В полі «Підрозділ» «Підрозділ»- спливаючому списку вибираємо підрозділ, до якого належить даний сервісний центр. Наприклад «Київський регіон».
В полі «Розташування»- в спливаючому списку вибираємо розташування сервісного центру. Наприклад «м Київ пр-т. Перемоги 63 »63».
В полі «Опис»- вказується назва сервісного центру. Наприклад «Відділення №3-1».
В полі «Послідовність чеків»в спливаючому списку необхідно вибрати послідовність чеків, яка буде використовуватися при реєстрації клієнтів в системі. Наприклад «Main Sequence- Основні послідовності»має діапазон від 1-9999.
В полі «Основний шаблон чеку»в ви спливаючому списку вибираємо шаблон чеку який буде використовуватися в цьому сервісному центрі.
В полі «Домен»слід вказати ім'я домену, в якому розташовані робочі місця операторів, і встановлені точкиреєстрації клієнтів.
Прапор «Активний»даний прапор вказує активність сервісного центру.
Заповнивши поля потрібно натиснути кнопку «Додати»або відмовитися від створення натиснувши кнопку «Скасування».
Panel
borderStyle
solid
title
Блок Зв’язки
Panel
borderStyle
solid
Section
Column
width
500px
Image Added
Column
Panel
borderStyle
solid
title
Сервісний центр
Блок Зв’язки Цей блок відповідає за зв'язок послуг, категорій, користувачів, послідовностей чеків, шаблонів чеків, до поточного сервісного центру. Розглянемо блок детальніше.