Skip to end of metadata
Go to start of metadata

В даному меню є можливість зареєструвати клієнта в ручному режимі, також є список з вже створеними попередніми реєстраціями по датам, при натисненні на дату у спливаючому списку зобразяться всі послуги зареєстровані на цей день, їх час і додаткова інформація, натиснувши на олівець навпроти необхідної послуги з'явиться можливість її редагувати.

Створення запису попередньої реєстрації

Для створення нової попередньої реєстрації натисніть кнопку «+Додати» з'явиться меню з налаштуваннями, по завершенні налаштування натисніть «Додати» послуга буде додана в список «попередніх реєстрацій» і з'явиться зображення з номером чека і можливістю його роздрукувати. 




Необхідні поля для заповнення

Послуга – оберіть послугу за якою буде виконана попередня реєстрація.
Дата – Поле стане активним після того як обрали послугу. У спливаючому списку є можливість обрати день коли послуга активна в залежності від налаштування розкладу в «Організація –Сервісний центр»Інтервал часу – спливаючий список стає активним після того як задали дату.
Можна обрати час коли буде проведене обслуговування клієнта «Чек»

Якщо після вибору послуги в спиваючому списку доступних дат порожньо - то на всі доступні дати вже проведена реєстрація. Дивись Налаштування


Кнопка «Код підтвердження» буде активна якщо в меню «Предреєстрація»-«Налаштування» ввімкнена можливість підтвердження реєстрації. Код підтвердження унікальної реєстрації. 

Редагування Запису попередньої Реєстрації

Оберіть Підрозділ, СЦ і дату за якою закріплена реєстрація, у випадаючого списку натисніть "Олівець" редагувати для обраної послуги, редагування проходить за аналогіею зі створенням по завершенні натисніть "Зберегти" або "Відміна"

Видалення  Запису попередньої Реєстрації

Оберіть Підрозділ, СЦ і дату за якою закріплена реєстрація, у випадаючого списку натисніть "Сміття" видалити.