Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.



Warning

Створювати сервісний центр, можуть користувачі з правами безпеки адміністратора.


Note

Необхідно зайти на сайт адміністрування системи управління чергою → Ввести ім'я організації → Логін і Пароль для авторизації. Свій рівень доступу можна побачити в правому верхньому куті, поруч з іконкою облікового запису.

 Далі в меню, розгорнути вкладку «Організація», і перейти на сторінку Сервісний центр


Note
Увага: кількість сервісних центрів, обмежена ключем ліцензії


Image Modified

Створення нового Сервісного центру

Для додавання нового сервісного центру слід натиснути кнопку «Додати», після з'явиться анкета створення нового сервісного центру.
Image Modified

Назва елементуОпис елементу
ПідрозділСпливаючому списку вибираємо підрозділ, до якого належить даний сервісний центр. Наприклад «Київський регіон
Розташування В спливаючому списку вибираємо розташування сервісного центру. Наприклад м Київ пр-т. Перемоги 63
ОписВказується назва сервісного центру. Наприклад Відділення №3-1
Послідовність чеківВ спливаючому списку необхідно вибрати послідовність чеків, яка буде використовуватися при реєстрації клієнтів в системі. Наприклад «Main Sequence- Основні послідовності» має діапазон від 1-9999.
Основний шаблон чекуВ спливаючому списку вибираємо шаблон чеку який буде використовуватися в цьому сервісному центрі.
ДоменСлід вказати ім'я домену, в якому розташовані робочі місця операторів, і встановлені точки реєстрації клієнтів.
Прапор «Активний»даний прапор вказує активність сервісного центру.



Note
Заповнивши поля потрібно натиснути кнопку «Додати» або відмовитися від створення натиснувши кнопку «Скасування» .

Редагуванні сервісного центру.

Image Modified

Зв'язки

Цей блок відповідає за зв'язок послуг, категорій, користувачів, послідовностей чеків, шаблонів чеків, до поточного сервісного центру. Розглянемо блок детальніше.

Послуги

Створення та редагування послуг

У вікні можна зробити наступні дії, а також отримати інформацію.
Image Modified

Пріоритет - Призначити пріоритет обслуговування даної послуги в рамках сервісного центру .

Warning
УВАГА: для того що б даний пріоритет використовувався в системі необхідно у вкладці Налаштування → Сервісний центр → (вибрати необхідний сервісний центр), і в параметрах пріоритету операція пріоритету, виставити «використовувати пріоритети рівня сервісного центру.

Послуга з високим значенням пріоритету буде оброблена раніше ніж послуга з меншим пріоритетом.

  • Послідовність - Призначити певну послідовність чеків, для тієї чи іншої операції. У спливаючому списку вибрати послідовність чеків, доступних в рамках поточного сервісного центру.
  • Попередня реєстрація - Встановити ознаки доступності операції для попередньої реєстрації.
  • Інформаційні включення додаткової інформації за послугою
  • Додатково в полі вказується ключ локалізації, значення якого несе інформацію про послугу.
  • Відображення послуг - Доступно три режими
    • Усюди - відображається на точці реєстрації і на робочому місці оператора
    • Внутрішня - послуга доступна лише у операторів
    • Відображається лише на точці реєстрації
  • Види реєстрації
    • Глобальна реєстрація - відбувається згідно з правилами настройки сервісного центру
    • До співробітника - після вибору послуги відобразиться вікно вибору. співробітника до якого буде проведена особистісна реєстрація.
    • До Активного аналогія вгору «відображаються тільки ті оператори які можуть надати дану операцію»
    • Без особистої реєстрація не включає в себе налаштування сервісного центру
  • Ліміт в полі вказано ліміт на день, параметр 0 за замовчуванням вважається безлімітним.
    Anchor
    Розклад послуги для СЦ
    Розклад послуги для СЦ
  • Кількість попередніх реєстрацій дозволяє встановити ознака доступності операції для попередньої реєстрації.
  • Розклад - Призначити розклад для операції в рамках сервісного центру. Для цього слід навпроти послуги натиснути на кнопку календаря, з'явиться вікно з налаштуванням розкладу для послуги. Щоб додати розкладу необхідно натиснути кнопку «Додати»


Image Modified


З'явиться вікно "Редагування розкладу"


Image Modified
У вікні вибирається «Період повторення» і згідно заданого періоду вказуються налаштування для даного розкладу, після конфігурації потрібно натиснути кнопку «Зберегти» або відмовитися, натиснувши кнопку «Відміна»

