Тут можна передивитись список усіх існуючих «Послуг» , або створити нові



Щоб додати нову послугу до системи.

Натисніть кнопку

 


Створювати нові послуги, можуть тільки користувачі з правами Адміністратора Безпеки, Адміністратор і Менеджер

Також тут можна редагувати () або видалити ()


Та кількість записів на сторінку від 10 до 150 

Необхідно зайти на сайт адміністрування системи управління чергою → Ввести ім'я організації → Логін і Пароль для авторизації. Свій рівень доступу можна побачити в правому верхньому куті, поруч з іконкою облікового запису. 

Далі в меню, розгорнути вкладку «Об'єкти системи», і перейти на сторінку «Послуги».

Для додавання нової послуги необхідно натиснути кнопку «Додати», після відобразитися вікно заповнення.

Анкета складається з груп введення даних за послугою.

 

  • Поле «Опис» - в полі необхідно ввести назву послуги, яка буде відображена на кіоску «Точці доступу клієнта». А також буде виводитися на чеки з параметром за замовчуванням.
  • Поле «Група» - дане поле дозволяє прив'язати операцію до групи. Натиснувши на поле відобразитися вікно з деревом груп.
  • Вибравши групу з дерева вікно можна закрити натиснувши кнопку «Esc», або кнопкою «Хрестик»
  • Поле «Норма» - в полі вказується норма виконання операції в форматі ГГ: ХХ.
  • Поле «Пріоритет» - в полі вказується пріоритет операції в рамках Організації.
  • Поле «Клас іконки» - ворк ин прогрес,

  • Поле «За замовчуванням» - в полі необхідно ввести назву послуги, яка буде друкуватися на чек з параметром «За замовчуванням».
  • Поле «Російська назва» - в полі необхідно ввести назву послуги, яка буде друкуватися на чек з параметром «російська мова».
  • Поле «Українська назва» - в полі необхідно ввести назву послуги, яка буде друкуватися на чек з параметром «українська мова».
  • Поле «Англійська назва» - в полі необхідно ввести назву послуги, яка буде друкуватися на чек з параметром «англійська мова».

  • Поле «Позиція в списку» - у полі вказується порядковий номер операції в переліку операцій.
  • Якщо номери співпадають то порядок вибудовується по ID операції.
  • Прапор «Активний» - прапор активності операції в рамках організації.
  • Поле «Зовнішній номер» 

Для даної групи також призначити картинку, яка буде відображатися в сценарії на «точці доступу клієнта». Далі натискаємо кнопку «Огляд» відкриється вікно вибору зображення. Вибравши зображення (підтримуються формати jpeg, png) необхідно натиснути кнопку «Відкрити». Після чого картинка буде збережена для даної послуги.

Після додавання нової послуги з'явиться Блок «Зв'язки»

Додайте сервісні центри, у яких буде доступна послуга. 

Додайте робочі місця де будуть приймати клієнта.

Додайте персонал відповідальний за виконання послуги.

Щоб додати сервісний центр поставте галочку навпроти бажаного сервісного центра.

Як створити сервісний центр?

Оберіть сервісний центр та поставте галочки навпроти робочих місць які будуть приймати «Послугу»

Як створити робочі місця?

Оберіть сервісний центр та поставте галочки навпроти персоналу що буде виконувати «Послугу»

Як створити обліковий запис?

Редагувати та видаляти «Послуги», можуть тільки користувачі з правами Адміністратора Безпеки, Адміністратора, та Менеджер. Свій рівень доступу можна побачити в правому верхньому куті, поруч з іконкою облікового запису. 

Щоб редагувати чи видаляти. Необхідно зайти на сайт адміністрування системи управління чергою → Ввести ім'я організації → Логін і Пароль для авторизації.

Далі в меню, розгорнути вкладку «Об'єкти системи», і перейти на сторінку персонал.

Для редагування «Послуги», в полі «Пошук» вказати ID, Група або Назва, та натиснути кнопку «Пошук», далі натиснути кнопку «Олівець»() після відобразитися анкета редагованого облікового запису. Для видаляння облікового запису натиснути кнопку «Смітник»() після анкета буде видалена.

Редагування відбувається за аналогією створення облікового запису і включає в себе всі вище зазначенні опції.