Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

Налаштування робочого місця - набір параметрів модуля робочого місця оператора. Знаходиться в розділі «Налаштування»-«Налаштування робочого місця».

Список доступних СЦ для яких доступне налаштування



Налаштування робочого місця


Перейшовши в розділ, необхідно обрати сервісний центр для якого буде проводиться налаштування параметрів і натиснути кнопку «Редагувати».
Після цього відкриється вікно налаштування параметрів робочого місця яке складається з елементів описаних нижче, використовуючи ці параметри настроїти робоче місце після завершення налаштування натиснути зберегти.

Опис панелі Налаштування

Image RemovedImage Added


Панель оператора

Використовується для налаштування зображення кнопок в клієнтському модулі. Дана можливість може знадобиться якщо поточний функціонал модуля надлишковий або недостатньо функціональний.


Щоб ввімкнути або вимкнути кнопки, необхідно клацнути по ним.Вимкнені кнопки не зафарбовані

 Реєстрація клієнта на робочому місці 

 Перенаправлення клієнта до іншого співробітника

 Перенаправлення клієнта до іншого робочого місця

 Повторний виклик клієнта з черги

 Видалити клієнта

 Відкласти надання послуг на час

 Додати послугу

 Видалити послугу

 Початок/Завершення перерви 

 показує стан коли кнопка відключена (не використовується)

 показує включений стан кнопки.

Кнопки які завжди присутні

 вхід / вихід 

 Виклик клієнта з черги 

 Старт / Стоп обслуговування

Взаємозалежні кнопки (завжди в однаковому стані)

 Відкласти надання послуги 

 Викликати послугу зі списку


Опції



Поле «Ідентифікація» Використовується системою для ідентифікації номера робочого місця оператора. Доступно два варіанти ідентифікації - за ИП-адресою або по імені ПК. Зв'язок номера робочого місця і ИП-адреси або імені ПК задається при конфігуруванні сервісного центру.
Поле «Автозапуск»Автоматичний старт обслуговування клієнта після виклику оператором
Поле «Показувати інформацію» При необхідності виводить додаткову інформацію про клієнта якщо вона задана. Наприклад категорія клієнта або будь-яка інша отримана інформація.
Поле «Показувати Повідомлення»Виводить допоміжні повідомлення оператору при перевищенні обмежень обслуговування.
Поле «Повторний виклик клієнта з видаленням»При увімкнені цієї функції, після виклику клієнта і до початку роботи з ним, на головному інформаційному табло буде виводитись повідомлення з інформацією про чек і місце його обслуговування, можна задати кількість повторень і їх інтервал.Після використання всіх повторень, і якщо робота з клієнтом «чек» не почалась, він буде видалений із черги.


Норми часу

Встановлює тимчасові рамки, після спливу яких, при включеному прапорі «Показувати повідомлення», оператору будуть виводитися відповідні повідомлення.


Поле «Початок відпрацювання» Задає інтервал часу до початку відпрацювання послуги після виклику клієнта до оператора.
Поле «Час бездіяльності оператора» Інтервал часу на виклик чергового клієнта з черги.
По завершенні вказаного періоду, якщо в черзі е клієнти яких може опрацювати оператор, з'явиться спливаюче повідомлення в про можливість початку роботи.
Формат часу для налаштування - 00:00
Поле «Кількість інтервалів бездіяльності, перед відключенням робочого місця» - цей параметр повязанный с параметром "Час бездіяльності оператора" задає кількість інтервалів бездіяльности по завешнні яких буде виконанний автоматичній вихід з робочого місця оператора в програмі Модуль оператора а також вихід з програми ClercWork. 




Налаштування відображення повідомлень

Поле «Час тривалості виведення повідомлень » задає тривалість відображення повідомлення до того як воно буде приховано.«Інтервал виведення повідомлень» період часу між зображенням повідомлень.
.

Запис Аудіо

Даний прапорець дозволяє ввімкнути запис аудіо під час обслуговування клієнта.
Див.розділ Оцінка якості

Image Added

Назад

Table of Contents