Пріоритет - Призначити пріоритет обслуговування даної послуги в рамках сервісного центру . (УВАГА: для того що б даний пріоритет використовувався в системі необхідно у вкладці Налаштування → Сервісний центр → (вибрати необхідний сервісний центр), і в параметрах пріоритету операція пріоритету, виставити «використовувати пріоритети рівня сервісного центру ...»). Послуга з високим значенням пріоритету буде оброблена раніше ніж послуга з меншим пріоритетом. Послідовність чеків - Призначити певну послідовність чеків, для тієї чи іншої операції. У спливаючому списку вибрати послідовність чеків, доступних в рамках поточного сервісного центру. Попередня реєстрація - Встановити ознаки доступності операції для попередньої реєстрації. Інформаційні включення додаткової інформації за послугою Додатково в полі вказується ключ локалізації, значення якого несе інформацію про послугу. Відображення послуг - Доступно три режими Усюди - відображається на точці реєстрації і на робочому місці оператора Внутрішня - послуга доступна лише у операторів Відображається лише на точці реєстрації Види реєстрації Глобальна реєстрація - відбувається згідно правил настройки сервісного центру До співробітника - після вибору послуги відобразиться вікно вибору. співробітника до якого буде проведена особистісна реєстрація. До Активного аналогія вгору «відображаються тільки ті оператори які можуть надати дану операцію» Без особисто' реєстрація не включає в себе налаштування сервісного центру Ліміт в полі вказано ліміт на день, параметр 0 за замовчуванням вважається безлімітним. Кількість попередніх реєстрацій дозволяє встановити ознака доступності операції для попередньої реєстрації. Розклад - Призначити розклад для операції в рамках сервісного центру. Для цього слід навпроти послуги натиснути на кнопку календаря, відобразитися вікно з налаштуванням розкладу для послуги. |