Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Expand
titleЯк створити «Велике Табло»
Panel
borderStylesolid
Section
Column
width500px

Column
Panel
borderStylesolid
titleБлок «Додатково»
Section
Column

Column

У разі якщо сервісний центр використовує велике табло «інформаційне», необхідно додати його і відредагувати. Для редагування існуючих «Олівець»
Щоб додати «Великих табло» до сервісного-центру, слід натиснути на напис «Сервісний центр» → «Редагувати олівець» → «Сервісний центр» → «Великі табло» → Натиснути «+Додати». 
Для редагування існуючих «Олівець»
По завершенні налаштування в меню «додавання табло» ви автоматично перейдете до меню «редагування табло» в якому відбувається більш детальне налаштування.

Panel
borderStylesolid
titleОсновне та параметри відображення
Section
Column
width500px

 

Column

Можна задати номер обладнання і назву 
Тип – У випадаючему меню ви можете обрати тип пристрою для відображення інформацій.  Це може буті світлодіодне табло, плазмова панель або ad_box


Стиль та поведінка великого табло залежить вид схем шо були зроблені для вашого "СЦ" за більш детальною інформацію як отримати необхідні стилі та поведінку зверніться до вашого адміністратора.

Panel
borderStylesolid
title«Таблиця викликів»
Section
Column
width500px

 

Column

Дозволяє створювати і конфігурувати інформаційну таблицю яка буде відображатися на заданому табло.

  • Назва над таблицею викликів
  • Назва 1-ої колонки 
  • Назва 2-ої колонки 
  • Назва 3-ої колонки 
  • Назва 4-ої колонки 
    (warning) Назви колонок мають буті відповідні до послідовності колонок у випадаючому списку.
  • Кількість рядків в таблиці "виклику"
  • Тип стовбців в таблиці "виклику" 
    • 2 колонки - (Номер чека, номер робочого місця)
    • 2 колонки - (Номер чека з літерою, номер робочого місця)
    • 2 колонки - (Номер чека, опис робочого місця)
    • 3 колонки - (Номер чека, номер робочого місця, номер кабінету/поверху)
    • 3 колонки - (Номер чека, зображення, номер робочого місця)
    • 3 колонки - (Номер чека, додаткова інформація, номер робочого місця)
    • 3 колонки - (Номер чека з літерою, номер робочого місця, номер кабінету/поверху)
    • 4 колонки - (Номер чека, номер робочого місця, номер кабінету/поверху, колір робочого місця)
    • 4 колонки - (Номер чека, номер робочого місця, додаткова інформація, колір робочого місця)
  • Кількість таблиць - може буті від 1 до 3 це кількість. 

Майте на увазі що ці параметри та їх відображення залежить від обраної поведінки та стилю великого табло

Panel
titleТаблиця "Очікують виклику"
Section
Column
width500px

Column
  • Назва над таблицею очікують виклику 
  • Назва 1-ої колонки 
  • Назва 2-ої колонки 
  • Назва 3-ої колонки 
  • Назва 4-ої колонки 
    (warning) Назви колонок мають буті відповідні до послідовності колонок у випадаючому списку.
  • Кількість рядків в таблиці "очікують виклику"
  • Тип стовбців в таблиці "очікують виклику"
    • 1 колонка - (Виводиться тільки номер чека)
    • 2 колонки - (Номер чека, та статус)
    • 2 колонки - (Номер чека, орієнтовне робоче місце)
    • 2 колонки - (Номер чека, орієнтовне час виклику)
    • 3 колонки - (Номер чека, орієнтовне робоче місце, орієнтовний час виклику)
    • 3 колонки - (Номер чека, статус, орієнтовний час виклику)
    • 3 колонки - (Номер чека, статус, орієнтовний робоче місце)
    • 4 колонки - (Номер чека, статус, орієнтовний робоче місце, орієнтовний час виклику)
  • Кількість таблиць - може буті від 1 до 3 це кількість. 

Майте на увазі що ці параметри та їх відображення залежить від обраної поведінки та стилю великого табло

Warning
titleСистема розрахунку часу

Розрахунок орієнтовного часу очікування залежить від кількості людей у черзі перед поточним клієнтом, норм обслуговування послуг цих клієнтів та кількості активних операторів що можуть надати ці послуги.

