You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 3 Next »

Головне меню Сервісного центру

 

Сервісний центр
  • В полі «Підрозділ» - спливаючому списку вибираємо підрозділ, до якого належить даний сервісний центр. Наприклад «Київський регіон».
  • В полі «Розташування» - в спливаючому списку вибираємо розташування сервісного центру. Наприклад «м Київ пр-т. Перемоги 63».
  • В полі «Опис» - вказується назва сервісного центру. Наприклад «Відділення №3-1».
  • В полі «Послідовність чеків» в спливаючому списку необхідно вибрати послідовність чеків, яка буде використовуватися при реєстрації клієнтів в системі. Наприклад «Main Sequence- Основні послідовності» має діапазон від 1-9999.
  • В полі «Основний шаблон чеку» в ви спливаючому списку вибираємо шаблон чеку який буде використовуватися в цьому сервісному центрі.
  • В полі «Домен» слід вказати ім'я домену, в якому розташовані робочі місця операторів, і встановлені точкиреєстрації клієнтів.
  • Прапор «Активний» даний прапор вказує активність сервісного центру.
  • Заповнивши поля потрібно натиснути кнопку «Додати» або відмовитися від створення натиснувши кнопку «Скасування» .




Блок Зв’язки

 

Сервісний центр

Блок Зв’язки 
Цей блок відповідає за зв'язок послуг, категорій, користувачів, послідовностей чеків, шаблонів чеків, до 
поточного сервісного центру. Розглянемо блок детальніше.





  • No labels