Необхідно зайти на сайт адміністрування системи управління чергою → Ввести ім'я організації → Логін і Пароль для авторизації. Свій рівень доступу можна побачити в правому верхньому куті, поруч з іконкою облікового запису.
Далі в меню, розгорнути вкладку «Об'єкти системи», і перейти на сторінку «Послуги».
Panel
Section
Column
width
50%400px
Column
width
50%
Для додавання нової послуги необхідно натиснути кнопку «Додати», після відобразитися вікно заповнення.
Panel
borderStyle
solid
title
Створення нової «Послуги»
Анкета складається з груп введення даних за послугою.
Section
Column
width
500px
Column
Panel
borderStyle
solid
title
Блок «Основне»
Поле «Опис» - в полі необхідно ввести назву послуги, яка буде відображена на кіоску «Точці доступу клієнта». А також буде виводитися на чеки з параметром за замовчуванням.
Поле «Група» - дане поле дозволяє прив'язати операцію до групи. Натиснувши на поле відобразитися вікно з деревом груп.
Вибравши групу з дерева вікно можна закрити натиснувши кнопку «Esc», або кнопкою «Хрестик».
Поле «Норма» - в полі вказується норма виконання операції в форматі ГГ: ХХ.
Поле «Пріоритет» - в полі вказується пріоритет операції в рамках Організації.
Поле «Клас іконки» - ворк ин прогрес,
Panel
Section
Column
width
500px
Column
Panel
borderStyle
solid
title
Блок «Локалізація»
Поле «За замовчуванням» - в полі необхідно ввести назву послуги, яка буде друкуватися на чек з параметром «За замовчуванням».
Поле «Російська назва» - в полі необхідно ввести назву послуги, яка буде друкуватися на чек з параметром «російська мова».
Поле «Українська назва» - в полі необхідно ввести назву послуги, яка буде друкуватися на чек з параметром «українська мова».
Поле «Англійська назва» - в полі необхідно ввести назву послуги, яка буде друкуватися на чек з параметром «англійська мова».
Panel
borderStyle
solid
Section
Column
width
500px
Column
Panel
title
Блок Більше
Поле «Позиція в списку» - у полі вказується порядковий номер операції в переліку операцій.
Якщо номери співпадають то порядок вибудовується по ID операції.
Прапор «Активний» - прапор активності операції в рамках організації.
Поле «Зовнішній номер» -номер»
Panel
Section
Column
width
250px
Column
Panel
title
Блок «Основне»
Для даної групи також призначити картинку, яка буде відображатися в сценарії на «точці доступу клієнта». Далі натискаємо кнопку «Огляд» відкриється вікно вибору зображення. Вибравши зображення (підтримуються формати jpeg, png) необхідно натиснути кнопку «Відкрити». Після чого картинка буде збережена для даної послуги.
Panel
borderStyle
solid
title
Блок «Зв'язки»
Section
Column
width
230px
Column
Info
Після додавання нової послуги з'явиться Блок «Зв'язки».
Додайте сервісні центри, у яких буде доступна послуга.
Додайте робочі місця де будуть приймати клієнта.
Додайте персонал відповідальний за виконання послуги.
Panel
borderStyle
solid
title
Вікно прив'язки до сервісного центру
Section
Column
Column
Info
Щоб додати сервісний центр поставте галочку навпроти бажаного сервісного центра.