Warning
titleОператор

Оператор повинен бути у мережі перед реєстрацію клієнта для розрахунку часу

Panel
borderStylesolid
titleАудіо супровід виклику
Section
Column
width500px

Column

Можливі варіанти аудіо супровідну

  • Аудіосупровід усіх викликів
  • Аудіосупровід першого виклика - програвання аудіо тільки при при першому виклику за панелі оператора.
  • Аудіосупровід тільки повторних викликів - програвання аудіо тільки при повторному виклику за панелі оператора.
Panel
borderStylesolid
title«Повідомлення виклику клієнта»
Section
Column
width500px

 

Column

Параметри 
{0} –Номер чеку
{1} – Буква чеку
{2} – Номер робочого місця
{3} – Номер кабінету\поверху
{4} – Назва робочого місця
{5} – Додаткова інформація
{6} – Шлях до картинки 
{7} – Ім'я співробітника
{8} – Прізвище співробітника
{9} – Опис співробітника
Біжучий рядок 

Panel
borderStylesolid
titleАудіо супровід тривоги
Section
Column
width500px

Column

Параметри 
{0} – Сервісний центр
{1} – Місто
{2} – Район
{3} – Область
{4} – Тип тривоги

Panel
borderStylesolid
title«Рухомий рядок»
Section
Column
width500px

 

Column
Panel
borderStylesolid

Налаштування рухомого рядка у нижній частині екрану.

  • Зміст рухомого рядка
  • Напрямок руху рядка
  • Час затримки перед повтором у мілісекундах
  • Швидкість руху рядка
Panel
borderStylesolid
titleФоновий аудіопоток
Section
Column
width500px

Column

Тут потрібно додати посилання на аудіо файл формату - wav

Panel
borderStylesolid
titleТекст
Section
Column
width500px

Column

Текстове полу для виводу простого тексту на екран.

Panel
borderStylesolid
titleКерування слайд-шоу
Section
Column
width500px

Column

У цьому блоці можна налаштувати плейлисти (слайд-шоу) з зображенням. Як створити плейлист?

Інтервал перемикання між слайдами в секундах.

Panel
borderStylesolid
title«Відео»
Section
Column
width500px

 

Column
Panel
borderStylesolid

Маркер «Повноекранний режим» дозволяє виводити відео на повний екран, якщо цей маркер не ввімкнути відео буде транслюватися в межах заданих налаштуваннями.
Час переходу в повноекранний режим – дозволяє задати час по закінченні якого відео контент виведеться на весь екран, за умови що повноекранний режим був припинений виводом на екран спливаючих повідомлень або інше.
Та вибір плейлиста. Як створити плейлист?

Panel
borderStylesolid
titleАудио повідомлення
Section
Column
width500px

Column

Флаг Використовувати "Час програвання" - Активує аудіо повідомлення на час.

Час програвання - Час у форматі hh:mm:ss 

Трек для програвання - У випадаючому списку обрати необхідний файл, Завантаження файлу Об'єкти системи - плейлисти - управління контентом

Panel
borderStylesolid
title«Дата та час»
Section
Column
width500px

 

Column
Panel
borderStylesolid

Дозволяє задати час в межах 3 рядків у форматі

  • 'yyyy': 4 значне відображення року (наприклад, 1 => 0001, 2015 => 2015)
  • 'yy': 2 значне відображення року (наприклад, 2001 => 01, 2010 => 10)
  • 'y': 1 значне відображення року (наприклад, 1 => 1, 199 => 199)
  • 'MMMM': місяць у році (січень-грудень)
  • 'MMM': місяць у році (січ-груд)
  • 'MM':місяць у році (01-12)
  • 'M': місяць у році (1-12)
  • 'dd': день місяця (01-31)
  • 'd': день місяця (1-31)
  • 'EEEE': день тижня (понеділок-неділя)
  • 'EEE': день тижня (пн-нд)
  • 'HH': година (00-23)
  • 'H': година (0-23)
  • 'hh': година AM/PM (01-12)
  • 'h': година AM/PM (1-12)
  • 'mm': хвилин (00-59)
  • 'm': хвилин (0-59)
  • 'ss': сек. (00-59)
  • 's': сек. (0-59)
  • 'sss': мілісекунди (000-999)
  • 'a': AM/PM маркер
  • 'Z': 4 значне уявлення зсуву часового поясу (-1200 - +1200)
  • 'ww': тиждень року (00-53)
  • 'w': тиждень року (0-53)

...