You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 2 Next »


Додавання

Необхідно зайти на сайт адміністрування системи управління чергою → Ввести ім'я організації → Логін і Пароль для авторизації. Свій рівень доступу можна побачити в правому верхньому куті, поруч з іконкою облікового запису. 

Далі в меню, розгорнути вкладку «Об'єкти системи», і перейти на сторінку «Питання для анкетування».

Для додавання «Питання для анкетування» необхідно натиснути кнопку «Плюс» (), після відобразитися вікно заповнення

Work in progress

QMOT-12 - Getting issue details... STATUS

Створення нового «Шаблону вікон»

 

Блок
  • Work in progress


Блок



Редагування та видалення «Шаблону вікон»

Редагувати та видаляти Профілі послуг, можуть тільки користувачі з правами адміністратора безпеки і адміністратора. Свій рівень доступу можна побачити в правому верхньому куті, поруч з іконкою облікового запису. 

Необхідно зайти на сайт адміністрування системи управління чергою → Ввести ім'я організації → Логін і Пароль для авторизації.

Далі в меню, розгорнути вкладку «Об'єкти Системи», і перейти на «Шаблону вікон».

Для редагування та видалення «Нумерація чеків» необхідно, в полі «Пошук» вказати назву або ID та натиснути кнопку «пошук», далі натиснути кнопку «Олівець» () для редагування. Для видаляння «Нумерації чеків» натиснути кнопку «Смітник» () Якщо послідовність використовується в налаштуваннях сервісного центру (Категорії клієнта і / або Послуги) або потрапила в статистичні дані, то таку послідовність видалити неможливо

Редагування відбувається за аналогією створення нумерації чеків і включає в себе всі вище зазначенні опції. 



  • No labels