Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.



Додаток "Help Desk" створений для полегшення взаємодії з клієнтом, також є можливість слідкувати за ходом виконання поставлених клієнтом запитів.
В цьому додатку є можливість перегляду документації - яка пов'язана з електронною чергою.

Початок роботи

Для початку роботи необхідно перейти на офіційний сайт компанії Qlogic після цього виконати перехід до самого додатку  "Help Desk" використовуючи .
Використовуючи логін і пароль який вам видасть видав адміністратор, необхідно виконати вхід до особистого кабінету.

Кабінет клієнта

В особистому кабінеті існує можливість створювати різноманітні типи запитів, слідкувати за їх виконанням, переглядати вже виконані запити,  документацію і , вести пошук необхідної інформації пов'язаної в електронною чергою.
Далі буде відкладений структурний опис і можливості особистого кабінету.

Види запитів

Існують два типи запитів, "Програмні" та запити пов'язані з "Обладнанням"

  • Програмні - Запити пов'язані з налаштуванням програмної частини електронної черги
    • Технічна підтримка
    • Адміністрування
    • Запропонувати нову функцію
    • Запропонувати покращеня
    • Повідомити про помилку
    • Ліцензування
    • Інше питання
  • Обладнання - Запити пов'язані з обладнанням
    • Технічна підтримка
    • Інше питання

Image Added

Image Added


Як залишити запит

Для того щоб залишити запит, необхідно обрати один із розділів з яким пов'язаний

Image Added

Перегляд стану запитів

Робота з документацією 

Налаштування облікового запису

Image Removed




Table of Contents