Створювати сервісний центр, можуть користувачі з правами безпеки адміністратора. |
Необхідно зайти на сайт адміністрування системи управління чергою → Ввести ім'я організації → Логін і Пароль для авторизації. Свій рівень доступу можна побачити в правому верхньому куті, поруч з іконкою облікового запису. |
Далі в меню, розгорнути вкладку «Організація», і перейти на сторінку Сервісний центр
Увага: кількість сервісних центрів, обмежена ключем ліцензії |
Для додавання нового сервісного центру слід натиснути кнопку «Додати», після з'явиться анкета створення нового сервісного центру.
Назва елементу | Опис елементу |
---|---|
Підрозділ | Спливаючому списку вибираємо підрозділ, до якого належить даний сервісний центр. Наприклад «Київський регіон |
Розташування | В спливаючому списку вибираємо розташування сервісного центру. Наприклад м Київ пр-т. Перемоги 63 |
Опис | Вказується назва сервісного центру. Наприклад Відділення №3-1 |
Послідовність чеків | В спливаючому списку необхідно вибрати послідовність чеків, яка буде використовуватися при реєстрації клієнтів в системі. Наприклад «Main Sequence- Основні послідовності» має діапазон від 1-9999. |
Основний шаблон чеку | В спливаючому списку вибираємо шаблон чеку який буде використовуватися в цьому сервісному центрі. |
Домен | Слід вказати ім'я домену, в якому розташовані робочі місця операторів, і встановлені точки реєстрації клієнтів. |
Прапор «Активний» | даний прапор вказує активність сервісного центру. |
Заповнивши поля потрібно натиснути кнопку «Додати» або відмовитися від створення натиснувши кнопку «Скасування» . |
Цей блок відповідає за зв'язок послуг, категорій, користувачів, послідовностей чеків, шаблонів чеків, до поточного сервісного центру. Розглянемо блок детальніше.
Створення та редагування послуг
У вікні можна зробити наступні дії, а також отримати інформацію.
Пріоритет - Призначити пріоритет обслуговування даної послуги в рамках сервісного центру .
УВАГА: для того що б даний пріоритет використовувався в системі необхідно у вкладці Налаштування → Сервісний центр → (вибрати необхідний сервісний центр), і в параметрах пріоритету операція пріоритету, виставити «використовувати пріоритети рівня сервісного центру. |
Послуга з високим значенням пріоритету буде оброблена раніше ніж послуга з меншим пріоритетом.
Інтервал попередньої реєстрації дозволяє встановлювати окремий інтервал для послуги, якщо параметр не встановлений - за замовчуванням працюють налаштування вказані в розділі Налаштування.
Якщо змінити цей параметр - то послуга матиме власний інтервал який не буде пов'язаний з глобальним інтервалом.
При встановлені параметру який відрізняеться від глобального, необхідно уважно налаштувати параметри в таких полях як - Кількість попередніх реєстрацій, Інтервал попередньої реєстрації, оскільки глобальні налаштування в розділі Налаштування не будуть більше впливати на відредаговану послугу. |
З'явиться вікно "Редагування розкладу"
У вікні вибирається «Період повторення» і згідно заданого періоду вказуються налаштування для даного розкладу, після конфігурації потрібно натиснути кнопку «Зберегти» або відмовитися, натиснувши кнопку «Відміна»
Також в полі "Налаштування лімітів" є можливість додати додаткові налаштування:
Кількість реєстрацій на день - обмежує глобальну кількість клієнтів на день через термінал реєстрації і попередній запис.
Якщо параметр не заданий - за замовчуванням кількість клієнтів необмежена.
Для активації цього параметру - необхідно в розділи Сервісний центр - налаштування в блоці Обмеження на реєстрацію звести прапорець "Обмеження клієнтів на день" і задати звичайне обмеження.
Кількість реєстрацій на інтервал часу для попередньої реєстрації - обмежує кількість людей на інтервал часу на конкретний день.
Якщо параметри не заданні - працюють налаштування за замовчуванням в розділі Налаштування попередньої реєстрації.
Інтервал часу для попередньої реєстрації - задає інтервал часу для попередньої реєстрації на конкретній день.
Якщо параметри не заданні - працюють налаштування за замовчуванням в розділі Налаштування попередньої реєстрації.
У вікні можна зробити наступні дії, а також отримати інформацію
У цьому розділі є можливість прив'язувати пакет послуг, до конкретної послуги.
При реєстрації послуги з пакетом, за відвідувачем буде закріплений весь список послуг з включеного списку.
