В даному меню є можливість зареєструвати клієнта в ручному режимі, також є список з вже створеними попередніми реєстраціями по датам, при натисненні на дату у спливаючому списку відобразяться всі послуги зареєстровані на цей день, їх час і додаткова інформація, натиснувши на олівець навпроти необхідної послуги з’явиться можливість її редагувати.
Для створення нової попередньої реєстрації натисніть кнопку «+Додати» з’явиться меню з налаштуваннями.

Необхідні поля для заповнення.

Послуга – оберіть послугу за якою буде виконана попередня реєстрація.

Попередня реєстрація має бути активована у налаштуваннях попередньої реєстрацій у сервісному центрі

Дата – Поле стане активним після того як обрали послугу. У спливаючому списку є можливість обрати день коли послуга активна в залежності від налаштування розкладу в «Організація –Сервісний центр»
Інтервал часу – спливаючий список стає активним після того як задали дату. Можна обрати час коли буде проведене обслуговування клієнта «Чек»
По завершенні налаштування натисніть «Додати» послуга буде додана в список «попередніх реєстрацій» і з’явиться зображення з номером чека і можливістю його роздрукувати. 

Необхідні поля для заповнення.

Кнопка «Код підтвердження» буде активна якщо в меню «Налаштування»-«Сервісні центри»-«Параметри попередньої реєстрації» ввімкнена можливість підтвердження реєстрації. Код підтвердження складається унікальної