Конфігурація Послуги

У вікні можна зробити наступні дії, а також отримати інформацію


  • Шаблон чека – дозволяє обрати шаблон із списку створених шаблонів.
  • Шаблон дії - дозволяє структурувати послідовність кроків зображується у вигляді сторінок. Дывись Шаблони віконImage Modified
  • Наступна послуга - в полі вказується подальша послуга яка буде зареєстрована за клієнтом після надання поточної «в даному полі не може бути обрана послуга для якої виконується конфігурація»
    • Ознака повернення «дання опція активна тільки при обранні наступної послуги» при використанні даної опції і надання подальшої послуги відбувається повернення відвідувача до оператора який надавав попередню послугу.
  • Час відстрочки - в даному полі вказується час надання наступної послуги

Пакетні послуги

У цьому розділі є можливість прив'язувати пакет послуг, до конкретної послуги.
При реєстрації послуги з пакетом, за відвідувачем буде закріплений весь список послуг з включеного списку.
Image Modified


Image Modified

Профілі послуг

Image Modified

В профілі послуг відображається список доступних профілів для обраного СЦ.
В лівій частині "Опис" оберіть профіль для редагування і галочками відмітьте необхідні послуги які будуть відображатися в обраному профілі і зніміть галочки для припинення відображення послуг у профілі.

Див опис Профілі послуг

Категорія клієнтів

В цьому меню можливо прив'язати конкретні групи клієнтів до сервісного центру, налаштувати пріоритет, послідовність чеків, шаблони чеків. "за аналогією зазначеною вище"
Для прив'язки «Категорії клієнтів» до сервісного центру, необхідно натиснути на напис «Категорії клієнтів», після з'явиться вікно з переліком категорій клієнтів в рамках організації.

Image Modified

  • Пріоритет - призначити пріоритет обслуговування категорії клієнта в рамках сервісного центру і в параметрах пріоритету категорія клієнта виставити «використовувати пріоритети рівня сервісного центру ...»). Клієнт з високим значенням пріоритету буде обслужений раніше ніж клієнт з меншим пріоритетом.
  • Послідовність чеків - призначити певну послідовність чеків для тієї чи іншої категорії клієнта. У спливаючому списку вибрати послідовність чеків, доступних в рамках поточного сервісного центру.
  • Прив'язати категорію клієнта до сервісного центру для це потрібно навпаки обраної категорії встановити прапори.
  • Також в таблиці зображений статус активності категорії клієнта.
  • Після завершення налаштування, навпаки обраних категорій клієнтів будуть встановлені прапори.Тепер вікно прив'язки можна закрити натиснувши, «хрестик», або натиснувши кнопку «ESC».
Warning

УВАГА: для того що б пріоритет використовувався в системі необхідно у вкладці Налаштування → Сервісний центр → обрати необхідний сервісний центр

Пріоритизація

Користувачі

Створення облікового запису

В меню є можливість прив'язати – відв'язати користувачів.
У вікні можна зробити наступні дії, а також отримати інформацію.

  • Прив'язати користувачів до сервісного центру - необхідно напроти обраного користувача встановити прапорець
  • Логін користувача «Логін»
  • Роль користувача в системі «Посада»
  • Також в таблиці зображений статус активності користувача.

Вибравши всі параметри, вікно прив'язки можна закрити натиснувши, «хрестик» або натиснувши кнопку «ESC».


Послідовність чеків

В меню є можливість обрати послідовність чеків.
Для прив'язки «Послідовності чеків» до сервісного центру, необхідно натиснути на напис «Послідовності чеків», після з'явиться вікно з переліком послідовностей чеків в рамках організації.

Warning
УВАГА: до сервісного центру завжди повинна бути прив'язана хоча б одна послідовність чеків


Image Modified

Локалізація

Локалізація - створення

У вікні Локалізація можна виставити мову яка буде використовуватися на консолі реєстрації клієнтів.

Якщо вибрана мова «за замовчуванням» то, інші мови будуть не доступні, даний підхід використовується для сервісних центрів з однією мовою.

У випадаючому списку  можна обрати один із варіантів вибору мови.

  • На сортовій сторінці - Вибір мови відбувається тільки на сортовій сторінці.
  • На сторінці переходу - Вибір мови можливий при на кожній сторінці меню.
  • На сортовій і на наступних - Включає обидва вищезазначені пункти.

Image Modified

Перемикання локалізації в одній кнопці - якщо прапорець у зведеному стані, то кнопка вибору мови буде одна, і при натиснені на неї буде виконаний перехід на іншу мову по черзі.

Image Modified

Параметри

«Параметри» в даному меню вказані налаштування сервісного центру, які були отримані при його створенні.