В профілі послуг відображається список доступних профілів для обраного СЦ.
В лівій частині "Опис" оберіть профіль для редагування і галочками відмітьте необхідні послуги які будуть відображатися в обраному профілі і зніміть галочки для припинення відображення послуг у профілі.
Див опис Профілі послуг
В цьому меню можливо прив'язати конкретні групи клієнтів до сервісного центру, налаштувати пріоритет, послідовність чеків, шаблони чеків. "за аналогією зазначеною вище"
Для прив'язки «Категорії клієнтів» до сервісного центру, необхідно натиснути на напис «Категорії клієнтів», після з'явиться вікно з переліком категорій клієнтів в рамках організації.
УВАГА: для того що б пріоритет використовувався в системі необхідно у вкладці Налаштування → Сервісний центр → обрати необхідний сервісний центр |
В меню є можливість прив'язати – відв'язати користувачів.
У вікні можна зробити наступні дії, а також отримати інформацію.
Вибравши всі параметри, вікно прив'язки можна закрити натиснувши, «хрестик» або натиснувши кнопку «ESC».
В меню є можливість обрати послідовність чеків.
Для прив'язки «Послідовності чеків» до сервісного центру, необхідно натиснути на напис «Послідовності чеків», після з'явиться вікно з переліком послідовностей чеків в рамках організації.
УВАГА: до сервісного центру завжди повинна бути прив'язана хоча б одна послідовність чеків |
У вікні Локалізація можна виставити мову яка буде використовуватися на консолі реєстрації клієнтів.
Якщо вибрана мова «за замовчуванням» то, інші мови будуть не доступні, даний підхід використовується для сервісних центрів з однією мовою.
У випадаючому списку можна обрати один із варіантів вибору мови.
Перемикання локалізації в одній кнопці - якщо прапорець у зведеному стані, то кнопка вибору мови буде одна, і при натиснені на неї буде виконаний перехід на іншу мову по черзі.
«Параметри» в даному меню вказані налаштування сервісного центру, які були отримані при його створенні.
Для створення нового робочого місця в рамках сервісного центру необхідно натиснути кнопку «Додати» після чого з'явиться анкета створення нового робочого місця.
Поле «№»- задається номер робочого місця.Поле «Опис» - вводимо назву робочого місця.Поле «Автоматична авторизація» за замовчуванням не використовується.При виборі одного із пунктів авторизація проходить автоматично «необхідно провести вхід в систему з вказанням Імені і пароля»
Кнопка «Пуск» - кнопка отримання ИП адреси і хост-ім'я комп'ютера за яким закріплюється даний номер робочого місця.Поле «ИП-адреса» - ИП задається адреса комп'ютера, за яким закріплено робоче місце оператора, за умови того що для сервісного центру ідентифікація відбувається за ІП адресою.Поле «Ім'я хоста»- задається ім'я комп'ютера, за яким закріплено робоче місце оператора, за умови того що для сервісного центру ідентифікація відбувається по імені комп'ютера. Список «Устаткування»-.
Вказується наявність малого інформаційного табло за наявності
Номер обладнання.
Тип робочого місця «за замовчуванням програмне забезпечення»
Пульт оператора – використовується при наявності пульту оператора
Програмне забезпечення - використовує віртуальне робоче місце оператора «Клерк»
Ідентифікатор пульта – ця опція активна якщо в меню вище зазначений «пульт оператора» Необхідно вказати ідентифікатор пульта. «обов'язкова фізична наявність устаткування»
Список «Додатково»
В полі вводиться додаткова інформація про робоче місце.Виставляється параметр актив\не активне робоче місце за потребою.
По завершенні заповнення полів і вибору тих чи інших параметрів, необхідно натиснути кнопку «Додати», або «Відміна» Після додавання робочого місця, буде здійснено повернення, до списку робочих місць сервісного центру.Тепер до робочого місця можемо прив'язати об'єкти, такі як «Великі табло», «Послуги», «Категорію клієнтів», також задати розкладу робочого місця.
У разі якщо сервісний центр використовує велике табло «інформаційне», необхідно додати його і відредагувати. Для редагування існуючих «Олівець»
Щоб додати «Великих табло» до сервісного-центру, слід натиснути на напис «Сервісний центр»-«Редагувати-олівець» - «Великі табло» - Натиснути «+Додати» Для редагування існуючих «Олівець»
По завершенні налаштування в меню «додавання табло» ви автоматично перейдете до меню «редагування табло» в якому відбувається більш детальне налаштування.
