Додаток "Help Desk" створений для полегшення взаємодії з клієнтом, також є можливість слідкувати за ходом виконання запитів.
В цьому додатку є можливість перегляду документації - яка пов'язана з електронною чергою.
Для початку роботи необхідно перейти на офіційний сайт компанії Qlogic після цього виконати перехід до самого додатку "Help Desk".
Використовуючи логін і пароль який вам видав адміністратор, необхідно виконати вхід до особистого кабінету.
В особистому кабінеті існує можливість створювати різноманітні типи запитів, слідкувати за їх виконанням, переглядати вже виконані запити, документацію, вести пошук необхідної інформації.
Далі буде відкладений структурний опис і можливості особистого кабінету.
Існують два типи запитів, "Програмні" та запити пов'язані з "Обладнанням"
Обладнання - Запити пов'язані з обладнанням
Технічна підтримка
Для того щоб залишити запит, необхідно обрати один із розділів з яким пов'язаний