Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Expand
titleЯк створити «Робочі місця»
Panel
borderStylesolid
Section
Column
width230px

 

Column
Panel
borderStylesolid
titleПараметри

«Параметри» в даному меню вказані налаштування сервісного центру, які були отримані при його створенні.

Panel
borderStylesolid
titleРобочі місця
Section
Column
width500px

 

Column
Panel
borderStylesolid

Тут можна передивитись робоче місце, або створити нові

Щоб додати нове робоче місце до системи.

Натисніть кнопку

 

Після чого відобразитися анкета створення нового робочого місця, додавати нові робочі місця можуть тільки користувачі з правами адміністратора безпеки і системного адміністратора.

Також тут можна редагувати () або видалити ()

Та кількість записів на сторінку від 10 до 150 
Panel
borderStylesolid
titleБлок «Основне»
Section
Column
width500px

Column
Panel
borderStylesolidtitleБлок «Основне»

Поле «№»- задається номер робочого місця.
Поле «Опис» - вводимо назву робочого місця.
Поле «Автоматична авторизація» за замовчуванням не використовується.
При виборі одного із пунктів авторизація проходить автоматично «необхідно провести вхід в систему з вказанням Імені і пароля»

Panel
borderStylesolid
titleБлок «Індіфікатор»
Section
Column
width500px

Column
Panel
borderStylesolid

Кнопка «Пуск» - кнопка отримання ИП адреси і хост-ім'я комп'ютера за яким закріплюється даний номер робочого місця.
Поле «ИП-адреса» - ИП задається адреса комп'ютера, за яким закріплено робоче місце оператора, за умови того що для сервісного центру ідентифікація відбувається за ІП адресою.
Поле «Ім'я хоста» - задається ім'я комп'ютера, за яким закріплено робоче місце оператора, за умови того що для сервісного центру ідентифікація відбувається по імені комп'ютера.

Panel
borderStylesolid
titleБлок «Устаткування»
Section
Column
width500px

Column
Panel
borderStylesolid

Вказується наявність малого інформаційного табло за наявності Номер обладнання.

  • Тип робочого місця «за замовчуванням програмне забезпечення»
    • Пульт оператора –використовується при наявності пульту оператора
    • Програмне забезпечення - використовує віртуальне робоче місце оператора «Клерк»

Ідентифікатор пульта –дана опція активна якщо в меню вище зазначений «пульт оператора» Необхідно 
вказати ідентифікатор пульта. «обов’язкова фізична наявність устаткування»

Panel
borderStylesolid
titleБлок «Зв'язки»
Section
Column
width230px

Column

У блоці Зв'язки є три розділи

Послуги - Перев'язані послуги до робочого місця. У випадку якщо у сервісного центру немає привязок до робочого місяця можно залишити порожнім. У іншому требе вказати які саме послуги може виконувати це робоче місце.

Категорія клієнтів - визначає яких клієнтів може приймати робоче місце.

Велике табло - мае бути привязка до табло для відображення інформації по виклику для клієнта.

Section
Panel
titleБлок Додатково
Column
width500px
Panel

Column
Panel

В полі вводиться додаткова інформація про робоче місце.
Номер кабінету або поверху, для використання системою.

Додаткова інформація - це поле використовується HWService для ідентифікування робочого місця сюди можна як наприклад вписати назву обладнання малого табло або IP адресу табло на базі IRISWifi

Додатковий ідентифікатор - це зовнішній ідентифікатор для зв'язку з зовнішніми сервісами. 

По завершенні заповнення полів і вибору тих чи інших параметрів, необхідно натиснути кнопку «Додати», або «Відміна» Після додавання робочого місця, буде здійснено повернення, до списку робочих місць сервісного центру.


...