Опис елементів.
«Відео об'єкти» При встановленні галочки, в меню з'явиться відповідні поля для налаштування
Таблиця викликів
Дозволяє створювати і конфігурувати інформаційну таблицю яка буде з'явиться на заданому табло.
Повідомлення виклику клієнта
Тут створюється шаблон повідомлення, яке виводиться на великий табло, у момент виклику оператором відвідувача. Можливо задати таки параметри
Параметри (0) – Номер чеку
(1) - Буква чеку
(2) – Номер робочого місця
(3) – Номер кабінету\поверху
(4) – Назва робочого місця
(5) – Додаткова інформація
Біжучий рядок
Можна задати текст який буде з'являтися у вигляді біжучого рядка
Відео
Маркер «Повноекранний режим» дозволяє виводити відео на повний екран, якщо цей маркер не ввімкнути відео буде транслюватися в межах заданих налаштуваннями.
Час переходу в повноекранний режим – дозволяє задати час по закінченні якого відео контент виведеться на весь екран, за умови що повноекранний режим був припинений виводом на екран спливаючих повідомлень або інше.
Дата час
Дозволяє задати час в межах 3 рядків у форматі
Більше
Маркер «Активний» показує чи активне табло на даний час, також з його допомогою можна переводити табло в необхідний режим.
По завершенні натисніть «Зберегти» для збереження або «Відміна» щоб повернутись в минуле меню
Основне
Можна задати номер обладнання і назву
Тип – використовується пристрій «ad_box для загальної інформації»
Робочі місця – є можливість прив'язати до табло робоче місце із вже створених, відмітивши необхідні галочками.
Напрямок - Напрямок розташування робочого місця відносно зони очікування клієнтів
Активний – Показує чи активне табло на даний момент
Аудіо супровід виклику
У спливаючому меню оберіть тип аудіо супроводу і послідовність відтворення.
Приклад
Звук «увага» - послідовність 1
Звернення клієнта - послідовність 2
Номер чека послідовність - 3
Можна задати назву для малого табло. Необхідно ввести Ім'я хоста та ІП адресу для ідентифікації і взаємодії з робочим місцем оператора.
Налаштування загального розкладу СЦ
В меню розклад є можливість створити новій розклад.Для видалення вже створених розкладів із списку, відмітьте необхідні прапорцями, після чого з'явиться кнопка «Видалити»
Для створення і редагування нового розкладу натисніть «Додати» або «Олівець»
Меню додавання розкладу
Приклад
При виборі «Щотижня» заявляться такі налаштування
«Вид інтервалу» – можна обрати робочий день, вихідний день.
«День тижня» – у спливаючому меню оберіть необхідний день
«Початок роботи» - Час
«Кінець роботи» -час
Якщо використовується необхідно виконати налаштування – Обрати шаблон чека для конкретного розкладу, задати умови друку вибравши їх у спливаючому меню, задати значення.
В даному меню є можливість налаштування розкладу для певної групи послуг і редагування їх стилю.
Розглянемо налаштування стилю за замовчуванням встановлений стиль «Default»
Для кожної групи послуг можна задати кількість кнопок які будуть зображатись на початковій сторінці.
В полі «інформація» задається необхідний текст який буде зображений на початковій сторінці над кнопками в верхній частині екрану, починаючи зліва.
По звершенні налаштування натисніть «Зберегти» або «Відміна» щоб повернутися до меню групи.
Налаштування розкладу відбувається за аналогією меню «Розклад» див тему вище ст51.а також дозволяє вмикати чи вимикати зображення кнопок послуг в заданий час.
В меню колір можна задати колір графіка.
Кольорове позначення – ця функція знаходиться в стані розробки і не використовуються.
В даному меню є можливість генерувати посилань «для браузерів» які необхідні для виводу зображення на точки доступу клієнта, табло, великі екрани та інше, в залежності від налаштувань виконаних при створенні і калібруванні сервісного центру і потреб.Для створення посилання виконайте необхідні налаштування в меню «генератор посилань» і натисніть «генерувати».
За замовчуванням - генерується посилання до точки доступу клієнта «панель реєстрації»Основний центр реєстрації – генерується посилання для інформаційного табло.
В даному блоці вказані головні налаштування сервісного центру, які були отримані при його створенні.Є можливість вказати домен сервісного центру який використовується для ідентифікації.Опція «Активний» дозволяє вмикати і вимикати серв-центр.
Після внесення зміни необхідно натиснути кнопку «Зберегти» , або кнопку «Відміна»