Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Expand
titleЯк створити «Велике Табло»
Panel
borderStylesolid
Section
Column
width500px

Column

Тут можна передивитись вже створені велики табло, або створити нові

Щоб додати нове "Табло" до системи.

Натисніть кнопку

 

Після чого відобразитися анкета створення нового табло, додавати нові табло можуть тільки користувачі з правами адміністратора безпеки і адміністратора.

Також тут можна редагувати () або видалити ()

Та кількість записів на сторінку від 10 до 150 
Panel
titleПараметри Аудіо супровід виклику
Section
Column
width500px

Image Removed

Column

Дозволяє налаштувати тип виклику за 3-ма параметрами

  • Аудіосупровід усіх викликів
  • Аудіосупровід першого виклику
  • Аудіосупровід тільки повторних викликів
Panel
borderStylesolid
titleОсновне та параметри відображення
Section
Column
width500px

 

Column

Можна задати номер обладнання і назву 
Тип – У випадаючому меню ви можете обрати тип пристрою для відображення інформацій.  Це може буті світлодіодне табло, плазмова панель або ad_box


Стиль та поведінка великого табло залежить вид схем шо були зроблені для вашого "СЦ" за більш детальною інформацію як отримати необхідні стилі та поведінку зверніться до вашого адміністратора.

Panel
borderStylesolid
title«Таблиця викликів»
Section
Column
width500px

 

Column

Дозволяє створювати і конфігурувати інформаційну таблицю яка буде відображатися на заданому табло.

  • Назва над таблицею викликів
  • Назва 1-ої колонки 
  • Назва 2-ої колонки 
  • Назва 3-ої колонки 
  • Назва 4-ої колонки 
    (warning) Назви колонок мають буті відповідні до послідовності колонок у випадаючому списку.
  • Кількість рядків в таблиці "виклику"
  • Тип стовбців в таблиці "виклику" 
    • 2 колонки - (Номер робочого місця, код реєстрації) (SecretCode)
    • 2 колонки - (Номер чека, номер робочого місця)
    • 2 колонки - (Номер чека з літерою, номер робочого місця)
    • 2 колонки - (Номер чека, опис робочого місця)
    • 3 колонки - (Номер чека, номер робочого місця, номер кабінету/поверху)
    • 3 колонки - (Номер чека, зображення, номер робочого місця)
    • 3 колонки - (Номер чека, додаткова інформація, номер робочого місця)
    • 3 колонки - (Номер чека з літерою, номер робочого місця, номер кабінету/поверху)
    • 4 колонки - (Номер чека, номер робочого місця, номер кабінету/поверху, колір робочого місця)
    • 4 колонки - (Номер чека, номер робочого місця, додаткова інформація, колір робочого місця)
  • Кількість таблиць - може буті від 1 до 3 це кількість. 

Майте на увазі що ці параметри та їх відображення залежить від обраної поведінки та стилю великого табло

Panel
titleТаблиця "Очікують виклику"
Section
Column
width500px

Column
  • Назва над таблицею очікують виклику 
  • Назва 1-ої колонки 
  • Назва 2-ої колонки 
  • Назва 3-ої колонки 
  • Назва 4-ої колонки 
    (warning) Назви колонок мають буті відповідні до послідовності колонок у випадаючому списку.
  • Кількість рядків в таблиці "очікують виклику"
  • Тип стовбців в таблиці "очікують виклику"
    • 1 колонка - (Зображення послуги та номер чека)
    • 1 колонка - (Виводиться тільки номер чека)
    • 2 колонки - (Номер чека, та статус)
    • 2 колонки - (Номер чека, орієнтовне робоче місце)
    • 2 колонки - (Номер чека, орієнтовне час виклику)
    • 3 колонки - (Номер чека, орієнтовне робоче місце, орієнтовний час виклику)
    • 3 колонки - (Номер чека, статус, орієнтовний час виклику)
    • 3 колонки - (Номер чека, статус, орієнтовний робоче місце)
    • 4 колонки - (Номер чека, статус, орієнтовний робоче місце, орієнтовний час виклику)
  • Кількість таблиць - може буті від 1 до 3 це кількість. 

Майте на увазі що ці параметри та їх відображення залежить від обраної поведінки та стилю великого табло

Warning
titleСистема розрахунку часу

Розрахунок орієнтовного часу очікування залежить від кількості людей у черзі перед поточним клієнтом, норм обслуговування послуг цих клієнтів та кількості активних операторів що можуть надати ці послуги.

Warning
titleОператор

Оператор повинен бути у мережі перед реєстрацію клієнта для розрахунку часу

Panel
titleКількість відвідувачів, що очікують виклику
Section
Column
width500px

Column
  • Назва над таблицею 
  • Випадаюче меню обробки можна обрати відображення кількості людей у черзі по всьому Сервіс центру. Або тільки тих, хто закрепленні за цим табло (мается на увазі, робочі місця що закріплені за цим таблом у зв'язках)
Panel
borderStylesolid
titleАудіо супровід виклику
Section
Column
width500px

Column

Можливі варіанти аудіо супровідну

  • Аудіосупровід усіх викликів
  • Аудіосупровід першого виклика - програвання аудіо тільки при при першому виклику за панелі оператора.
  • Аудіосупровід тільки повторних викликів - програвання аудіо тільки при повторному виклику за панелі оператора.
Section
Column
width500px

Image Added

Column

Якщо перейти у зв'язках на сторінку аудіосупровіду викликів можна налаштувати озвучення та мову.
(warning) Майте на увазі що після того як буде створене перше повідомлення, змінити мову та озвучання вже не можна.

