Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Expand
titleЗв'язки та налаштування
Panel
borderStylesolid
titleЗв'язки та налаштування
Panel
borderStylesolid
titleБлок Зв’язки
Section
Column
width500px

 

Column
Panel
borderStylesolid

Цей блок відповідає за зв'язок послуг, категорій, користувачів, послідовностей чеків, шаблонів чеків, до поточного сервісного центру. Розглянемо блок детальніше. 

Panel
borderStylesolid
titleДодавання послуги

Panel

Пріоритет - Призначити пріоритет обслуговування даної послуги в рамках сервісного центру . (УВАГА: для того що б даний пріоритет використовувався в системі необхідно у вкладці Налаштування → Сервісний центр → (вибрати необхідний сервісний центр), і в параметрах пріоритету операція пріоритету, виставити «використовувати пріоритети рівня сервісного центру...»). Послуга з високим значенням пріоритету буде оброблена раніше ніж послуга з меншим пріоритетом.

Послідовність чеків - Призначити певну послідовність чеків, для тієї чи іншої операції. У спливаючому списку вибрати послідовність чеків, доступних в рамках поточного сервісного центру.

Попередня реєстрація - Встановити ознаки доступності операції для попередньої реєстрації. 

Інформаційні включення додаткової інформації за послугою

Додатково в полі вказується ключ локалізації, значення якого несе інформацію про послугу.

Відображення послуг - Доступно три режими

Усюди - відображається на точці реєстрації і на робочому місці оператора

Внутрішня - послуга доступна лише у операторів

Відображається лише на точці реєстрації

Види реєстрації
Глобальна реєстрація - відбувається згідно правил настройки сервісного центру

До співробітника - після вибору послуги відобразиться вікно вибору. співробітника до якого буде проведена особистісна реєстрація.
До Активного аналогія вгору «відображаються тільки ті оператори які можуть надати дану операцію»
Без особисто' реєстрація не включає в себе налаштування сервісного центру

Ліміт в полі вказано ліміт на день, параметр 0 за замовчуванням вважається безлімітним. Кількість попередніх реєстрацій дозволяє встановити ознака доступності операції для попередньої реєстрації.

Розклад - Призначити розклад для операції в рамках сервісного центру. Для цього слід навпроти послуги натиснути на кнопку календаря, відобразитися вікно з налаштуванням розкладу для послуги.

Panel
borderStylesolid
titleКонфігурація Послуги

У вікні можна зробити наступні дії, а також отримати інформацію

Panel
borderStylesolid

Panel
borderStylesolid

Шаблон чека – дозволяє обрати шаблон із списку створених шаблонів.

Шаблон дії - дозволяє структурувати послідовність кроків відображається у вигляді сторінок.

Наступна послуга - в полі вказується подальша послуга яка буде зареєстрована за клієнтом після надання поточної «в даному полі не може бути обрана послуга для якої виконується конфігурація»

Ознака повернення «дання опція активна тільки при обранні наступної послуги» при використанні даної опції і надання подальшої послуги відбувається повернення відвідувача до оператора який надавав попередню послугу.

Час відстрочки - в даному полі вказується час надання наступної послуги

Норма часу - норма часу на виконання послуги, формату HH.MM

Panel
borderStylesolid
titleПакетні послуги

Panel
borderStylesolid
Section
Column

Column
Panel
borderStylesolid

У цьому розділі є можливість прив’язувати пакет послуг, до конкретної послуги.
При реєстрації послуги з пакетом, за відвідувачем буде закріплений весь список послуг з включеного списку.

Panel
borderStylesolid
titleПрофілі послуг

*

Panel
borderStylesolid
titleКатегорія клієнтів

Panel
borderStylesolid

В цьому меню можливо прив’язати конкретні групи клієнтів до сервісного центру, налаштувати пріоритет, послідовність чеків, шаблони чеків. “за аналогією зазначеною вище”
Для прив'язки «Категорії клієнтів» до сервісного центру, необхідно натиснути на напис «Категорії клієнтів», після відобразиться вікно з переліком категорій клієнтів в рамках організації

  • Пріоритет - призначити пріоритет обслуговування категорії клієнта в рамках сервісного центру (УВАГА: для того що б даний пріоритет використовувався в системі необхідно у вкладці Налаштування → Сервісний центр → обрати необхідний сервісний центр), і в параметрах пріоритету категорія клієнта виставити «використовувати пріоритети рівня сервісного центру...»). Клієнт з високим значенням пріоритету буде обслужений раніше ніж клієнт з меншим пріоритетом.
  • Послідовність чеків - призначити певну послідовність чеків для тієї чи іншої категорії клієнта. У спливаючому списку вибрати послідовність чеків, доступних в рамках поточного сервісного центру.
  • Прив'язати категорію клієнта до сервісного центру для це потрібно навпаки обраної категорії встановити прапори.
  • Також в таблиці відображений статус активності категорії клієнта.
  • Після завершення налаштування, навпаки обраних категорій клієнтів будуть встановлені прапори.

Тепер вікно прив'язки можна закрити натиснувши, «хрестик»,() або натиснувши кнопку «ESC».

Panel
borderStylesolid
Section
Column
width500px

Column
Panel
borderStylesolid
titleКористувачі

В меню є можливість прив’язати – відв’язати користувачів.

У вікні можна зробити наступні дії, а також отримати інформацію.

  • Прив'язати користувачів до сервісного центру - необхідно напроти обраного користувача встановити прапорець 
  • Логін користувача «Логін»
  • Роль користувача в системі «Посада»
  • Також в таблиці відображений статус активності користувача.

Вибравши всі параметри, вікно прив'язки можна закрити натиснувши, «хрестик» або натиснувши кнопку 
«ESC»

Panel
borderStylesolid
Section
Column
width500px

 

Column
Panel
borderStylesolid
title Послідовність чеків

В меню є можливість обрати послідовність чеків.
Для прив'язки «Послідовності чеків» до сервісного центру, необхідно натиснути на напис «Послідовності чеків», після відобразиться вікно з переліком послідовностей чеків в рамках організації. (УВАГА: до сервісного центру завжди повинна бути прив'язана хоча б одна послідовність чеків)

Panel
borderStylesolid
Section
Column
width500px

Column
Panel
titleБлок

У вікні Локалізація можна виставити мову яка буде використовуватися на консолі реєстрації клієнтів.

  • Якщо вибрана мова «за замовчуванням» то, інші мови будуть не доступні, даний підхід використовується для сервісних центрів з однією мовою

...

Expand
titleЯк створити «Групи послуг»
Panel
borderStylesolid
Section
Column
width500px

Column
Panel
borderStylesolid

В даному меню є можливість налаштування розкладу для певної групи послуг і редагування їх стилю натиснувши на посилання.
Розглянемо налаштування стилю за замовчуванням встановлений стиль «Default»

Panel
borderStylesolid
Section
Column
width500px

Column
Panel
borderStylesolid
titleРедагування «Стилю»

Для кожної групи послуг можна задати кількість кнопок які будуть відображатись на початковій сторінці.

(warning) В полі полі «інформація» задається необхідний текст який буде зображений на початковій сторінці над кнопками в верхній частині екрану, починаючи зліва.

По звершенні налаштування натисніть натисніть «Зберегти» або «Відміна» щоб повернутися до меню групи.


Налаштування розкладу відбувається за аналогією меню «Розклад» див тему вище.
а також дозволяє вмикати чи вимикати відображення кнопок послуг в заданий час.

...