Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.


Підключення до віртуального робочого місця 

Якщо були виконані всі умови зазначені в розділі «Підключення та авторизація в системі» 
При натисканні на меню «Модуль Оператора» відбувається перехід до вікна оператора з можливістю обрати робоче місце і запам'ятати вибір
Ця програма, призначена для виклику клієнтів з черги, реєстрації часу надання послуг, а також виконувати операції з управління послугами.
Для переходу в даний пункт необхідно клацнути по пункту «Модуль оператора»

Мінімальні системні вимоги

• Потрібен: доступ до сервера електронної черги
• ОС: Windows: XP (SP3), 7 (SP1), 8,10, Linux подібна система (Ubuntu, Debian, openSUSE, Gento).
• Браузер: Internet Explorer 9 і вище, Google Chrome версії 36 і вище, Mozilla Firefox версії 26 і вище, Opera версії 26 і вище
• Пристрої введення: клавіатура і миша.


Віртуальне робоче місце


Ваша роль в електронній черзі може мати більше можливостей і автоматичного старту може не відбутися, для запуску модуля оператора необхідно перейти в розділ програми та натиснути на посилання "Модуль оператора»
Якщо обліковий запис зареєстрований за декількома сервісними центрами, то при підключенні з'явиться повідомлення з пропозицією обрати необхідний у спливаючому списку.
Також через особливості Вашої мережі або обмежень, система не зможе про ідентифікувати ваше робоче місце, з'явиться діалог з пропозицією вибрати робоче місце, а також запам'ятати вибір.


Стан, структурні блоки і кнопки

Програма має такі стани:
•Простій
•Виклик оператора
•Обслуговування клієнта
•Перерва
•Вихід з системи

Інформація про робоче місце і стан черги


 

Робоче місце - Назва (опис) робочого місця

ПІБ - Прізвище ім'я по батькові оператора

 

 

Клієнтів у черзі - кількість клієнтів (чеків), яких може обслужити поточний оператор

Кількість сервісів - кількість послуг які може обслужити оператор. Кількість послуг і клієнтів можуть різнитися

Особисто до Вас - кількість клієнтів (чеків) з особистою реєстрацією до оператора.


Інформація про чек

Номер чека- номер викликаного чека, може бути, як арифметичний, так і з літер та цифр

 

Клієнт очікував - час очікування клієнта від моменту реєстрації до виклику.



Опис кнопок

Кнопки

Опис кнопок

Кнопки

Опис кнопок

Кнопка виклику клієнта з черги

Кнопка відкладання надання послуги на час з поверненням в чергу.

Кнопка реєстрації нового клієнта на робочому місці

Кнопка пере направлення клієнта на інше робоче місце

Кнопка відкладання надання послуги в персональний ящик.

Кнопка пере направлення клієнта до оператора.

Кнопка перерва

Кнопка додавання додаткової послуги для поточного клієнта.

Кнопка повторного виклику

Кнопка зміни послуги, для клієнта

Кнопка видалення клієнта з черги

Кнопка видалення послуги для клієнта.

Кнопка завершення обслуговування

Кнопка виходу з програми.

Кнопка редагування інформації про користувача

 

 

При натисненні на кнопку "Реєстрація кліента на робочому місці буде виконнаний перехід до меню в якому можна буде вказати таки параметри.

Список послуг - обрати послугу
Список категорій клієнтів - можливість обрати категорію клієнта "якщо використовуеться"
Вибрати потрібну мову - вибрати мову

В полі "Інформація про клієнта можна заповнити такі поля:

  • Ім'я клієнта
  • телефон
  • Email
  • Номер документу
  • Додаткова інформація


По завершені реєстрації натисніть "Ок" для початку обробки або "Відміна" для скасування реєстрації.


Інформації про послуги і клієнта

Поточна послуга - назва обслуговується / спричиненої послуги.

 

 

 

 

Категорія клієнта - категорія клієнта, яка виставляється при реєстрації клієнта.

Ім'я клієнта - ПІБ клієнта.

Інформація про клієнта - Додатковий опис про клієнта.

Телефон - контактний номер телефону клієнта.

Email - контактний email клієнта.




Назад

Table of Contents