Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Expand
titleДодавання сервісного центру
Panel
borderStylesolid
titleДодавання сервісного центру
Section
Column

Column
Info
titleДодавання Сервісного Центру

З випадаючого меню оберіть Підрозділ. Як створити підрозділ.

Оберіть Розташування. Як створити Розташування.

Поле «Опис» - в полі необхідно ввести назву Сервісного центру.

Оберіть Послідовність Чеків. Як створити Послідовність чеків.

Основний шаблон чеку. Як створити шаблон чеку

Домен - формату "qlogic.local"

Прапор активності сервісного центру «Активний» якщо прапор переведений в стан вимкнено, то сервісний центр переходить в стан не активною

Додаткова інформація про сервісний центр. Дані поля заповнювати не обов'язково. Заповнивши всі поля необхідно натиснути кнопку «Додати» якщо хочете відмовитися від створення сервісного, то необхідно натиснути кнопку «Відміна»

Expand
titleВидалення сервісного центру
Panel
borderStylesolid
titleВидалення сервісного центру

Info
Note

Видаляти облікові записи, можуть тільки користувачі з правами адміністратора безпеки і адміністратора. Свій рівень доступу можна побачити в правому верхньому куті, поруч з іконкою облікового запису. 

Необхідно зайти на сайт адміністрування системи управління чергою → Ввести ім'я організації → Логін і Пароль для авторизації.

Далі в меню, розгорнути вкладку «Адміністрування», і перейти на сторінку Створення сервісного центру.

Для редагування облікового запису необхідно, в полі «Пошук» вказати ID, Логін, . Для видаляння облікового запису натиснути кнопку «Смітник»() після анкета буде видалена.

Редагування відбувається за аналогією створення облікового запису і включає в себе всі вище зазначенні опції.