Основні елементи і опис

  1. Часовий інтервал вибірки
  2. Таблиця з результатами вибірки
  3. Завантаження анкети оцінки якості співробітника
  4. Панель навігації

Опис стовпців таблиці:

  • № Чека-номер чека, за яким було зроблено анкетування або ж фото-, аудіо-, фіксація.
  • Дата - дата за яке було зроблено запис.
  • Послуги - назва послуги з якої було зроблено запис
  • Час обслуговування - в стовпці відображено три записи: час початок обслуговування, час завершення обслуговування, тривалість обслуговування
  • Оператор - ПІБ оператора який обслуговував клієнта
  • Номер телефону клієнта - контактний номер телефону клієнта, якщо такий вказав клієнт при анкетуванні.
  • Анкета - в стовпці показана анкета, яку заповнив клієнт, а також завантаження анкети оцінки якості оператора.

Група «Анкета клієнта»

- іконка відображається якщо клієнт пройшов анкетування, при натисканні на іконку відобразиться вікно з результатом проходження анкетування.

  1. Загальна інформація по анкеті
  2. Результати анкетування клієнт

- іконка для завантаження анкети оцінки якості співробітника.
- іконка для скачування анкети оцінки якості співробітника.