Основні елементи і опис
- Часовий інтервал вибірки
- Таблиця з результатами вибірки
- Завантаження анкети оцінки якості співробітника
- Панель навігації
Опис стовпців таблиці:
- № Чека-номер чека, за яким було зроблено анкетування або ж фото-, аудіо-, фіксація.
- Дата - дата за яке було зроблено запис.
- Послуги - назва послуги з якої було зроблено запис
- Час обслуговування - в стовпці відображено три записи: час початок обслуговування, час завершення обслуговування, тривалість обслуговування
- Оператор - ПІБ оператора який обслуговував клієнта
- Номер телефону клієнта - контактний номер телефону клієнта, якщо такий вказав клієнт при анкетуванні.
- Анкета - в стовпці показана анкета, яку заповнив клієнт, а також завантаження анкети оцінки якості оператора.
Група «Анкета клієнта»
- іконка відображається якщо клієнт пройшов анкетування, при натисканні на іконку відобразиться вікно з результатом проходження анкетування.
- Загальна інформація по анкеті
- Результати анкетування клієнт
- іконка для завантаження анкети оцінки якості співробітника.
- іконка для скачування анкети оцінки якості співробітника.