Облікові записи

Список Персоналу

Тут можна передивитись існуючий персонал, або створити нових користувачів

Щоб додати нового користувача до системи.

Натисніть кнопку

 

Створювати облікові записи, можуть тільки користувачі з правами адміністратора безпеки і адміністратора

Також тут можна редагувати () або видалити ()





Та кількість записів на сторінку від 10 до 150 

Як створити «обліковий запис»

Необхідно зайти на сайт адміністрування системи управління чергою → Ввести ім'я організації → Логін і Пароль для авторизації. Свій рівень доступу можна побачити в правому верхньому куті, поруч з іконкою облікового запису. 

Далі в меню, розгорнути вкладку «Адміністрування», і перейти на сторінку «Облікові записи».

Для додавання нового облікового запису необхідно натиснути кнопку «Додати», після відобразитися анкета створення нового запису.

Створення «Облікового Запису»

Група «Авторизація»

В даній групі необхідно заповнити «Логін», «Пароль», допускається 
використання кириличних символів, цифр, символів, також необхідно повторити пароль в поле .

В полі «Посада» в меню, що спливає обрати роль в системі. 
У таблиці відображено зв'язки між посадами і можливістю призначення ту чи іншу роль в системі. 
Прапор активності облікового запису «Активний» якщо прапор переведений в стан вимкнено, то обліковий запис переходить в стан не активною.

У таблиці відображено зв'язки між посадами і можливістю призначення ту чи іншу роль в системі.

Прапор активності облікового запису «Активний» якщо прапор переведений в стан вимкнено, то обліковий запис переходить в стан не активною.

ПосадаПосада яка може бути призначена
Адміністратор безпекиСистемний Адміністратор
Системний АдміністраторМенеджер, Аналітик, Експерт, Оператор

Група «Основне»

У групі необхідно заповнити поля «Ім'я» - ім'я співробітника, «Прізвище» - прізвище співробітника, 
«Ініціали» - ініціали співробітника, дане поле може бути не заповнене. Табельний номер оператора – може бути не заповнене.

Група локалізація

Група локалізація надає можливість вводу особистих даних різними мовами які будуть використовуватись у різних локалізаціях

Група контакти

У групі необхідно заповнити поля «Телефон» - контактний номер співробітника в форматі 0991234567.


«Email» - електронну поштову скриньку співробітника в форматі test@test.ua. Дані поля заповнювати не обов'язково.

Група Більше

Додаткова інформація про співробітника. Дані поля заповнювати не обов'язково. 

Заповнивши всі поля необхідно натиснути кнопку «Додати» якщо хочете відмовитися від створення облікового запису, то необхідно натиснути кнопку «Відміна»

Сервісні центри користувача

У вікні будуть відображені всі сервісні центри (СЦ), які прив'язані до облікового запису Адміністратора. 
В полі «Знайти», можна вказати назву СЦ і натиснути кнопку «Знайти». Після визначення СЦ до якого необхідно прив'язати запис, зводимо прапор навпроти вище обраних. Також можна переглянути статус СЦ, активний чи ні.

Для завершення операції прив'язки натискаємо кнопку «хрестик» cross mark або кнопку «ESC»

Якщо обліковий запис не був прив'язаний до СЦ, то прив'язки до послуг і категоріям клієнта не можлива.

Після прив'язки СЦ до облікового запису можна прив'язати послуги.  Для закріплення послуг за обліковим записом, необхідно перейти до групи «Зв'язки», натиснути на «Послуги» (в дужках поруч з написом відображає кількість закріплених послуг), відобразитися вікно з переліком послуг. Закріпити послуги натиснувши прапорець навпроти необхідної послуги і виставити пріоритет.

Після прив'язки Послуг до облікового запису можна прив'язати категорію клієнтів.  Для закріплення категорію клієнтів за обліковим записом, необхідно перейти до групи «Зв'язки», натиснути на «Категорії клієнтів» (в дужках поруч з написом відображає кількість закріплених Категорії), відобразитися вікно з переліком категорії клієнтів. Закріпити послуги натиснувши прапорець навпроти необхідної послуги і виставити пріоритет.

Тут можна додати фото та базово його відредагувати, використовуючи вбудований функціонал.

Редагування

Редагувати та видаляти облікові записи, можуть тільки користувачі з правами адміністратора безпеки і адміністратора. Свій рівень доступу можна побачити в правому верхньому куті, поруч з іконкою облікового запису. 

Необхідно зайти на сайт адміністрування системи управління чергою → Ввести ім'я організації → Логін і Пароль для авторизації.

Далі в меню, розгорнути вкладку «Адміністрування», і перейти на сторінку «Облікові засоби»

Для редагування облікового запису необхідно, в полі «Пошук» вказати ID, Логін, Посаду, ім'я або прізвище та натиснути кнопку «пошук», далі натиснути кнопку «Олівець» () після відобразитися анкета редагованого облікового запису. Для видаляння облікового запису натиснути кнопку «Смітник» () після анкета буде видалена.

Редагування відбувається за аналогією створення облікового запису і включає в себе всі вище зазначенні опції.