You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 10 Next »




Додаток "Help Desk" створений для полегшення взаємодії з клієнтом, також є можливість слідкувати за ходом виконання запитів.
В цьому додатку є можливість перегляду документації - яка пов'язана з електронною чергою.

Початок роботи

Для початку роботи необхідно перейти на офіційний сайт компанії Qlogic після цього виконати перехід до самого додатку  "Help Desk".
Використовуючи логін і пароль який вам видав адміністратор, необхідно виконати вхід до особистого кабінету.

Кабінет клієнта

В особистому кабінеті існує можливість створювати різноманітні типи запитів, слідкувати за їх виконанням, переглядати вже виконані запити,  документацію, вести пошук необхідної інформації.
Далі буде відкладений структурний опис і можливості особистого кабінету.

Види запитів

Існують два типи запитів, "Програмні" та запити пов'язані з "Обладнанням"

  • Програмні - Запити пов'язані з налаштуванням програмної частини електронної черги
    • Технічна підтримка
    • Адміністрування
    • Запропонувати нову функцію
    • Запропонувати покращеня
    • Повідомити про помилку
    • Ліцензування
    • Інше питання
  • Обладнання - Запити пов'язані з обладнанням
    • Технічна підтримка
    • Інше питання


Як залишити запит

Для того щоб залишити запит, необхідно обрати один із розділів, клацнути на ньому, після цього буде виконаний перехід до вікна опису.
У вікні опису  задати "назву запиту", викласти основне питання, за необхідності існує можливість прикріпити фото, документ, тощо.

Після заповнення необхідних полів необхідно натиснути "Створити" для збереження запиту і "Відміна" для того щоб відмінити створення запиту.

Максимальний розмір файлу який можна прив'язати до запиту становить 5mb.

Після створення запису буде виконаний перехід до вікна перегляду. В верхній-центральній частині буде назва запиту і його статус, також запиту буде присвоєний номер, наприклад "QSHD-63" у вікні присутні стандартні інструменти редагування.

Перегляд стану запитів

Для перегляду, в лівій верхній частині вікна необхідно натиснути "Запити" буде виконаний перехід до списку запитів, список відображаємих запитів залежить від налаштування фільтрів, існує можливість пошуку за ключовими словами.

Налаштування облікового запису

Для налаштування облікового запису, зміни пароля тощо - необхідно в правій-верхній частині екрану клацнути на  і обрати для налаштування "Профіль" або для завершення роботи і виходу із системи "Вихід"




  • No labels