Додаток "Help Desk" створений для полегшення взаємодії з клієнтом, також є можливість слідкувати за ходом виконання запитів.
В цьому додатку є можливість перегляду документації - яка пов'язана з електронною чергою.
Початок роботи
Для початку роботи необхідно перейти на офіційний сайт компанії Qlogic після цього виконати перехід до самого додатку "Help Desk".
Використовуючи логін і пароль який вам видав адміністратор, необхідно виконати вхід до особистого кабінету.


Кабінет клієнта
В особистому кабінеті існує можливість створювати різноманітні типи запитів, слідкувати за їх виконанням, переглядати вже виконані запити, документацію, вести пошук необхідної інформації.
Далі буде відкладений структурний опис і можливості особистого кабінету.
Види запитів
Існують два типи запитів, "Програмні" та запити пов'язані з "Обладнанням"
- Програмні - Запити пов'язані з налаштуванням програмної частини електронної черги
- Технічна підтримка
- Адміністрування
- Запропонувати нову функцію
- Запропонувати покращеня
- Повідомити про помилку
- Ліцензування
- Інше питання
Як залишити запит
Для того щоб залишити запит, необхідно обрати один із розділів, клацнути на ньому, після цього буде виконаний перехід до вікна опису.
У вікні опису задати "назву запиту", викласти основне питання, за необхідності існує можливість прикріпити фото, документ, тощо.
Після заповнення необхідних полів необхідно натиснути "Створити" для збереження запиту і "Відміна" для того щоб відмінити створення запиту.

Після створення запису буде виконаний перехід до вікна перегляду. В верхній-центральній частині буде назва запиту і його статус, також запиту буде присвоєний номер, наприклад "QSHD-63" у вікні присутні стандартні інструменти редагування.

Перегляд стану запитів
Для перегляду, в лівій верхній частині вікна необхідно натиснути "Запити" буде виконаний перехід до списку запитів, список відображаємих запитів залежить від налаштування фільтрів, існує можливість пошуку за ключовими словами.
Налаштування облікового запису