Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Panel
borderStylesolid
Panel
borderStylesolid
titleКонфігурація Послуги

У вікні можна зробити наступні дії, а також отримати інформацію

Panel
borderStylesolid

Panel
borderStylesolid

Шаблон чека – дозволяє обрати шаблон із списку створених шаблонів.

Шаблон дії - дозволяє структурувати послідовність кроків відображається у вигляді сторінок.

Наступна послуга - в полі вказується подальша послуга яка буде зареєстрована за клієнтом після надання поточної «в даному полі не може бути обрана послуга для якої виконується конфігурація»

Ознака повернення «дання опція активна тільки при обранні наступної послуги» при використанні даної опції і надання подальшої послуги відбувається повернення відвідувача до оператора який надавав попередню послугу.

Час відстрочки - в даному підлоги вказується час надання наступної послуги


Panel
borderStylesolid
titleПакетні послуги
Panel
borderStylesolid

Panel
borderStylesolid
Section
Column

Column

У цьому розділі є можливість прив’язувати пакет послуг, до конкретної послуги.
При реєстрації послуги з пакетом, за відвідувачем буде закріплений весь список послуг з включеного списку.




Panel
borderStylesolid
titleПрофілі послуг

Image Modified 

Panel
borderStylesolid
titleКатегорія клієнтів
Panel
borderStylesolid

Image Modified

Panel
borderStylesolid

В цьому меню можливо прив’язати конкретні групи клієнтів до сервісного центру, налаштувати пріоритет, послідовність чеків, шаблони чеків. “за аналогією зазначеною вище”
Для прив'язки «Категорії клієнтів» до сервісного центру, необхідно натиснути на напис «Категорії клієнтів», після відобразиться вікно з переліком категорій клієнтів в рамках організації

  • Пріоритет - призначити пріоритет обслуговування категорії клієнта в рамках сервісного центру (УВАГА: для того що б даний пріоритет використовувався в системі необхідно у вкладці Налаштування → Сервісний центр → обрати необхідний сервісний центр), і в параметрах пріоритету категорія клієнта виставити «використовувати пріоритети рівня сервісного центру ...»). Клієнт з високим значенням пріоритету буде обслужений раніше ніж клієнт з меншим пріоритетом.
  • Послідовність чеків - призначити певну послідовність чеків для тієї чи іншої категорії клієнта. У спливаючому списку вибрати послідовність чеків, доступних в рамках поточного сервісного центру.
  • Прив'язати категорію клієнта до сервісного центру для це потрібно навпаки обраної категорії встановити прапори.
  • Також в таблиці відображений статус активності категорії клієнта.
  • Після завершення налаштування, навпаки обраних категорій клієнтів будуть встановлені прапори.

Тепер вікно прив'язки можна закрити натиснувши, «хрестик»,() або натиснувши кнопку «ESC».


Panel
borderStylesolid
Section
Column
width500px

Image Modified

Column
Panel
titleБлок




Panel
borderStylesolid
Section
Column
width500px

Image Added

Column
Panel
titleБлок

У вікні Локалізація можна виставити мову яка буде використовуватися на консолі реєстрації клієнтів.

  • Якщо вибрана мова «за замовчуванням» то, інші мови будуть не доступні, даний підхід використовується для сервісних центрів з однією мовою











Image Removed