- Created by Danylo Kalchenko, last modified on May 29, 2024
You are viewing an old version of this page. View the current version.
Compare with Current View Page History
« Previous Version 57 Current »
Тут можна передивитись список усіх існуючих «Шаблони вікон», або створити нові
Щоб додати нові шаблони вікон до системи.
Натисніть кнопку
Створювати нові послуги, можуть тільки користувачі з правами Адміністратора Безпеки і Адміністратор.
Також тут можна редагувати () або видалити ()
Необхідно зайти на сайт адміністрування системи управління чергою → Ввести ім'я організації → Логін і Пароль для авторизації.
Свій рівень доступу можна побачити в правому верхньому куті, поруч з іконкою облікового запису.
Далі в меню, розгорнути вкладку «Об'єкти системи», і перейти на сторінку «Питання для анкетування».
Для додавання «Питання для анкетування» необхідно натиснути кнопку «Плюс» (), після відобразитися вікно заповнення
- Поле «Питання» - відображається тільки у вкладці полі необхідно ввести коротке, або повне
- Поле «Батьківська група» - група до якої прив'язане питання.
- Поле «За замовчуванням» - в полі необхідно ввести повне запитання, яке буде виводитись у анкетування клієнта з параметром «За замовчуванням».
- Поле «Російська назва» - в полі необхідно ввести повне запитання, яке буде виводитись у анкетування клієнта з параметром «російська мова».
- Поле «Українська назва» - в полі необхідно ввести повне запитання, яке буде виводитись у анкетування клієнта з параметром «українська мова».
- Поле «Англійська назва» - в полі необхідно повне запитання, яке буде виводитись у анкетування клієнта з параметром «англійська мова»
- Поле «Позиція в списку» - в полі необхідно ввести необхідну позицію або залишити за замовченням.
- Прапор «Активний» - прапор активності відповіді в рамках опитувань.
Заповнивши усі поля треба підтвердити створення натиснувши кнопку «Додати» або не створювати натиснувши кнопку «Відміна».
Також є можливість видалення груп. Видаляти послуги можна як групою так і одиночно.
Для питання можна також призначити картинку, яка буде відображатися в сценарії опитування на «точці доступу клієнта». Далі натискаємо кнопку «Огляд» відкриється вікно вибору зображення. Вибравши зображення (підтримуються формати jpeg, png) необхідно натиснути кнопку «Відкрити». Після чого картинка буде збережена для даної послуги.
В цьому блоку, можна створити будь-яку кількість відповідей на це питання
Тут можна передивитись список усіх існуючих «відповідей», або створити нові
Щоб додати нові відповіді до питання.
Натисніть кнопку
Створювати нові відповіді, можуть тільки користувачі з правами Адміністратора Безпеки, Адміністратор.
Також тут можна редагувати () або видалити ()
- Поле «Відповідь» - відображається тільки у вкладці, у поле необхідно ввести коротку, або повну відповідь.
- Поле «Наступне питання» - У випадаючому меню можна обрати наступне питання при виборі цієї відповіді
- Поле «Шаблон дії» - Шаблони створюються у Шаблони вікон
- Поле «За замовчуванням» - в полі необхідно ввести повну відповідь, яка буде виводитись у анкетування клієнта з параметром «За замовчуванням».
- Поле «Російська назва» - в полі необхідно ввести повну відповідь, яка буде виводитись у анкетування клієнта з параметром «російська мова».
- Поле «Українська назва» - в полі необхідно ввести повну відповідь, яка буде виводитись у анкетування клієнта з параметром «українська мова».
- Поле «Англійська назва» - в полі необхідно ввести повну відповідь, яка буде виводитись у анкетування клієнта з параметром «англійська мова»
- Поле «Позиція в списку» - в полі необхідно ввести цифру в полі.
- Прапор «Активний» - прапор активності відповіді в рамках опитувань.
Заповнивши усі поля треба підтвердити зміни натиснувши кнопку «Додати» або не створювати натиснувши кнопку «Відміна».
Також є можливість видалення груп. Видаляти послуги можна як групою так і одиночно.
Послідовність появи питань в анкеті, відбувається по розташуванні питань у вкладках. Для розуміння принципу переходів розглянемо кілька можливих варіантів, але для цього опишемо вище показану схему питання 1, 2 і 3 знаходяться на одному рівні, питання 2-1 і 2-2 знаходяться у другому рівні вкладення.
- Якщо у відповідях на питання не буде проводитися переадресація на інше питання, то послідовність питань, буде наступна 1 → 2 → 3.
- Якщо у відповіді 2 питання 1, буде переадресація на питання 2-1, і клієнт вибере дану відповідь, то послідовність питань, буде наступна 1 → 2-1 → 2-2.
- Якщо у відповіді 1 питання 2 буде переадресація на питання 2-1, і клієнт вибере його, то послідовність питань, буде наступна 1 → 2 → 2-1 → 2-2.
Виходячи із запропонованих варіантів видно, що якщо немає переадресації у відповідях, то послідовність питань в анкеті відбувається на одному рівні.
Банан: Синього кольору
Редагувати та видаляти «Питання та відповіді для анкетування», можуть тільки користувачі з правами Адміністратора Безпеки, Адміністратора. Свій рівень доступу можна побачити в правому верхньому куті, поруч з іконкою облікового запису.
Щоб редагувати чи видаляти плейлист. Необхідно зайти на сайт адміністрування системи управління чергою → Ввести ім'я організації → Логін і Пароль для авторизації.
Далі в меню, розгорнути вкладку «Питання для анкетування», і перейти на сторінку «Плейлистів».
Для редагування «Питання для анкетування», натиснути кнопку «Олівець»() після відобразитися анкета редагованого питання анкети. Для видаляння питання анкетування треба натиснути кнопку «Смітник»() після «Питання для анкетування» буде видалено.
Редагування відбувається за аналогією створення «Питання для анкетування» і включає в себе всі вище зазначенні опції.
- No labels