Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Expand
titleСтворення нової «Послуги»
Panel
borderStylesolid
Panel
titleДодавання
Section
Column
width220px

Column
Panel

Необхідно зайти на сайт адміністрування системи управління чергою → Ввести ім'я організації → Логін і Пароль для авторизації. Свій рівень доступу можна побачити в правому верхньому куті, поруч з іконкою облікового запису. 

Далі в меню, розгорнути вкладку «Об'єкти системи», і перейти на сторінку «Послуги».

Panel
Section
Column
width50%400px

width
Column
50%

Для додавання нової послуги необхідно натиснути кнопку «Додати», після відобразитися вікно заповнення.

Panel
borderStylesolid
titleСтворення нової «Послуги»

Анкета складається з груп введення даних за послугою.

Section
Column
width500px

 

Column
Panel
borderStylesolid
titleБлок «Основне»
  • Поле «Опис» - в полі необхідно ввести назву послуги, яка буде відображена на кіоску «Точці доступу клієнта». А також буде виводитися на чеки з параметром за замовчуванням.
  • Поле «Група» - дане поле дозволяє прив'язати операцію до групи. Натиснувши на поле відобразитися вікно з деревом груп.
  • Вибравши групу з дерева вікно можна закрити натиснувши кнопку «Esc», або кнопкою «Хрестик»
  • Поле «Норма» - в полі вказується норма виконання операції в форматі ГГ: ХХ.
  • Поле «Пріоритет» - в полі вказується пріоритет операції в рамках Організації.
  • Поле «Клас іконки» - ворк ин прогрес,
Panel
Section
Column
width500px

Column
Panel
borderStylesolid
titleБлок «Локалізація»
  • Поле «За замовчуванням» - в полі необхідно ввести назву послуги, яка буде друкуватися на чек з параметром «За замовчуванням».
  • Поле «Російська назва» - в полі необхідно ввести назву послуги, яка буде друкуватися на чек з параметром «російська мова».
  • Поле «Українська назва» - в полі необхідно ввести назву послуги, яка буде друкуватися на чек з параметром «українська мова».
  • Поле «Англійська назва» - в полі необхідно ввести назву послуги, яка буде друкуватися на чек з параметром «англійська мова».
Panel
borderStylesolid
Section
Column
width500px

Column
Panel
titleБлок Більше
  • Поле «Позиція в списку» - у полі вказується порядковий номер операції в переліку операцій.
  • Якщо номери співпадають то порядок вибудовується по ID операції.
  • Прапор «Активний» - прапор активності операції в рамках організації.
  • Поле «Зовнішній номер» -номер» 
Panel
Section
Column
width250px

Column
Panel
titleБлок «Основне»

Для даної групи також призначити картинку, яка буде відображатися в сценарії на «точці доступу клієнта». Далі натискаємо кнопку «Огляд» відкриється вікно вибору зображення. Вибравши зображення (підтримуються формати jpeg, png) необхідно натиснути кнопку «Відкрити». Після чого картинка буде збережена для даної послуги.

Panel
borderStylesolid
titleБлок «Зв'язки»
Section
Column
width230px

Column
Info

Після додавання нової послуги з'явиться Блок «Зв'язки»

Додайте сервісні центри, у яких буде доступна послуга. 

Додайте робочі місця де будуть приймати клієнта.

Додайте персонал відповідальний за виконання послуги.

Panel
borderStylesolid
titleВікно прив'язки до сервісного центру
Section
Column

Column
Info

Щоб додати сервісний центр поставте галочку навпроти бажаного сервісного центра.

Як створити сервісний центр?

Panel
borderStylesolid
titleВікно прив'язки до робочого місця

Info

Оберіть сервісний центр та поставте галочки навпроти робочих місць які будуть приймати Послугу «Послугу»

Як створити робочі місця?

Panel
borderStylesolid
titleВікно додавання сервісних центрів

Info

Оберіть сервісний центр та поставте галочки навпроти персоналу що буде виконувати послугу «Послугу»

Як створити обліковий запис?

...