Versions Compared
Key
- This line was added.
- This line was removed.
- Formatting was changed.
Підключення до віртуального робочого місця
Якщо були виконані всі умови зазначені в розділі «Підключення та авторизація в системі»
При натисканні на меню «Модуль Оператора» відбувається перехід до вікна оператора з можливістю обрати робоче місце і запам'ятати вибір
Ця програма, призначена для виклику клієнтів з черги, реєстрації часу надання послуг, а також виконувати операції з управління послугами.
Для переходу в даний пункт необхідно клацнути по пункту «Модуль оператора»
Мінімальні системні вимоги
• Потрібен: доступ до сервера електронної черги
• ОС: Windows: XP (SP3), 7 (SP1), 8,10, Linux подібна система (Ubuntu, Debian, openSUSE, Gento).
• Браузер: Internet Explorer 9 і вище, Google Chrome версії 36 і вище, Mozilla Firefox версії 26 і вище, Opera версії 26 і вище
• Пристрої введення: клавіатура і миша.
Віртуальне робоче місце
Ваша роль в електронній черзі може мати більше можливостей і автоматичного старту може не відбутися, для запуску модуля оператора необхідно перейти в розділ програми та натиснути на посилання "Модуль оператора»
Якщо обліковий запис зареєстрований за декількома сервісними центрами, то при підключенні з'явиться повідомлення з пропозицією обрати необхідний у спливаючому списку.
Також через особливості Вашої мережі або обмежень, система не зможе про ідентифікувати ваше робоче місце, з'явиться діалог з пропозицією вибрати робоче місце, а також запам'ятати вибір.
Стан, структурні блоки і кнопки
Програма має такі стани:
•Простій
•Виклик оператора
•Обслуговування клієнта
•Перерва
•Вихід з системи
Інформація про робоче місце і стан черги
Робоче місце - Назва (опис) робочого місця ПІБ - Прізвище ім'я по батькові оператора | |
Клієнтів у черзі - кількість клієнтів (чеків), яких може обслужити поточний оператор Кількість сервісів - кількість послуг які може обслужити оператор. Кількість послуг і клієнтів можуть різнитися Особисто до Вас - кількість клієнтів (чеків) з особистою реєстрацією до оператора. |
Інформація про чек
Номер чека- номер викликаного чека, може бути, як арифметичний, так і з літер та цифр
Клієнт очікував - час очікування клієнта від моменту реєстрації до виклику. |
Опис кнопок
Кнопки | Опис кнопок | Кнопки | Опис кнопок |
Кнопка виклику клієнта з черги | Кнопка відкладання надання послуги на час з поверненням в чергу. | ||
Кнопка реєстрації нового клієнта на робочому місці | Кнопка пере направлення клієнта на інше робоче місце | ||
Кнопка відкладання надання послуги в персональний ящик. | Кнопка пере направлення клієнта до оператора. | ||
Кнопка перерва | Кнопка додавання додаткової послуги для поточного клієнта. | ||
Кнопка повторного виклику | Кнопка зміни послуги, для клієнта | ||
Кнопка видалення клієнта з черги | Кнопка видалення послуги для клієнта. | ||
Кнопка завершення обслуговування | Кнопка виходу з програми. | ||
Кнопка редагування інформації про користувача |
|
|
При натисненні на кнопку "Реєстрація кліента на робочому місці буде виконнаний перехід до меню в якому можна буде вказати таки параметри.
Список послуг - обрати послугу
Список категорій клієнтів - можливість обрати категорію клієнта "якщо використовуеться"
Вибрати потрібну мову - вибрати мову
В полі "Інформація про клієнта можна заповнити такі поля:
- Ім'я клієнта
- телефон
- Номер документу
- Додаткова інформація
По завершені реєстрації натисніть "Ок" для початку обробки або "Відміна" для скасування реєстрації.
Інформації про послуги і клієнта
Поточна послуга - назва обслуговується / спричиненої послуги. | |
| Категорія клієнта - категорія клієнта, яка виставляється при реєстрації клієнта. Ім'я клієнта - ПІБ клієнта. Інформація про клієнта - Додатковий опис про клієнта. Телефон - контактний номер телефону клієнта. Email - контактний email клієнта. |
Table of Contents |
---|