Image Modified

Робочі місця

Для створення нового робочого місця в рамках сервісного центру необхідно натиснути кнопку «Додати» після чого з'явиться анкета створення нового робочого місця.
Image Modified



Поле «№»- задається номер робочого місця.Поле «Опис» - вводимо назву робочого місця.Поле «Автоматична авторизація» за замовчуванням не використовується.При виборі одного із пунктів авторизація проходить автоматично «необхідно провести вхід в систему з вказанням Імені і пароля»
Image Modified
Кнопка «Пуск» - кнопка отримання ИП адреси і хост-ім'я комп'ютера за яким закріплюється даний номер робочого місця.Поле «ИП-адреса» - ИП задається адреса комп'ютера, за яким закріплено робоче місце оператора, за умови того що для сервісного центру ідентифікація відбувається за ІП адресою.Поле «Ім'я хоста»- задається ім'я комп'ютера, за яким закріплено робоче місце оператора, за умови того що для сервісного центру ідентифікація відбувається по імені комп'ютера. Список «Устаткування»-.
Вказується наявність малого інформаційного табло за наявності
Номер обладнання. 

Тип робочого місця «за замовчуванням програмне забезпечення» 
Пульт оператора – використовується при наявності пульту оператора
Програмне забезпечення - використовує віртуальне робоче місце оператора «Клерк»


Ідентифікатор пульта – ця опція активна якщо в меню вище зазначений «пульт оператора» Необхідно вказати ідентифікатор пульта. «обов'язкова фізична наявність устаткування»

Список «Додатково»
В полі вводиться додаткова інформація про робоче місце.Виставляється параметр актив\не активне робоче місце за потребою.
По завершенні заповнення полів і вибору тих чи інших параметрів, необхідно натиснути кнопку «Додати», або «Відміна» Після додавання робочого місця, буде здійснено повернення, до списку робочих місць сервісного центру.Тепер до робочого місця можемо прив'язати об'єкти, такі як «Великі табло», «Послуги», «Категорію клієнтів», також задати розкладу робочого місця.

Великі табло

Image Modified
У разі якщо сервісний центр використовує велике табло «інформаційне», необхідно додати його і відредагувати. Для редагування існуючих «Олівець»
Щоб додати «Великих табло» до сервісного-центру, слід натиснути на напис «Сервісний центр»-«Редагувати-олівець» - «Великі табло» - Натиснути «+Додати» Для редагування існуючих «Олівець»
По завершенні налаштування в меню «додавання табло» ви автоматично перейдете до меню «редагування табло» в якому відбувається більш детальне налаштування.
Опис елементів.
Image Modified
«Відео об'єкти» При встановленні галочки, в меню з'явиться відповідні поля для налаштування
Image Modified


Таблиця викликів

Дозволяє створювати і конфігурувати інформаційну таблицю яка буде з'явиться на заданому табло.
Image Modified

Повідомлення виклику клієнта

Тут створюється шаблон повідомлення, яке виводиться на великий табло, у момент виклику оператором відвідувача. Можливо задати таки параметри
Image Modified
Параметри (0) – Номер чеку
(1) - Буква чеку
(2) – Номер робочого місця
(3) – Номер кабінету\поверху
(4) – Назва робочого місця
(5) – Додаткова інформація


Біжучий рядок

Можна задати текст який буде з'являтися у вигляді біжучого рядка

Image Modified


Відео
Image Modified
Маркер «Повноекранний режим» дозволяє виводити відео на повний екран, якщо цей маркер не ввімкнути відео буде транслюватися в межах заданих налаштуваннями.
Час переходу в повноекранний режим – дозволяє задати час по закінченні якого відео контент виведеться на весь екран, за умови що повноекранний режим був припинений виводом на екран спливаючих повідомлень або інше.

Дата час
Image Modified
Дозволяє задати час в межах 3 рядків у форматі

  • 'Yyyy': 4 цифрове зображення року (наприклад, 1 => 0001 2015 => 2015)
  • 'Yy': 2 цифрове зображення (наприклад, 2001. => 01 2010 => 10)
  • 'Y': 1 цифрове зображення (наприклад, 1 => 1, 199 => 199)
  • 'MMMM': місяць в році (січень-грудень)
  • 'MMM': місяць в році (січень-дек)
  • 'MM': місяць в році (01-12)
  • 'M': місяць в році (1-12)
  • 'Dd': день місяця (01-31)
  • 'D': день місяця (1-31)
  • 'EEEE': день тижня (понеділок-неділя)
  • 'EEE': день тижня (пн-нд)
  • 'HH': годину (00-23)
  • 'H': годину (0-23)
  • 'Hh': годину в AM / PM (01-12)
  • 'H': годину в AM / PM (1-12)
  • 'Mm': хвилини (00-59)
  • 'M': хвилини (0-59)
  • 'Ss': секунди (00-59)
  • 'S': секунди (0-59)
  • 'Sss': Мілі секунди (000-999)
  • 'A': AM / PM маркер
  • 'Z': 4 значне уявлення зміщення часового поясу (-1200 - +1200)
  • 'Ww': тиждень року (00-53)
  • 'W': тиждень року (0-53)


