Додаток "Help Desk" створений для полегшення взаємодії з клієнтом, також є можливість слідкувати за ходом виконання запитів. В цьому додатку є можливість перегляду документації - яка пов'язана з електронною чергою.
Початок роботи
Для початку роботи необхідно перейти на офіційний сайт компанії Qlogic після цього виконати перехід до самого додатку "Help Desk". Використовуючи логін і пароль який вам видав адміністратор, необхідно виконати вхід до особистого кабінету.
Кабінет клієнта
В особистому кабінеті існує можливість створювати різноманітні типи запитів, слідкувати за їх виконанням, переглядати вже виконані запити, документацію, вести пошук необхідної інформації. Далі буде відкладений структурний опис і можливості особистого кабінету.
Види запитів
Існують два типи запитів, "Програмні" та запити пов'язані з "Обладнанням"
Програмні - Запити пов'язані з налаштуванням програмної частини електронної черги
Технічна підтримка
Адміністрування
Запропонувати нову функцію
Запропонувати покращеня
Повідомити про помилку
Ліцензування
Інше питання
Обладнання - Запити пов'язані з обладнанням
Технічна підтримка
Інше питання
Як залишити запит
Для того щоб залишити запит, необхідно обрати один із розділів, клацнути на ньому, після цього буде виконаний перехід до вікна опису. У вікні опису задати "назву запиту", викласти основне питання, за необхідності існує можливість прикріпити фото, документ, тощо.
Після заповнення необхідних полів необхідно натиснути "Створити" для збереження запиту і "Відміна" для того щоб відмінити створення запиту.
Максимальний розмір файлу який можна прив'язати до запиту становить 5mb.
Після створення запису буде виконаний перехід до вікна перегляду. В верхній-центральній частині буде назва запиту і його статус, також запиту буде присвоєний номер, наприклад "QSHD-63" у вікні присутні стандартні інструменти редагування.
Перегляд стану запитів
Для перегляду в лівій верхній частині вікна необхідно натиснути "Запити" буде виконаний перехід до списку запитів