Панель оператора
  1. Вхід в систему / вихід з системи
  2. Реєстрація нового клієнта на робочому місці
  3. Перенаправлення клієнта до іншого співробітника
  4. Перенаправлення клієнта до іншого робочого місця
  5. Викликати клієнта з черги
  6. Повторно викликати клієнта з черги
  7. Видалити клієнта
  8. Додати послугу
  9. Змінити послугу
  10. Почати обслуговування / завершити обслуговування
  11. Відкласти надання послуги
  12. Відкласти надання послуги на час
  13. Викликати послугу зі списку відкладених послуг
  14. Видалити послугу
  15. Початок / завершити перерви
  16. Редагувати інформацію про клієнта
  17. Список доступних реєстрацій для робочого місця.
  18. Вікно обладнання

Блок «Опції»

Поле «Ідентифікація» - Використовується системою для ідентифікації номера робочого місця оператора.

Доступно два варіанти ідентифікації - за ИП-адресою або по імені ПК. Зв'язок номера робочого місця і ИП-адреси або імені ПК задається при конфігуруванні сервісного центру.

Поле «Автозапуск» - Автоматичний старт обслуговування клієнта після виклику оператором
Поле «Показувати інформацію» - При необхідності відображає додаткову інформацію про клієнта якщо вона задана. Наприклад категорія клієнта або будь-яка інша отримана інформація.
Поле «Показувати Повідомлення» - Виводить допоміжні повідомлення оператору при перевищенні обмежень обслуговування.
Поле «Повторний виклик клієнта з видаленням» - При увімкнені цієї функції, після виклику клієнта і до початку роботи з ним, на головному інформаційному табло буде виводитись повідомлення з інформацією про чек і місце його обслуговування, можна задати кількість повторень і їх інтервал.
Після використання всіх повторень, і якщо робота з клієнтом «чек» не почалась, він буде видалений із черги.

Блок «Норми часу»

Встановлює тимчасові рамки, після спливу яких, при включеному прапорі «Показувати повідомлення», оператору будуть виводитися відповідні повідомлення.

Поле «Початок відпрацювання»
Задає інтервал часу до початку відпрацювання послуги після виклику клієнта до оператора. Поле «Час бездіяльності оператора»
Інтервал часу на виклик чергового клієнта з черги. Формат часу для настройки - 00:00

Блок «Налаштування відображення повідомлень»

Поле «Час тривалості виведення повідомлень» задає тривалість відображення повідомлення до того як воно буде приховано.
«Інтервал виведення повідомлень» період часу між відображенням повідомлень.

Блок «Типи перерв»

 Можна обрати доступні типи перерв що доступні для оператора можна обрати усі.

Блок «Оцінка якості»

 Флаг «Запис аудіо» для запису аудіо для контролю обслуговування клієнта