Більше
Маркер «Активний» показує чи активне табло на даний час, також з його допомогою можна переводити табло в необхідний режим.
По завершенні натисніть «Зберегти» для збереження або «Відміна» щоб повернутись в минуле меню
Image Modified
Основне
Image Modified
Можна задати номер обладнання і назву
Тип – використовується пристрій «ad_box для загальної інформації»
Робочі місця – є можливість прив'язати до табло робоче місце із вже створених, відмітивши необхідні галочками.
Напрямок - Напрямок розташування робочого місця відносно зони очікування клієнтів
Активний – Показує чи активне табло на даний момент
Image Modified

Аудіо супровід виклику
Image Modified
У спливаючому меню оберіть тип аудіо супроводу і послідовність відтворення.
Приклад

Image Modified
Звук «увага» - послідовність 1
Звернення клієнта - послідовність 2
Номер чека послідовність - 3

Малі Табло

Image Modified


Можна задати назву для малого табло. Необхідно ввести Ім'я хоста та ІП адресу для ідентифікації і взаємодії з робочим місцем оператора.

Розклад 

Налаштування загального розкладу СЦ

Розклад послуги в СЦ

 

В меню розклад є можливість створити новій розклад.Для видалення вже створених розкладів із списку, відмітьте необхідні прапорцями, після чого з'явиться кнопка «Видалити»

Image Modified
Для створення і редагування нового розкладу натисніть «Додати» або «Олівець»
Меню додавання розкладу
Image Modified

  • Період повторення
    • Для кожного періоду повторення зображається свій блок налаштувань.

Приклад
При виборі «Щотижня» заявляться такі налаштування
«Вид інтервалу» – можна обрати робочий день, вихідний день.
«День тижня» – у спливаючому меню оберіть необхідний день
«Початок роботи» - Час
«Кінець роботи» -час

  • Налаштування роботи
    • Налаштування залежать від «дня тижня» є можливість обрати конфігурацію за такими параметрами.
      • «Щодня» 
      • «Щотижня»
      • «Що місяця за днем»
      • «Щомісяця по даті» 
      • «Щорічно по даті» 
      • «Одноразово»
  • Налаштування перерви
    • При вибори налаштування «перерва» в меню з'явиться можливість позначити початок і кінець перерви
  • Налаштування чека
    • В меню можна конфігурувати «чи використовується чек для даного розкладу»

Якщо використовується необхідно виконати налаштування – Обрати шаблон чека для конкретного розкладу, задати умови друку вибравши їх у спливаючому меню, задати значення.

Групи

Image Modified
В даному меню є можливість налаштування розкладу для певної групи послуг і редагування їх стилю.
Розглянемо налаштування стилю за замовчуванням встановлений стиль «Default»
Image Modified
Для кожної групи послуг можна задати кількість кнопок які будуть зображатись на початковій сторінці.
В полі «інформація» задається необхідний текст який буде зображений на початковій сторінці над кнопками в верхній частині екрану, починаючи зліва.
По звершенні налаштування натисніть «Зберегти» або «Відміна» щоб повернутися до меню групи.
Налаштування розкладу відбувається за аналогією меню «Розклад» див тему вище ст51.а також дозволяє вмикати чи вимикати зображення кнопок послуг в заданий час.

Додатково

Колір

Image Modified
В меню колір можна задати колір графіка.
Кольорове позначення – ця функція знаходиться в стані розробки і не використовуються.

Генератор посилань

Image Modified


В даному меню є можливість генерувати посилань «для браузерів» які необхідні для виводу зображення на точки доступу клієнта, табло, великі екрани та інше, в залежності від налаштувань виконаних при створенні і калібруванні сервісного центру і потреб.Для створення посилання виконайте необхідні налаштування в меню «генератор посилань» і натисніть «генерувати».
За замовчуванням - генерується посилання до точки доступу клієнта «панель реєстрації»Основний центр реєстрації – генерується посилання для інформаційного табло.

Налаштування

В даному блоці вказані головні налаштування сервісного центру, які були отримані при його створенні.Є можливість вказати домен сервісного центру який використовується для ідентифікації.Опція «Активний» дозволяє вмикати і вимикати серв-центр.
Image Modified
Після внесення зміни необхідно натиснути кнопку «Зберегти» , або кнопку «Відміна»