтервал перемикання між слайдами в секундах.

Panel
borderStylesolid
title«Відео»
Section
Column
width500px

 

Column
Panel
borderStylesolid

Маркер «Повноекранний режим» дозволяє виводити відео на повний екран, якщо цей маркер не ввімкнути відео буде транслюватися в межах заданих налаштуваннями.
Час переходу в повноекранний режим – дозволяє задати час по закінченні якого відео контент виведеться на весь екран, за умови що повноекранний режим був припинений виводом на екран спливаючих повідомлень або інше.
Та вибір плейлиста. Як створити плейлист?

Panel
borderStylesolid
titleАудио повідомлення
Section
Column
width500px

Column

Флаг Використовувати "Час програвання" - Активує аудіо повідомлення на час.

Час програвання - Час у форматі hh:mm:ss 

Трек для програвання - У випадаючому списку обрати необхідний файл, Завантаження файлу Об'єкти системи - плейлисти - управління контентом

Panel
borderStylesolid
title«Дата та час»
Section
Column
width500px

 

Column
Panel
borderStylesolid

Дозволяє задати час в межах 3 рядків у форматі

  • 'yyyy': 4 значне відображення року (наприклад, 1 => 0001, 2015 => 2015)
  • 'yy': 2 значне відображення року (наприклад, 2001 => 01, 2010 => 10)
  • 'y': 1 значне відображення року (наприклад, 1 => 1, 199 => 199)
  • 'MMMM': місяць у році (січень-грудень)
  • 'MMM': місяць у році (січ-груд)
  • 'MM':місяць у році (01-12)
  • 'M': місяць у році (1-12)
  • 'dd': день місяця (01-31)
  • 'd': день місяця (1-31)
  • 'EEEE': день тижня (понеділок-неділя)
  • 'EEE': день тижня (пн-нд)
  • 'HH': година (00-23)
  • 'H': година (0-23)
  • 'hh': година AM/PM (01-12)
  • 'h': година AM/PM (1-12)
  • 'mm': хвилин (00-59)
  • 'm': хвилин (0-59)
  • 'ss': сек. (00-59)
  • 's': сек. (0-59)
  • 'sss': мілісекунди (000-999)
  • 'a': AM/PM маркер
  • 'Z': 4 значне уявлення зсуву часового поясу (-1200 - +1200)
  • 'ww': тиждень року (00-53)
  • 'w': тиждень року (0-53)

...