Категорія клієнта

Призначена для типізації клієнтів в системі, на підставі якого працює система пріоритетності, а також логічний поділ відвідувачів. Знаходиться в розділі меню «Конфігурація» підрозділ «Категорія клієнта»

Тут можна передивитись список усіх існуючих «Категорії Клієнтів» , або створити нові

Щоб додати нову послугу до системи.

Натисніть кнопку

 

Створювати нові послуги, можуть тільки користувачі з правами Адміністратора Безпеки, Адміністратор і Менеджер

Також тут можна редагувати () або видалити ()

Та кількість записів на сторінку від 10 до 150 
Створення нової «Категорії Клієнтів»


Необхідно зайти на сайт адміністрування системи управління чергою → Ввести ім'я організації → Логін і Пароль для авторизації. Свій рівень доступу можна побачити в правому верхньому куті, поруч з іконкою облікового запису. 

Далі в меню, розгорнути вкладку «Об'єкти системи», і перейти на сторінку «Категорії Клієнтів».

Для додавання ключа локалізації необхідно натиснути кнопку «Додати», після відобразитися вікно заповнення. Або "Завантажити базу клієнтів" SVC-файлом

Блок «Основне»
  • Поле «Опис» містить назву категорії клієнта.
  • Поле «Ідентифікація» містить допоміжні дані для ідентифікації клієнта за номером картки, телефону або іншої персональної інформації.
  • «Пріоритет» містить ваговий коефіцієнт важливості клієнта. Значення пріоритету може бути в діапазоні від 0 до 100, що більше значення, тим більш пріоритетна категорія клієнта.

Блок «Додатково»

Прапор «Активно» вказує на активність категорії. Якщо категорію клієнтів необхідно деактивувати можна відключати і вона не буде використовуватися в системі.

Видалення та редагування «Категорії Клієнтів»

Редагувати та видаляти «Категорії Клієнтів», можуть тільки користувачі з правами Адміністратора Безпеки, Адміністратора, та Менеджер. Свій рівень доступу можна побачити в правому верхньому куті, поруч з іконкою облікового запису. 

Щоб редагувати чи видаляти. Необхідно зайти на сайт адміністрування системи управління чергою → Ввести ім'я організації → Логін і Пароль для авторизації.

Далі в меню, розгорнути вкладку «Об'єкти системи», і перейти на сторінку персонал.

Для редагування «Категорії Клієнтів», в полі «Пошук» вказати ID або Назва, та натиснути кнопку «Пошук», далі натиснути кнопку «Олівець»() після відобразитися анкета редагованого облікового запису. Для видаляння облікового запису натиснути кнопку «Смітник»() після анкета буде видалена.

Редагування відбувається за аналогією створення облікового запису і включає в себе всі вище зазначенні опції.