Section
Column
width500px

Image Added 

Column

Натиснувши кнопку Image Added відкриється вікно з налаштуваннями.

  • Звук "Увага!" - Використовується я к перше звукове повідомлення для привернення уваги відвідувача до екрану.
  • Оголошення - Використовується для оголошення повітряної тривоги (за замовчуванням є 6 типів тривоги: повітряна, невідома, артилерія, вуличні бої, хімічна та радіаційна.) Для коректного відпрацювання оголошення тривоги у "тип аудіо сповіщення" оберіть "Сповіщення про загрозу"
  • Дія - Використовуються після оголошення тривоги 
  • Де - (за замовченням для для ознаки місця, на приклад місто)
  • Привітання клієнта - Перша фраза перд викликом кліента (шановній, выкликается, наступний і тд)
  • Звернення клієнта - як звертатися до клієнта (відвідувач, клієнт, споживач і тд)
  • Тип чека - назва типу чека у вашій організації (Чек, номер, картка, талон квиток)
  • Номер чека - озвучка номеру, чеку система автоматично оголошує цифри
  • Напрями руху - інформація для відвідувача куди ідти
  • Назва робочого місця - Назва оператора у вашій організації
  • Номер робочого місця - номер робочого місяця яке закріплено за оператором що буде виконувати послугу

Таким чином для коректної роботи аудіо сповіщення при виклику клієнта мають бути такі элементы

Шановний відвідувач з чеком № {0}, підійдіть, будь ласка,  до робочого місця № {2}

Привітання клієнта → Звернення клієнта → Тип чека → Номер чека → Напрями руху → Назва робочого місця → Номер робочого місця

Panel
borderStylesolid
title«Повідомлення виклику клієнта»
Section
Column
width500px

 

Column

Параметри 
{0} –Номер чеку
{1} – Буква чеку
{2} – Номер робочого місця
{3} – Номер кабінету\поверху
{4} – Назва робочого місця
{5} – Додаткова інформація
{6} – Шлях до картинки 
{7} – Ім'я співробітника
{8} – Прізвище співробітника
{9} – Опис співробітника
{10} - Код реєстрації
Біжучий рядок 

Panel
borderStylesolid
titleАудіо супровід тривоги
Section
Column
width500px

Column

Параметри 
{0} – Сервісний центр
{1} – Місто
{2} – Район
{3} – Область
{4} – Тип тривоги

Panel
borderStylesolid
title«Рухомий рядок»
Section
Column
width500px

 

Column
Panel
borderStylesolid

Налаштування рухомого рядка у нижній частині екрану.

  • Зміст рухомого рядка
  • Напрямок руху рядка
  • Час затримки перед повтором у мілісекундах
  • Швидкість руху рядка
Panel
borderStylesolid
titleФоновий аудіопоток
Section
Column
width500px

Column

Тут потрібно додати посилання на аудіо файл формату - wav

Panel
borderStylesolid
titleТекст
Section
Column
width500px

Column

Текстове полу для виводу простого тексту на екран.

Panel
borderStylesolid
titleКерування слайд-шоу
Section
Column
width500px

Column

У цьому блоці можна налаштувати плейлисти (слайд-шоу) з зображенням. Як створити плейлист?

Інтервал перемикання між слайдами в секундах.

Panel
borderStylesolid
title«Відео»
Section
Column
width500px

 

Column
Panel
borderStylesolid

Маркер «Повноекранний режим» дозволяє виводити відео на повний екран, якщо цей маркер не ввімкнути відео буде транслюватися в межах заданих налаштуваннями.
Час переходу в повноекранний режим – дозволяє задати час по закінченні якого відео контент виведеться на весь екран, за умови що повноекранний режим був припинений виводом на екран спливаючих повідомлень або інше.
Та вибір плейлиста. Як створити плейлист?

Panel
borderStylesolid
titleАудио повідомлення
Section
Column
width500px

Column

Флаг Використовувати "Час програвання" - Активує аудіо повідомлення на час.

Час програвання - Час у форматі hh:mm:ss 

Трек для програвання - У випадаючому списку обрати необхідний файл, Завантаження файлу Об'єкти системи - плейлисти - управління контентом

Panel
borderStylesolid
title«Дата та час»
Section
Column
width500px

 

Column
Panel
borderStylesolid

Дозволяє задати час в межах 3 рядків у форматі

  • 'yyyy': 4 значне відображення року (наприклад, 1 => 0001, 2015 => 2015)
  • 'yy': 2 значне відображення року (наприклад, 2001 => 01, 2010 => 10)
  • 'y': 1 значне відображення року (наприклад, 1 => 1, 199 => 199)
  • 'MMMM': місяць у році (січень-грудень)
  • 'MMM': місяць у році (січ-груд)
  • 'MM':місяць у році (01-12)
  • 'M': місяць у році (1-12)
  • 'dd': день місяця (01-31)
  • 'd': день місяця (1-31)
  • 'EEEE': день тижня (понеділок-неділя)
  • 'EEE': день тижня (пн-нд)
  • 'HH': година (00-23)
  • 'H': година (0-23)
  • 'hh': година AM/PM (01-12)
  • 'h': година AM/PM (1-12)
  • 'mm': хвилин (00-59)
  • 'm': хвилин (0-59)
  • 'ss': сек. (00-59)
  • 's': сек. (0-59)
  • 'sss': мілісекунди (000-999)
  • 'a': AM/PM маркер
  • 'Z': 4 значне уявлення зсуву часового поясу (-1200 - +1200)
  • 'ww': тиждень року (00-53)
  • 'w': тиждень року (0-53)

...