You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 4 Next »


Додаток "Help Desk" створений полегшення взаємодії з клієнтом, також є можливість слідкувати за ходом виконання поставлених клієнтом задач.
В цьому додатку є можливість перегляду документації - яка пов'язана з електронною чергою і не тільки.

Початок роботи

Для початку роботи необхідно перейти на офіційний сайт компанії Qlogic після цього виконати перехід до самого додатку  "Help Desk" використовуючи логін і пароль який вам видасть адміністратор, необхідно виконати вхід до особистого кабінету.

Кабінет клієнта

В особистому кабінеті існує можливість створювати різноманітні типи запитів, слідкувати за їх виконанням, переглядати документацію і вести пошук необхідної інформації пов'язаної в електронною чергою.
Далі буде відкладений структурний опис і можливості особистого кабінету.

  • Види запитів
  • Як залишити запит
  • Перегляд стану запитів
  • Робота з документацією 
  • Налаштування облікового запису



  • No labels