Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Expand
titleЯк створити «Розклад»
Panel
borderStylesolid
titleМеню додавання розкладу
Section
Column
width500px






Column
Panel
borderStylesolid
titleМеню додавання розкладу

Період повторення 

  • Для кожного періоду повторення відображається свій блок налаштувань.


Приклад
При виборі «Щотижня» заявляться такі налаштування 
«Вид інтервалу» – можна обрати робочій день, вихідний день.
«День тижня» – у спливаючому меню оберіть необхідний день 
«Початок роботи» - Час
«Кінець роботи» - Час

Panel
borderStylesolid
titleНалаштування роботи
Section
Column
width500px

Column
роботи
Panel
borderStylesolidtitle

Налаштування

Налаштування залежать від «дня тижня» є можливість обрати конфігурацію за такими параметрами.
«Щодня» «Щотижня» «Що місяця за днем» «щомісяця по даті» «Щорічно по даті» «Одноразово»

Panel
borderStylesolid
titleНалаштування перерви
Section
Column
width500px

Column
Panel
title
borderStylesolidНалаштування перерви

При виборі налаштування «перерва» в меню з'явиться можливість позначити початок і кінець перерви

Panel
borderStylesolid
titleПоділ на зміни
Section
Column
width500px

Column
Panel
borderStylesolid
titleПоділ на зміни

При вибори налаштування «Змін» в меню з'явиться можливість обрати від 1 до 5 змін

Panel
borderStylesolid
titleНалаштування чека
Section
Column
width500px

Column
Panel
borderStylesolid
titleНалаштування чека

В меню можна конфігурувати «чи використовується чек для даного розкладу»

Якщо використовується необхідно виконати налаштування – Обрати шаблон чека для конкретного розкладу, задати умови друку вибравши їх у спливаючому меню, задати значення

Panel
borderStylesolid
titleБлок «Налаштування Лімітів»
Section
Column
width500px

Column
Panel
title
borderStylesolidБлок «Налаштування Лімітів»

Кількість реєстрацій на день - це ліміт реєстрацій послуг на цей сервісний центр.

Кількість реєстрацій на інтервал часу для попередньої реєстрації - це ліміт реєстрацій послуг за попереднім записом на цей сервісний центр.

Інтервал часу для попередньої реєстрації - ліміт часу на послугу за попередньою реєстрацією.

Expand
titleЯк створити «Групи послуг»
Panel
borderStylesolid
titleГрупи послуг
Section
Column
width500px

Column
Panel
borderStylesolid

В даному меню є можливість налаштування розкладу для певної групи послуг і редагування їх стилю натиснувши на посилання.
Розглянемо налаштування стилю за замовчуванням встановлений стиль «Default»

Panel
borderStylesolid
titleРедагування «Стилю»
Section
Column
width500px

Column
Panel
title
borderStylesolidРедагування «Стилю»

Для кожної групи послуг можна задати кількість кнопок які будуть відображатись на початковій сторінці.

(warning) В полі «інформація» задається необхідний текст який буде зображений на початковій сторінці над кнопками в верхній частині екрану, починаючи зліва.

По звершенні налаштування натисніть «Зберегти» або «Відміна» щоб повернутися до меню групи. Налаштування розкладу відбувається за аналогією меню «Розклад» див тему вище.
а також дозволяє вмикати чи вимикати відображення кнопок послуг в заданий час.

Expand
titleБлок «Додатково»
Panel
borderStylesolid
titleКольорове позначеня
Section
Column
Panel
title
borderStylesolidКольорове позначеня

В меню колір можна задати колір графіка.
Кольорове позначення – ця функція знаходиться в стані розробки і не використовуються.

Panel
borderStylesolid
titleГенератор посилань
Section
Column

Column
Panel
borderStylesolidtitleГенератор посилань
Warning
titleУвага

Майте на увазі для коректного відпрацювання в системі треба копіювати посилання що генеруються. Та не копіювати з адресної строки 


В даному меню є можливість генерувати посилань «для браузерів» які необхідні для виводу зображення на точки доступу клієнта, табло, великі екрани та інше, в залежності від налаштувань виконаних при створенні і калібруванні сервісного центру і потреб.
Для створення посилання виконайте необхідні налаштування в меню «генератор посилань» і натисніть «генерувати».
За замовчуванням - генерується посилання до точки доступу клієнта «панель реєстрації»
Основний центр реєстрації – генерується посилання для інформаційного табло